wie heeft er jetix knikkers en bonkers en wil er van af. of wie spaart ze nog meer en wil ruilen. wil er best een vergoeding voor betalen. laat even weten aub. ik zou er enorm mee geholpen zijn. groetjes
ik zoek nog heel veel: sparky 1x buba 2x pap 2x ahito 1x micro ice 2x rocket 2 x tia 1x don wei 2x molly 1x fluffy 2x school mascot 1x yoko 1x bretts emblem1x harold 1x karl krystal karly 2x dog 1x sam action 2x andy 2x danny 2x jen 1x leech 2x verder alle bonkers nog 2 keer ik heb ook dubbele groetjes
he, had ik dat eerder geweten, heb er niet een stuk of 20 weggegeven aan een buurjongentje.. volgens mij heb ik er nog wel wat, zal eens even kijken.. Ja, heb er nog 8 liggen, pb even je adres dan stuur ik ze op! ps. weet niet welke, je mag ze zelf uitpakken
Ik dacht dat dat een kinderspelletje was, die knikkers verzamelen? Of is dat ook voor 'grote mensen' (Ik ken het overigens niet, maar heb het even opgezocht op het internet)
Zal morgen even voor je kijken rick heeft het boek al bijna vol maar echt heel vee dubbel pb je morgen wel welke hij heeft
ok dank je wel laat maar weten wat rick nog nodig heeft ik vind jetix hardstikke leuk en spaar ze omdat ik zwanger ben en ik vind dat leuk voor mijn kinderen als ze dadelijk wat ouder zijn
Inderdaad wel een leuk idee voor als ze wat ouder zijn! Spijtig dat de rage dan al voorbij zal zijn, maar dat is bij alle rage's zo natuurlijk Hopelijk blijf je zwangerschap goed verlopen moppie!
hoi hoi moppie1982 heb je voor mij je adres waar ik ze heen kan sturen. mail mij maar even een pbtje. heb ze allemaal voor je behalve rocket tia fluffy school mascot en danny zijn er nog meer lief hebbers voor knikkers,want wij doen er toch niks mee. groetjes sandra
ik heb je pbtje gestuurd Ik wil ze allemaal wel als je er toch niets mee doet. ik moet twee boeken vol hebben en met die andere kan ik misschien weer met iemand ruilen. Uiteraard zal ik de verzendkosten aan je vergoeden. Groetjes Edit aangepast door Sientje
Speeters Jetix blijft nog heel lang op de tv dus de kans is groot als mijn kind een jaar of 4 is dat hij dan nog op de tv is.Ach en knikkeren deden wij vroeger al en bestaat nu nog steeds haha Ik hoop ook dat deze zwangerschap goed zal gaan, vorige is geëindigd in een missed aborton. ik heb woensdag de 2e echo Edit aangepast door Sientje
hier nog iemand die nog 4 knikkers nodig heeft en dan het boek vol heeft. we zoeken nog sparky, prince aikka, fluffy en yoko wie kan mij helpen de grote krijgen we niet vol want de knikkers zijn hier al op. ik ga nu ook steeds naar de c1000 en gelukkig hebben die deze acties niet zou even kijken wie ik blij kan maken met mijn dubbele groetjes van patricia
hoi hoi volgens mij krijg je die grote bij de plus supermarkt. maar pin me daar niet op vast want ik weet het niet zeker. groetjes sandra
plusmarkt zijn andere knikker geloof ik. misschien heb ik straks nog grote dubbel nu heb ik er 2 dubbel van de grote totaly spice en oban stare race ze zijn alleen een beetje beschadigd. wij zoeken deze nog pap micro princeaikka fluffy en brett's
tweety heb je net mailtje gestuurd ik heb nog helemaal geen bonkers. ze maakten hier eerst de kleintjes op
moppie ik heb een mailtje gekregen van je maar het ging over die maximus verder heb ik er geen meer gehad hierna. niks over bonken. wij hebben hier de mcd en daar doen ze 2 weken bonken en daarna de restjes opmaken zo stond het ook op de site heb nu nog 1 week bonken te gaan.
ik heb nog geen bonkers dus kan die niet ruilen. moet van de week boodschappen doen krijg ze dan weer. de laatste mail die ik je stuurde was dat ik maximus wel heb die moest je toch nog? maximus en lik toch