alle kruidvat frustraties verzamelen!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door linnepinneke, 11 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Even wat anders! Bij Albert Heijn kan ik met de maxi cosi mura maar door 2 kassa's van de 10 ofzo!!! Stond ik vorige week!!!!, waren ze toch geen van beide open!!!! Maarja ik moet wel mijn spullen afrekenen en wilde toch ook wel weer graag naar huis wandelen!! Grrrrrrr!!! herkenbaar????

2. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    Komt net de kruidvat reclame voorbij hihi...

3. Mamatrees

Mamatrees Bekend lid

30 nov 2010
    603
    0
    0
    Ja heb ik ook weleens gehad maar toen moest ik door de andera kassa heen met mn boodschappen en via de andere kant op de band leggen ook best apart.
    Maar verder geen klagen over AH hoor!;)

4. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    Ik heb verder ook geen klachten over de AH. Verder een prima winkel! :D

5. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Ja heel erg bekend!!!! Gelukkig heeft de ah nu zelfscanners want daar heb ik nooit problemen haha

6. denise89

denise89 Bekend lid

22 dec 2010
    820
    1
    16
    partime baan
    oja toen mijn zoon een aantal maandjes oud was ging ik een 1e hulp bij ziek zijn pakketje samenstellen. dus ik kwam bij de kassa met zetpillen, neusspray, luff.
    vraagt een jong meisje achter de kassa of ik deze producten eerder had gebruikt want dan zijn wij verplicht me erover te informeren. dus ik zei nee dit is mijn eerste kindje.
    toen begon het meisje achter de kassa wat onhandig te worden en wat rood aan te lopen en op de verpakkingen kijken.
    sorry mevrouw ik weet het ook niet. dus toen zei ik maar weet je wat ik zal thuis goed de bijsluiters lezen en dan komt het vast wel goed. meisje opgelucht en ik had echt zo iets van tsss sla die vraag dan gewoon over als je het toch niet weet.

oja ook zo leuk bij de kruitvat. mijn zoon kreeg als voeding nutrilon AR. dit hadden hun ook in hun assortiment. maar op de een of andere manier was elke keer dat vak leeg. ja ze zouden het voor me bestellen. maar goed had het gelijk nodig dus ben naar andere winkel gegaan. en elke keer weer opnieuw als ik daar kom voor luiers die AR op. dus ben op een gegeven moment wel gaan klagen en ook duidelijk gezegd hoeveel pakken ik per maand gebruik en ze dat al extra kunnen bestellen de komende 5 maanden. maar hebben ze nooit wat mee gedaan en elke keer was het weer drama.

ben toen elke keer maar naar de etos gegaan.

7. meiden ik kan niet anders zeggen dan mailen naar de kruidvat heb ik laatst ook gedaan..
    misschien dat het dan gaat helpen.. hier is er wel op gelet..
    ik heb ook gezegd hier bij het filiaal dat ik ga mailen dus !! met zijn allen in de mail..

yippie

8. Siren84

Siren84 VIP lid

8 jul 2010
    5.115
    1
    0
    Groot rijkdom! 2 meiden!
    Breda, Noord-Brabant
    HAHA ja leuk he als ze dat vragen! Ik had het ook een keer, ik kocht een zwangerschapstest.. stond er een kereltje van ja wat zal het zijn 16/17jaar achter de kassa. Vraagt hij.. heeft u nog vragen over de test mevrouw?? Ik zo, ja ga jij het me uitleggen dan??? Hij werd zo rood als een tomaat... uhhh nee zegt hij maar dan haal ik er iemand bij die dat wel kan. Hahaha.. natuurlijk had ik geen uitleg nodig.. maar het kwam spontaan in me op om zo te reageren. Best zielig eigenlijk! Ik ben slecht! :)

9. kimmetjuh1981

kimmetjuh1981 Bekend lid

19 jul 2007
    956
    0
    0
    Ik vind het irritant als ze iets in de aanbieding hebben wat je niet kan vinden.
    Laatst een piet piraat puzzle.
    Dus vraag ik het aan een medewerker, en die staat je dan aan te staren of je een super onozele vraag stelt,
    Nee dat hebben we niet hoor zal wel ergens anders geweest zijn.
    Denk nou dan zal dat wel, kom ik thuis staat het dus echt wel in hun folder.

10. adi

adi Niet meer actief

De meeste medewerkers weten echt niet wat ze in de winkel hebben staan, vooral omdat de folderartikelen de meest uiteenlopende spullen kunnen zijn.
    Maar als je ergens werkt ben je volgens mij voor jezelf verplicht om tenminste de moeite te nemen om de folder van de week te kennen. Moesten wij vroeger als vakkenvullers in de supermarkt ook.

Oh, en vragen over de medicijnen, geweldig hahahaha!

11. pety01

pety01 Actief lid

3 mrt 2011
    434
    219
    43
    NULL
    NULL
    Ik ga meestal naar dezelfde kruivat en nog niet echt meegemaakt dat artikelen vaak op zijn. Ook is dit een vrij ruime kruidvat dus kinderwagen geen probleem. Draagzak ander verhaal. Meestal kun je niet goed voor je zien wat er op de grond staat en dus stond ik laatst boven op een klein rottig kinderfietsje. 'tis dat mijn broer erbij was en mee kon opvangen anders had ik languit in de winkel gelegen. Medewerkster van KV stond ernaast en heeft netjes haar excuses aangeboden en de fiets weg gehaald.

Overigens vind in de Etos ook niet zaligmakend. Je kunt je aankopen niet kwijt bij de kassa, want deze staat vol gebouwd met bakjes waar troep in zit die niemand wil. Laat staan een mandje.Al meerdere malen iets van gezegd. Etos medewerkster zelf vinden het ok vervelend, maar blijkbaar werkt het want het is nog steeds overal zo.

12. anja89

anja89 Fanatiek lid

15 mrt 2008
    3.101
    0
    0
    Noord Holland
    Met kinderwagen vond ik het een drama en zelfs met de buggy kom ik er liever niet omdat je nergens fatsoenlijk doorheen kunt lopen.

Als ik alleen ben vind ik Kruidvat wel een leuke winkel om even te snuffelen.
    Die bij ons in de woonwijk is heel netjes (alleen staan de gangpaden dus volgebouwd...), maar het personeel is niet echt fantastisch.
    Die in het centrum daarentegen kom ik niet meer, wat een ballenwinkel, één grote bende.

13. Fuchsia

Fuchsia Niet meer actief

OMG gelukkig herken ik mezelf echt niet in het personeel wat jullie beschrijven!

Maar zou wel mailen hoor! Voor jullie een drama om in te winkelen, maar wij zijn er ook niet blij mee!!

14. chantal26

chantal26 Fanatiek lid

25 jun 2007
    4.181
    0
    36
    Weet je wat ik irritant vindt, dat ze bv pyjamatjes in de opruiming hebben.
    Mensen halen het uit de verpakking, en pleuren het zo weer in de schappen.
    Zodat je het broekje en truitje bij elkaar moet zoeken.
    Dat is nog met veel meer dingen.

Oja en vorige keer hadden ze een aanbieding als je zoveel producten koopt mag je een bak mee snoep vullen.
    Kom ik daar smorgens aan, waren bijna alle bakken leeg.

15. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    enige waar ik me aan stoor bij kruidvat is dat het idd volgestouwd staat voor de rest niets

ben juist erg blij met kruidvat :) vorige week waren thomas de trein setjes van megabloks in de aanbieding , voor 6,99 maar had mijn pinpas niet bij me toen hebben ze t voor me weg gelegd ( 4 setjes :) ) en heb ik ze gistermiddag alsnog kunnen halen in de winkel zelf waren ze uitverkocht :)

16. Saja87

Saja87 Niet meer actief

Ik hou van de kruidvat :D

De winkel hier is netjes kan er gewoon met mn kinderwagen lopen en het personeel is erg vriendelijk :D

17. marilouise

marilouise Niet meer actief

ik had laatst pampers in de aanbieding 2 reuzenpakken voor 25,35 ofwel de 2e halve prijs 16,89 per stuk meen ik man rekent af 30,- was op zaterdag aanbieding was al een week bezig ik terug nee hoor klopt het systeem geeft dat aan. Ik kan zoveel aangeven maar klopt niet ik kreeg netjes 4,65 terug maar werd niet aangepast dus de hele week hebben de mensen dit betaald. de boefjes

18. Lexie74

Lexie74 VIP lid

14 sep 2006
    9.364
    200
    63
    Vrouw
    loonadministratrice
    nop
    Onze dochter had toen ze baby was kruidvat babyvoeding. Maar wat een crime, was er nooit, ik kon 3 filialen afgaan en soms kon het bij geen van 3-en krijgen. Uiteindelijk toch maar overgegaan op Friso want eht was echt geendoen

19. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Als ik me gruwelijk erger aan een winkel dan ga ik er gewoon niet meer heen.

20. emje

emje Niet meer actief

ik kom niet meer bij de kruidvat, meestal kan ik er al niet door met me rolstoel. en dan staan alle babyproducten ook nog is in een zeer smalle doodlopende gang. dus moet je ook nog is achteruit terug. ik heb nu ook al een paar keer meegemaakt dat het alarm afging als ik naar binnen wilde. de bewaking komt dan meteen je tas controleren. de laatste keer had ik nog een zwangerschapstest in me tas en die haalde ze lekker opvallend door het alarm poortje heen :( ik ga tegenwoordig naar de etos

Deel Deze Pagina