De naam die wij hebben gekozen kwam maar 27 keer voor, valt mee toch? Alleen wat worden er veel kindjes geboren in een jaar. is dat normaal?
ik zag dat de leuke meisjesnamen die ik in mijn hoofd had toch wel vaak voorkomen. Geen top 10 materiaal, maar wel vaak. Heb ze al jaren in mijn hoofd en nu ineens populair
Ik heb ook al jaren dé meisjesnaam in mn hoofd.. Hij komt rond de 100 keer voor. Jammer vind ik dat. Al heb ik het hier in de buurt nog niet gehoord. Maar ja, ik ben (nog) niet zwanger en je zult zien.. Is net de buurvrouw, ofzo, me voor!
Hey de naam van mijn dochter staat erbij en is de enige die zo gegeven is (dat zijn wij dus)! (Estrélla) en haar 2e naam 19 keer. Wel leuk om te zien.
Dat is hem nou juist. In Nederland, en in andere landen waarschijnlijk ook, is het echt een TREND om namen te bedenken. Zo van, ik laat mn kat even over mn toetsenbord lopen en wat er dan uitkomt wordt em...
onze jongensnamen wat we in gedachten hebben zijn er maar weinig. onze favoriete meisjesnaam 73 jeetje voor een turkse naam wel erg vaak
Zijn er ook lijsten van de voorgaande jaren trouwens? Ben wel benieuwd of iemand zijn kind OOIT eerder Jesse-Dean genoemd heeft!
@ Thunderangel, als wij Yoran/Joran een leuke naam hadden gevonden hadden wij ons zoontje ook gewoon zo genoemd hoor! Kan mij niet schelen hoeveel 'gekken' er al met die naam rondlopen, als ik/wij hem maar mooi/leuk vinden, daar gaat het om.
Ik heb even de lijst van 2006 gezocht aangezien onze Koen nog net van 2006 is. Maar liefst 434 keer! Woow zeg.
Jihad betekent niet perse oorlog maar staat ook voor de innerlijkste strijd die men voert met zijn nefs (ego) leuk die lijst ben ook even aan het kijken..