Het lot....

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Ninetje, 12 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Pfffffft het is weer zover hier hoor...

Zoals de meeste van jullie wel weten heb ik een heerlijk menneke die als chauf werkt en dus ook vaak niet thuis vertoefd...vooral niet in de week dat ik vruchtbaar zit...

Vorige ronde was dat helaas ook zo...de week ervoor en de weken erna....je raadt het al...was ie vaak thuis snachts...

Maar de week van mijn eitje...niet!

Ik verwacht morgen mijn eitje...ongeveer...en heb geen idee of manlief thuiskomt vanaaf...op dit moment zit ie nog in het buitenland (duitsland) en kan ik hem dus niet bereiken...(weinig beltegoed denk ik)

Ik voel dat mijn eitje op klappen staat...

Ik zit dus een klein beetje in de rats...hoop dat ik em zo wel te pakken krijg en dat ik dan hoor...ik ben thuis vanaaf...maar krijg er langzaam een hard hoofd in...

Ik ben altijd degeen die het hardste roept...Als er een zieltje voor je klaarstaat komt het hoedanook bij je...

Maar het zou wel een fijn gevoel zijn om te weten dat je deze keer biologisch OOK de kans hebt...

Ik weet wel dat zaadjes lang kunnen leven....maar jullie snappen me vast wel!

Anyway...dit moest ik ff kwijt! :oops:

2. tweeling

tweeling Fanatiek lid

9 sep 2006
    3.579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    sterkte...

en succes zal voor je duimen...
    liefs

3. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
  4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    he niet weer he meis!

5. staart

staart Lid

14 jun 2006
    71
    0
    0
    administratief medewerker
    Rozenburg
    Succes, en ik zal duimen voor een snelle terug keer van manlief op het nest vandaag

Petra

6. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Verdorie wat frustrerend zeg! Hoop voor je dat ie toch nog komt (letterlijk en figuurlijk haha sorry :oops: ;) )
    Succes!

7. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Ja...WEL weer dus!! #-o

Hij komt vanaaf niet thuis! En het is alweer bijna zeker dat ie morgen aaf OOK niet thuis komt...

En dus nu heb ik zeer flink de pest in! Zo zijn mijn kansen minimaal!

Dit gaat al 2 rondes zo...en dan zul je zien dat ie volgende week WEL veel thuis is... :(

We hebben zondag aaf heel laat...maandag morgen heel vroeg (01.00) voor het laatst kunnen klussen....En ik weet wel dat zaadjes lang kunnen blijven leven...maar ik wil mezelf niet voor de gek houden...

Deze ronde is gewoonweg wederom een kansloze ronde...

Het is een minder prettige speling van het lot...

Ik probeer me er dan maar in te schikken dat er nog geen zieltje voor me klaar staat op dit moment....maar moeilijk is het wel!

Kussie allemaal van een stevig balende Ninetje!

8. Remember

Remember Fanatiek lid

18 aug 2006
    1.140
    0
    0
    tjeeeeeeeee.......balen zeg...............
    ff met de goden praten of je ei deze maand mag murge..............

zoooo ff voor je gevraagt.........laten we het hopen.......

*knuffel*

9. olga

olga VIP lid

26 mei 2006
    10.528
    0
    0
    woerden
    He wat balen nou!
    Zeker als je zo goed weet wanneer je eitje komt. Als hij vandaag gesprongen is, dan telt afgelopen zondagnacht ook nog wel goed mee, toch?!
    En anders moet íe nog effe twee dagen blijven zitten, tot je mannetje weer thuis is.
    Ik zal voor je duimen.
    Olga

10. danielle1979

danielle1979 Fanatiek lid

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    hey ninetje

ik ken het mijn mannetje zit voor zijn werk nu in frankrijk....

ik weet wat je doormaakt!!!!

liefs

11. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Een lotgenootje dus...knuffie voor jou!
    Was hij wel in je vruchtbare week thuis?

ik denk overigens nog niet dat het eitje al gesprongen is...de temp en de afscheiding wijzen daar nl niet op...heel misschien spingt ie toch ietjes later...maar daar hoop ik maar geen eens op....

Het zal mijn tijd gewoonweg nog niet zijn...

Jullie zijn schatten! Allemaal

12. Lieltje

Lieltje Lid

6 aug 2006
    63
    0
    0
    Nou jouw tijd komt echt wel hoor ninetje.
    En ik duim toch voor je dat het deze maand super zaad was ;)
    En als je straks je toekomstige kindje ziet weet je dat dit allemaal de moeite waard is geweest. Want er staat een super zieltje voor je klaar.

Liefs Lieltje

13. jellie

jellie Bekend lid

3 sep 2006
    554
    0
    16
    Mijn skatje is ook (in principe) alleen in de weekenden thuis. Maar dan wel van vrjdag t/m maandag ochtend.. Gisteren en vandaag veel dradentrekkend slijm gehad.. Maar.. va vrijdag t/m vanmorgen ( 5.00!!) (hij was gisteren vrij) wel geklusd met hem! Ben nog maar net ruim 3 wk gestopt met de pil dus verwacht er niet van maar... you never know! Ik zat er ook wel een beetje mee hoor van: stel nou dat ik steeds op woensdag mijn eisprong heb :( :( Dan worden de kansen wel erg klein.. Dus meid; ik weet wat je voelt!!

14. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

8 jul 2006
    2.868
    0
    0
    Jullie zijn zo lief!!

Heerlijk zon forum!

@lieltje...ik hoop het!! En dat het maar niet al te lang meer hoeft te duren...want elke maand mezelf zo rot voelen is niet echt fijn....

15. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland

16. Manuela79

Manuela79 VIP lid

7 aug 2006
    10.145
    0
    0
    Hilversum
    Ff een dikke knuff voor jou schatje!!!

17. lilmomo

lilmomo Fanatiek lid

14 apr 2006
    1.202
    0
    0
    ik ken het ook wel een beetje man lief is van sóchtends 6 uur naar zijn werk en komt om 18 uur thuis meestal moet tie dan ook gelijk tafeltennisen en is tie sávonds veel te moe om te klussen maar nu hebben we een afspraak en komt tie al een ander halve week na. voordat ik ga tafeltennissen zegt tie dan gaan we eens flink klussen. en ik heb me eitje gevoeld dus hoop dat het nou raak is nog even twee kleine weken wachten.

groetjes lilmomo

en succes allemaal dames en er is vast een superzaad van jullie man lief die het een paar dagen volhoud. khou van jullie!

18. Female

Female Niet meer actief

he verdorie zeg.... troostknuffel!! :)

ten eerste, hopen dat die superzaadjes van zondagnacht laaaaannnng blijven leven!! of dat je eitje langer blijft zitten en je man dan thuis is....

Veel succes, en ik hou je in de gaten meis!

xxx Female

19. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    :cry: :cry: zo schiet het niet op

knuff

20. danielle1979

1 aug 2006
    1.637
    0
    0
    catering
    zuid-holland
    net een telefoontje gehad uit france,ventje morgen thuis joepie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina