alle kruidvat frustraties verzamelen!!!!

Discussie in 'De lounge' gestart door linnepinneke, 11 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Giltje

Giltje Niet meer actief

Ik heb een leuer tas gekregen van mijn oudste zus, de tas was niet echt een leuer tas maar word er wel voor bedoeld, in de tas zat ook zoeen toilet tasje met spiegeltje er in (hoorde bij die tas dus was dus een prijs) later kwam ik bij de kruidvat zat wat buiten in de bak te rommelen en kwam ik dus zoeen toilet tasje tegen, precies de zelfde als die van ons MET een prijs stikker ik stond echt van wtf.. het hoord bij een tas waarscheinlijk was het los geraakt ofzo, maar doe het er dan weer in, en verkoop het dan niet, want er lagen nog steeds van die tassen met de zelfde prijs er op :/ en MET zoeen tasje er in.. die dus zonder prijs was... beetje raar dus -.-

2. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

dat klopt. hier is het sinds de verbouwing beter. Minder slordig en bredere paden. Maar nog soms bouwen ze de boel vol.

o ja er zijn maar 3 kassa's dus moet wel vaak lang wachten. Met een dochter die de snoepjes bij de kassa zo leuk vind is dat soms lastig:D

3. Pink Candy

10 okt 2011
    54
    0
    0
    Candy wrapper
    Bij mij is het ook altijd lekker relaxed bij de Etos.
    Ik vind de mensen er ook altijd zo lief.
    Als ik advies wil of opzoek ben naar iets ga ik altijd naar de Etos.

4. Spoiled

Spoiled Niet meer actief

Wat is dit voor tas:). Nooit van gehoord.

5. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    * Ik gok op een Luiertas (al valt dat spiegeltje/toilettasje dan weer niet op zn plaats) *

En zo een beetje alles wat hier genoemd word is herkenbaar! Ik kom er dus ook echt alleen nog als ik zonder kinderen op pad ben! Of als ik er eentje bij heb, maar dan absoluut niet met een kinderwagen.

6. Polletjepiek

Polletjepiek Niet meer actief

Idd, de smalle en volle gangpaden zijn de grootste ergernis. De folders krijgen wij pas dinsdagsavonds, dus meestal kijk ik zondag ff online, dan staat ie er meestal wel op.

En het personeel; eigenlijk nooit problemen gehad, ook niet onvriendelijk. Het alarm ging ook af toen ik naar binnen ging. En idd toen kwam de filiaalleidster er aan. Bleek er in de C&A-jas(paar weken eerder gekocht) die ik aan had, nog no'n alarmkaartje te zitten ergens verstopt in een binnenzak die ik dus nog niet ontdekt had. Gebeurde wel vaker bij C&A-kleding zei ze. Ik maak daar niet zo'n probleem van, ze moeten het nou eenmaal controleren en dat doen ze echt niet om je openlijk voor schut te zetten.

Ik heb ook eens een zwangerschapstest gehaald en toen stond er ook een jonge jongen achter de kassa en hij vroeg ook of ik wist hoe het werkte. Ik heb toen tegen hem gezegd dat ik dat wel wist. Ik ga zo'n jongen niet voor schut zetten. Zo zou je zelf toch ook niet behandeld willen worden.

7. Giltje

Giltje Niet meer actief

erg grappig... -.-

8. Giltje

Giltje Niet meer actief

het was gewoon een groote tas, die wij als luier tas gebruiken =3

9. Romy1979

Romy1979 Niet meer actief

Hmm, die volgebouwde paden herken ik wel, maar het chagrijnige personeel niet. Die zijn bij de kruidvat hier heel vriendelijk.

Waar ik wel van baalde: laatst 4 luiers uit hetzelfde pak waarbij de plakstrip scheurde toen ik hem wou vastplakken.

Tijdje terug is met dat ook gebeurd, met wederom kruidvat luiers.

10. Pink Candy

10 okt 2011
    54
    0
    0
    Candy wrapper
    Ik ging een keer af toen ik naar binnen ging.
    Toen wouden ze ook gelijk mijn jas en tas gaan bekijken en alles.
    Ik zeg nou 'sorry laat maar ik ga wel naar een andere winkel'.
    Ik wil echtniet dat andere mensen in mijn tas gaan scharrelen zomaar.
    En ik ga ook me jas niet uitrekken.. ;)

11. silvia009

silvia009 VIP lid

13 feb 2009
    6.514
    0
    36
    Partime werkende moeder en echtgenote
    twente
    + 100

Ook ik bal van die volgebouwde gangpaden als ik met mn duo kinderwagen er doorheen moet werken om achterin bij de luiers te komen..
    Maar het is niet alleen wij meerlingouders, wat denk je van mindervaliden in hun scootmobiel of rollstoel die kunnen ook geen kant op daar, hele slechte zaak vind ik dat.

2 toen mijn kinderen nog babyś waren gebruikten we kruidvat forte babyvoeding maar die was altijd op!! moest gewoon in het groot inkopen per 4 pakken anders had ik gewoon niks in huis... met de tweeling deed ik 2 dagen met 1 pak dus er gingen nogal wat pakken doorheen en ik kon elke keer de hele buurt af zoeken naar een kruidvat waar ze nog babyvoeding hadden

en als je dan een keer iets wilde vragen over een product werd ik volkomen afgesnauwd omdat ik de rij bij de kassa op hield
    in het krantje stond een aanbieding voor hugo boss aftershave balsem maar ik zag hem niet staan dus vroeg er naar bij het afrekenen zegt die kerel achter de kassa dat ze allang uitverkocht zijn en er geen nieuwe meer bijkomen, dus ik zeg dat dat niet klopt want de aanbieding was vanaf die dag en dan nog de hele week lang....volgens hem was het gewoon een lokkertje en moest ik maar iets anders kopen....toen was ik wel even pislink hoor.

12. Hanneke

Hanneke VIP lid

18 jun 2007
    14.894
    275
    83
    Onze roze wolk!
    Was mijn gok niet zo gek dus :)!

13. Polletjepiek

Ach, ben wel blij dat dat alarmlabeltje toen gevonden is, anders had ik het wel bij een andere winkel gehad, die dingen schijnen na zo'n tijd weer te activeren.

14. Bri

Bri Niet meer actief

Ik heb één grote ergernis m.b.t. Kruidvat, en ik ben daar duidelijk niet de enige in.
    Die idioot volgebouwde paden, waardoor je met een kinderwagen (of met een rolstoel, ik ga ook nog wel eens winkelen met mijn moeder) nergens bij kunt.
    Als je vakken moet vullen, doe dat dan vlot. Maak die hele kar leeg en zet hem zo snel als maar enigszins kan weer in het magazijn. Nee hoor, ze laten 'm liever de hele dag (of nog langer) in het gangpad staan.

Voor mij is het de reden dat ik er niet meer heen ga, behalve als het niet anders kan.

15. Pink Candy

10 okt 2011
    54
    0
    0
    Candy wrapper
    Oh? Wist ik niet.
    Mijn moeder had het altijd met pakjes kauwgom daar plakte ze vroeger altijd heel overdreven zoeen alarm strip op aan de binnenkant van het hoesje... ;)

16. Polletjepiek

Ik had de jas al een aantal weken en ook vooraf al gewassen. Op diezelfde dag was ik al eerder bij de Bartsmit geweest en daar ging het alarm ook af, daar keken ze alleen in de tas, toen bij het kruidvat naar binnen, ging het alarm weer af. Bleek dus dat alarmding te zijn. Maar dit filiaal kv heeft wel een aardige manager, die het wel netjes afhandelde.

17. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    In spijkenisse geen last van de paden zijn goed leeg personeel is aardig .

Ik heb dit eerder bij de Wibra hier als ik naar de Wibra wil neem ik me DL altijd op me rug in een doek mee want een smalle buggy past er niet eens tussen

18. vonnie73

vonnie73 Fanatiek lid

22 aug 2008
    1.898
    0
    36
    in un schwon huiske
    Hier ook een pokke kruidvat met alle ellende die hier al beschreven staan. Ik kom er alleen om luiers te halen en panthene cremespoeling! Ik ben meer van de Etos!

19. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Hier ook een overvolle Kruitvat en onvriendelijk personeel:x Wat ik ook zo rete irritant vind aan dat volbouwen, is dat ze het ook nog eens voor een schap met artikelen doen. Moet je shampoo hebben, kun je eerste je klimschoenen aantrekken. Vreselijk!!

Ik kom dus ook veel liever bij de Etos. Maar soms hebben ze een artikel niet en tja, dan is het Kruitvat de enige drogist hier in de buurt, helaas...

20. Delight

Delight Fanatiek lid

17 jan 2011
    2.157
    0
    0
    HBO Facility Management
    Salland
    Bij ons is het personeel wel oké.
    Maar ik heb paar weken geleden sollicitatie gedaan en nooit meer wat gehoord en nu vlucht die bedrijfsleidster naar het magazijn als ze mij ziet. Beetje gek.

Dat met die kinderwagen herken ik ook wel..
    Maar ik moet zeggen dat ik het verder wel mee vind vallen.

Ik heb alleen 2 weken geleden ofzo een luiertas gekocht en die gaat bij ELKE winkel af. Moest bij de mediamarkt met beveiliger en al een hok in en hele tas leeghalen. Colin moest uit de kinderwagen om te controleren of we daar niks hadden verstopt :S Echt heel gemeen. Geheel offtopic ook.

In ieder geval, dat alarm gaat overal af en kan het nergens weer vinden. En dit heb ik ook al eens bij een andere tas van de kruidvat gehad..

Verder ben ik niet zo klaaglijk aangelegd. Etos heeft indd betere services etc. etc.

Deel Deze Pagina