4maanden bezig

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door BaBy19, 15 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BaBy19

BaBy19 Lid

25 jul 2006
    9
    0
    0
    spijkenisse
    hallo ik ben al 4maanden bezig om zwanger te raken ik heb tussen die tijd al 2 zwangerschaps testen gedaan allbei negatief ik vind het niet leuk meer ik heb laatst wel blaasontsteking gehad kunnen jullie mij aub tips gegeven hoe ik snel zwanger kan raken?

groetjes mij :rolleyes:

2. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    geduld hebben ;)

3. Alida127

Alida127 Fanatiek lid

21 aug 2006
    1.058
    0
    0
    4 maanden bezig zijn is nog niet lang hoor je moet gewoon geduld hebben net zo als vele anderen op deze site

Groetjes

4. jaslynn

jaslynn Niet meer actief

idd geduld :D schijnt zelfs dat je op een half jaar tot een jaar moet rekenen voordat het lukt, niet om je te ontmoedigen hoor want hoop voor jou dat het lekker snel gaat, maar zo zit het nu eenmaal ;)

5. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Sommige meiden hier zijn al een jaar of soms zelfs langer bezig...

6. mj24

mj24 Fanatiek lid

7 jun 2006
    4.321
    0
    0
    Amsterdam
    tsja als wij dat wisten.. zaten we nu lekker augurken te eten

7. Mirre

Mirre Fanatiek lid

4 jul 2006
    4.173
    4
    0
    Zwijndrecht
    Helemaal mee eens!
    Wie de gouden tip heeft...graag gelijk vertellen!! ;)

8. Harley

Harley Fanatiek lid

16 feb 2006
    2.152
    0
    0
    assistent filiaalmanager parfumerie
    Hardinxveld-Giessendam
    Inderdaad geduld hebben. En je niet te druk maken. Het enige wat je kan doen is klussen op je vruchtbare dagen en testen nadat je overtijd bent. 4 maanden is volkomen normaal. Pas na een jaar proberen kan je bij een huisarts terecht voor hulp.
    Ik ben nu zwanger maar het heeft bijna 2 jaar en 4 miskramen geduurd voor ik een gezonde zwangerschap mocht hebben dus maak je niet te druk het komt zoals het komt en daar kan je niks aan veranderen.

9. Daphne

Daphne Fanatiek lid

1 jan 2006
    4.615
    0
    0
    Roosendaal
    Vier maanden is inderdaad niet lang. Pas op met dit soort opmerkingen, er zijn meiden hier die al meer dan een jaar bezig zijn en dan kan dit hard aankomen. Succes met zwanger worden.

10. Sandra78

Sandra78 Lid

7 aug 2006
    40
    0
    0
    sluit ik me volledig bij aan.
    tuurlijk is het elke keer ff balen, maar je weet dat het gemiddeld een 1/2 jaar duurt.
    succes.

11. Vlinderkind

Vlinderkind Niet meer actief

Je moet uitgaan van 1 jaar. Wij zijn al een jaar bezig en nog steeds niet met succes zwanger!

12. wendyp

wendyp Niet meer actief

Ik ben alleen al 4 maanden bezig geweest, om alleen maar ongesteld te worden... :cry:

13. Niet meer actief

Dat zouden we allemaal wel willen weten!!!!!!!!

14. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik snap best dat je na 4 maanden er even de P in hebt, maar idd, het is niets opmerkelijks. Probeer het een tijdje van je af te zetten, ga iets leuks doen met elkaar, duik alleen het bed in als je er ook écht zin in hebt. Er komen toch geregeld berichtjes op het forum van mensen die er even niet meer mee bezig waren en tóen opeens zwanger werden. jouw tijd komt heus, helaas moeten we gewoon allemaal veel geduld op kunnen brengen en voor de een zal dat wat meer zijn dan voor de ander. Duurt het wat langer? trakteer je morgen dan gewoon lekker op een middagje shoppen, een dikke tompouce of een sauna bezoekje. ;)

15. ah78

ah78 Fanatiek lid

29 dec 2005
    1.355
    0
    0
    Het is begrijpelijk hoor dat je er soms even door heen zit. :cry:
    Vier maanden is nog niet zo heel erg lang, het enige wat je moet hebben is geduld......

Liefs An :flower:

16. Tanja20

Tanja20 Fanatiek lid

6 sep 2006
    2.958
    0
    0
    Een kussen onder je kont leggen naar de daad!! hihi :D

17. mieltje

mieltje Bekend lid

19 jan 2006
    913
    0
    0
    Als je verlangen zo sterk is is zelf een dag wachten te veel.
    Ik heb er begrip voor.
    Het is voor iedereen verschillend.
    En je mag je best uiten hier op het forum. Het lijkt dat het forum ook hiervoor is, toch?

En een gouden tip heb ik niet.

Blijf positief. De ooievaar komt ook bij jou langs...

18. Niet meer actief

Ja om eerlijk te zijn, kwam dit dus ook een beetje raar over op mij... je bent 19 jaar en zeer ongeduldig... en er zitten hier heel veel dames die bijna niet of nauwelijks zwanger kunnen worden. Meerdere miskramen hebben gehad etc etc.

Dus meisje pas echt op met wat je zegt, want je kan hierdoor idd mensen mee raken... ik ben nogal een nuchter persoon, maar zelfs ik had zoiets van owkkeeeeeeeeeeeeeeeeeee

Succus in ieder geval!

19. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    idd ben ik het mee eens

20. Nemo

Nemo Niet meer actief

Medisch gezien is 4 maanden niet lang, maar voor je gevoel kan het wel lang zijn. Heb gewoon geduld meid, jouw tijd komt ook, probeer er ondertussen het beste van te maken.

Deel Deze Pagina