Hihi zit wel een beetje in je vaarwater zo, want had ik via pb al aangegeven die ook te willen Sorry!
@ melief: anders weer aan jou doorgeven als mijn dochtertje eruit gegroeid is? Is voor jou dan nog zeker op tijd
Dus voor de duidelijk wit jurkje maat 74 roze jurkje maat 74 blauw gestreept jurkje 68 roze gebloemd jurkje 68 roze jurkje lieveheersbeestje 68 rood witte stippen shirt 68 abri: jammer, doorgeven is goede deal
Ook maar even een kort lijstje voor zowel mezelf als jouw duidelijkheid friesje. Ik zou graag van je overnemen: - lief! shirtje maat 68 - grijs/blauwe vestje met bloemen maat 68 - grijs/blauwe Noppies shirtje met hertje maat 68 - vestje roze met bloemen (linksboven uit post 12.08uur) maat 68
meiden ik kan geen foto's meer uploaden. bij interesse wil ik foto;s sturen naar je email. ik heb nog wat foto's maatje 68 en dan volgt de gehele collectie maatje 62 ik hoor het graag van je en ik ga morgen avond alle kleding bij elkaar zoeken voor degene die wat uitgezocht hebben.
Hihi jammer. Veel plezier ermee. Ga proberen het jurkje elders te vinden. Is wel erg leuk. Kan ze nu al aan. Ts. Ik reageer vanavond op je pb. Weet jij nog waar bovenstaand jurkje vandaan komt?
Ik bedoelde deze 2 bovenste roze broekjes. Het spijkerbroekje in het midden van de andere foto met de omgeslagen pijpjes. Heb je ook het mouwloze shirtje van Nijntje nog? Zou je even willen kijken of de verzendkosten dan nog kloppen die je ge- pb't hebt? Hmm hij laat de foto niet zien. Ik bedoel de foto van 7.22 pm. Gelukkig staat er datum en tijd op de foto's