Ik kom er zelden, heb al een keer woorden gehad met de filliaalleidster.. Wat ik belachelijk vind, is dat de aanbieding die op dinsdag ingaat, maandag al verkocht wordt en als je dan op dinsdagochtend om negen uur in de winkel staat, is alles weg! Zet dan gewoon aanbieding gaat op maandag in.. Je kunt er met buggy/kinderwagen nergens door. Personeel chagrijnig en als je iets vraagt, dan weten ze het niet. Ik ga altijd naar Etos voor drogisterij artikelen en soms naar kruidvat voor aanbiedingen speelgoed, pyama's e.d.(als ze die nog hebben)
Ik heb een lange dubbele kinderwagen en dat is zelfs een probleem in de gangpaden. Als ze aan het uitpakken zijn hoef ik de winkel helemaal niet in want dat gaat gewoon niet. KOm je voor een aanbieding is het al uit verkocht.!! Ook er irritant.
Nou hier is de kruidvat goed hoor.. Hier is de etos K*T! Ze kijken je aan alsof je wat weg gaat halen en als je binnen komt zeggen ze overdreven nep goede middag pff ik haat die winkel!! Oh trouwens over de medicijnen bij de kruidvat, dat moet het personeel vragen en als er vragen zijn wordt er een collega geroepen die hiervoor een opleiding gehad heeft..
Ik kom bijna nooit bij de kruidvat alleen voor aanbiedingen als die er dan nog zijn. Meestal zijn ze uitverkocht.
Ik ben ook niet dol op kruidvat, maar kom er toch regelmatig. Erger me zoals iedereen aan het feit dat de winkel volledig is volgestouwd. Dat maakt het zo onoverzichtelijk en ik word daar onrustig van. En de rijen bij de kassa zijn altijd zooooo lang. En dan hebben ze die kassa's ook altijd naast elkaar, in het verlengde, waardoor je wel twee kassa's hebt, maar niet echt twee rijen. Ook weer heel onoverzichtelijk, want dan heb je altijd van die asosiale mensen die ineens achter de voorste kassa kruipen, terwijl er bij de andere een megarij staat, die eigenlijk ook voor de voorste bedoeld is... Het personeel heb ik niet zo'n probleem mee. Kan niet echt zeggen dat ze kundig zijn, maar ze zijn ook niet onvriendelijk. En als ik echt advies wil over geneesmiddelen ga ik wel naar een echte drogist of een apotheek. Heb sowiezo geen zin om advies te vragen over prive-dingen waar superveel mensen bij staan en kunnen meeluisteren.
Ik heb altijd het idee dat je bij het Kruidvat wordt aangenomen als je goed chagrijnig kan kijken en onbeschoft tegen over klanten kan zijn. Tot nu toe heb ik maar weinig vrolijke en beleefde caissières / personeel bij het Kruidvat gezien.
Mijn vader zit in een rolstoel en ik heb een kinderwagen. Het is drama om door de winkel heen te manoeuvreren. De meeste gangpaden kan ik niet eens door met mijn kinderwagen of mijn vader met zijn rolstoel, zonder dat ik iets aanstoot of iets omgooi. Ze hebben goede aanbiedingen (als ze er nog zijn) en dat is de reden dat ik er heen ga en heen blijf gaan. Ik hoop echter dat er niet een brand uitbreekt of zo, want dan heb ik echt wel een probleem met mijn kinderwagen
Ik heb ook een bloed hekel aan de kruidnagel sinds mijn voorval toen ik 39 weken zwanger was. Ik deed een poging een flesje amandelolie te pakken van de onderste plank. Helaas ging dat niet goed en viel het flesje stuk op de grond. Voelde me al niet echt gemakkelijk, maar dacht ik meld het even. Wel zo netjes toch. Dus ik begin "sorry ik heb wat om gegooit per ongeluk" weet je wat die doos zegt, " ik zal even wat doekjes pakken dan kunt u het opruimen". Heb toen vriendelijk duidelijk gemaakt dat ik op het punt van werpen stond en dat dat erg klantonvriendelijk is. En verder wat jullie zeggen, aanbiedingen altijd op, tering zooi in de paden, lange rij bij de kassa, gelijk een beveiliger op je nek als je binnen komt die gezellig mee loopt etc etc
Ergenis: Ik: De Dettol is volgens het krantje in de aanbieding maar zie hier de gewone prijs bij staan. Medewerker: Dettol?? Ik: Eh ja, heb je anders een krantje? Medewerker: Komt terug met krantje Ik: wijs aan, zie hier staat het Medewerker: Tja, dat weet ik ook niet..... Ik: Okeeee, misschien zou je het aan je collega kunnen vragen Medewerker: ja, kan ik wel ff doen. Tsssss, nou na bijna een kwartier bleek dat het dus wel in de aanbieding was. Ging bij de kassa korting eraf. Voor die paar euro die ik in mijn zak houd loop ik voortaan wel naar een andere winkel.
Hier niet echt problemen met de kruidvat... ja het gekruip met de buggy enzo, maar de andere keuze is hier de trekpleister en dat is eigelijk dezelfde winkel, dus hetzelfde probleem.
Hier hoef je niet eens een duowagen voor te hebben om er niet langs te kunnen... wij konden er met de gewone wagen al vaak niet eens langs...
De kruidvat waar wij eerst woonden was op zich wel ok. Maar ik had een keer dat ik daar op maandag was (is ook mijn vrije dag) en dat ze de weekaanbiedingen er al hadden liggen (zonder prijsjes ervoor) ik wilde er iets van kopen maar dat mocht niet! En toen ik aan het einde van de dag terug kwam om nog babyvoeding te halen was het schap practisch leeg... Toen ben ik wel ff boos geworden
Ik irriteer me mateloos aan dat altijd alle aanbiedingen op zijn als je komt! En indd de veel te smalle gangpaden die altijd helemaal vol gedouwd staan!
ogh hier hoef ik ook niet eens met een gewone 1 persoons wagen erdoor te gaan want dat lukt niet ja dan moet ik met de aller kleinste buggy gaan
Babyvoeding altijd op. uk krijgt forte 1 van de kruidvat. elke keer op. Bij verschillende kruidvat winkels geweest. OP. dus klacht ingediend. krijg antwoord: Dat ik moest accepteren dat ze niet alles snel op voorraad hebben. Ik dacht PARDON? hier een baby die erg hongerige is en jullie spul is op en dat moet ik accepteren? ik kan wel een opwarm maaltijd kopen ( voormijzelf)als het allemaal op is. maar mijn baby kan dat nog niet eten. is afhankelijk van de fles Nu ga ik naar de jumbo voor forte. Wil niet de risco nemen dat ik elke keer weer voor een lege schap sta. kan niet. 2 weken terug weer wat van gezegd, ja sorry, kunnen we niks aan doen. idd gangpad vol. vol en nog eens vol. Babyspul achterin. en kan er met geen fatsoen er langs!! Een ROTZOOI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ik heb zelf vroeger bij de kruidvat gewerkt en vond het niet zo fijn, aangezien je moet vullen als de winkel open is en er zat mensen lopen.. er worden mensen aangenomen die nergens iets van weten(snappen niet eens terug tellen met geld) maar toen ik een kleine kreeg was het al helemaal een ramp, kan er echt niet doorheen met kinderwagen of je moet een alternatief pad nemen(helemaal aan de buitenkant) ben opzich wel blij dat de aanbiedingen er al op maandag zijn want dan ben ik vrij en de rest van de week zit ik in belgie(als we op vrijdag komen is natuurlijk alles al helemaal op)
Oh hou op schei uit.. vind Kruidvat nie eens een gekke winkel.. maar kom er nie eens door met me buggy. De babyspulle staan achter in een hoek gedumpt.. en ik heb echt mn vaste route om daar heen te kome. Staat die route vol met doze, kom ik er dus helemaal nie. Snap da echt nie!
Dat asociale personeel irriteerd mij altijd mateloos. Ben nog nooit in een kruidvat geweest waar ze vriendelijk waren eigenlijk en ben in heel wat kruidvats geweest.. Verder vind ik het een heerlijke winkel eigenlijk.
Hmm, mijn irritaties over de Kruidvat zijn inmiddels zó hoog opgestapeld, dat ik er nooit meer kom. De Etos zit een paar winkels verderop, wat een topwinkel is dat! Super vriendelijk, ze helpen je daar meteen én je kan overal langs met de kinderwagen. Mocht het een keer niet zo makkelijk gaan (is nog altijd wat anders dan 'onmogelijk'), krijg je meteen aan alle kanten excuses. Kruidvat: - Verschrikkelijk klantonvriendelijk! Chagrijnig personeel en ze gaan écht niet voor je aan de kant als je er met de kinderwagen doorwil en ze zijn aan het vullen. - Super smalle paden, die ook nog eens helemaal volgebouwd zijn, zodat het soms onmogelijk is er met de kinderwagen langs te kunnen. - De schappen zijn één grote bende! Hoge schappen, smalle paden en alles staat door elkaar, waardoor je er niets kan vinden. - Het is er altijd super druk, waardoor het een nog grotere uitdaging wordt er met de kinderwagen doorheen te lopen zonder iets uit de schappen te stoten of iemand over de tenen te rijden. De etos is trouwens altijd heel rustig bij ons (of het lijkt zo, omdat er meer ruimte is en het personeel tenminste doorwerkt?), dus dat is sowieso een stuk fijner winkelen!