nou ja hier word je ook niet vrolijk van haha bij de eerste 24 kilo aangekomen na de eerste weken 10 kilo kwijt maar moest er nog 14!!! af duurde anderhalf jaar.. was weer op oude gewicht en werd weer zwanger 22 kilo aangekomen en na de bevalling en kraamweken weer 10 kwijt nu nog 8 kilo te gaan
tijdens de eerste : 7 kilo aangekomen, na de bevalling 3 kilo eraf, toen gaan snoepen en toen zat kwam ik 4 kilo aan bleef op 67 kilo hangen na 8 maand was ik weer zwanger, dit werd mk met 7 weken, toen zoonlief 10 maand was weer zwanger,(woog nog steeds 67 ) en ben hier tot de 27 weken zwangerschap 7 kilo van aangekomen, toen viel ik 3,5 kilo af. bleef de rest van de zwangerschap hangen op die 3,5 kilo wat er nog extra aanzat, onze dochter groeide goed en kwam netjes aan, dus ik viel van mezelf af, na de bevalling was ik meteen 4 kilo kwijt, een week na de bevalling al 8 kilo... ga nu beginnen sporten... er hoeven van mij niet nog meer kilo's af, vind rond de 63 wel prima, wil mijn buikje alleen wat strakker hebben.
Als ik het niet erg zou vinden om veel honger te hebben wel. Maar daar had ik geen zin in, ik kon dan niet slapen en overdag voelde ik me beroerd en duizelig. Dus ik moest meer eten en dus bleef ik strak op dat gewicht steken...
17 kilo aangekomen en na een maand of 4 was ik dit helemaal kwijt, het ging langzaam in het begin, maar op een gegeven moment bleef ik afvallen. Ik kwam ruim onder mijn begingewicht (en ik ik weeg al niet veel) en dat kwam bij mij zeer zeker door het geven van BV. Ik at 3x zoveel als mijn man, maar bleef afvallen. Ik had dat echt helemaal niet. In het begin viel ik idd niet veel af van de BV, maar na een maand of 4 kwam ik echt op stoom Mijn zoontje at me letterlijk op, hoeveel ik ook at.
Geen borstvoeding gegeven. 15 kilo aangekomen en na de bevalling in week tijd 9 kilo er af. Zonder moeite. toen de laaste drie maanden 2 kilo er af en de laaste 3 kilo afgegaan door de volgende zwangerschap (misselijkheid enz..)
Was ruim 35 kilo aangekomen bij onze eerste, zwangerschapsvergiftiging gehad en 4 dagen na haar geboorte was ik al 22 kilo kwijt. Na 9 maanden wist ik dat ik weer zwanger was en woog toen nog 4 kilo meer als voorheen, maar was toen ook wel erg mager zullen we maar zeggen....
hihi, een kussentje eronder leggen en elke voeding de andere arm gebruiken... Heb je bv gegeven? Ik vind dát juist veel meer energie kosten, het kind slurpt je gewoon leeg!
startgewicht: 64 kg Eindgewicht: 78 kg Aangekomen: 14 kg Na de bevalling: 68 kg Na 16 weken Sonja: 60 kg
nou ik ben inmiddels 12 weken na de bevalling en nog steeds een goeie 12 kilo teveel. Ik let onwijs op mn eten, sport fanatiek maar ze blijven hardnekkig plakken. Ken ik helemaal niet, normaal val ik vrij makkelijk af. Heel frustrerend!
@ guppie komt goed, echt.. ik begin nu na 4 maanden eindelijk een beetje af te vallen, daarvoor kon ik ook sporten wat ik wilde en het deed niks qua kilo's.. volhouden!
Het is nu 6 maanden geleden dat ik bevallen ben en ik moet nog ca. 2,5 kilo tot mijn startgewicht en dan wil ik er eigenlijk nog 2 af, maar ik weet niet of die 2 extra nog gaat lukken .
Ik was mijn zwangerschapskilo's meteen met de bevalling al kwijt. Was ook maar heel weinig aangekomen. (ongeveer 4 kg met een tweelingzwangerschap) Heb er dus "niets" voor hoeven doen
Pfff, wat lekker voor de jullie als jullie de kilo's zo snel kwijt zijn!!.... Hier 25 kg aangekomen... ik was 65 kg bij 1.83 m en eindigde op 90 kg!!.... Veel vocht vastgehouden en borstvoeding gegeven, maar man, wat had ik een honger toen ik borstvoeding gaf!!! Ik at 3x zoveel dan tijdens mijn zwangerschap. Ik ben afgevallen tot 68 kg en nu weer zwanger... Maar het ging niet vanzelf... Wat een luxe lijkt me dat!
Pffff ik was 30 kilo aangekomen en nu 2 jaar later zit er nog 5 kilo aan. Dus wel 25 kilo afgevallen maar dit heeft wel anderhalf jaar geduurd. Ik hoop met deze zwangerschap niet zoveel aan te komen
Voor de 1e zwangerschap woog ik 62 kg. Tijdens de hele zwangerschap ben ik zo'n 12kg aangekomen Na een paar weken zat ik alweer op mijn startgewicht en ben zelfs weken daarna er nog onder komen te zitten. 6 maanden later werd ik weer zwanger en begon toen met een gewicht van 58 kg....nu zit ik op zo'n 60kg. Ik heb er vrijwel niks voor moeten doen, ben iig niet extra gaan sporten.
Ik ben nu 20 kilo aangekomen, maar was vlak voor ik zwanger raakte net 10 kilo kwijt van mijn meest gebruikelijke gewicht.. Dus ik ben nu zegmaar 10 kilo zwaarder dan dat ik 'normaal' ben. Ik verwacht dat dat er al meteen wel af is, en dat ik zoals altijd voor die laatste 10 kilo moet vechten..
Ik ben 14 kilo gegroeid en de eerste weken ging het redelijk vlot, mede door de bv die ik gaf. Na 8 weken BV zat ik 4 à 5 kilo boven mn normale gewicht. Toen gestopt en inderdaad gaan genieten van het "goede leven" en zaten er zo maar weer een paar kilootjes bij. Moet ik er echt wel bij zeggen dat ik hoegenaamd NIKS heb gedaan om te gaan afvallen Toen dochterlief een jaar oud was, was ik weer op gewicht! Direct daarna gestopt met de pil... wederom twee a drie kilo afgevallen, net als bij de eerste zwangerschap en ook nu ik zwanger ben, val ik licht af c.q. blijf onder mn normale gewicht hangen. Ben dus benieuwd hoeveel ik nu ga aankomen. Merk wel dat mn heupen en borsten veeeeeeel voller zijn dan twee jaar terug.