Dames, Ik probeer het nog een keertje. Wie weet er een leuk stoere korte naam (beetje unisex) voor een meid en gewoon stoer en leuk voor een jongen. Namen moeten wel passen bij de Meisjesnaam Sam (wordt nu op z'n Engels uitgesproken als Sem). We vinden het zo moeilijk... Brult u maar.....
Hoi wat leuk ons dametje heet ook Sem maar dan dus ook geschreven zoals je het zegt, wij wilde die verwarring niet met de letter A zodat je dit moet blijven uitleggen.. Bij ons komt er een meisje bij, en voor een jongetje wilde we graag Cas maar dit zou helaas niet gaan met onze achternaam..(kraker) Verder vond ik de naam Jip leuk als unisex naam..(maar niet voor als ze ouder worden) Eva niet echt unisex maar vonden en vinden we ook nog leuk als meisjes naam..maar we gaan als het zo blijft voor een andere ook echte meisjesnaam.. Maar ik lees dus wel even mee wie weet verander ik nog van gedachten haha laatste moment he lol Hopelijk kom jij ook uit je keuze!
haha, ja dat scheelt. Ik vond Kris ook wel stoer voor een meid, maar er is net een jongen met die naam geboren hier..
Ja Bo vond ik ook stoer maar meer voor een hond dus ja dat houdt gauw op dan he! Kris is ook leuk! en wij vonden guusje ook wel lief.. Maar ik zag vandaag een naam Erin en dat vond ik ook wel stoer voor een meid! Mijn vriend vond het een mooie naam voor een ander schiet je ook wat mee op he hahaha
Ik vind Sam en Alex heel leuk samen klinken. En dan Alex ook op z'n Engels uitgesproken: Sem en Elex. En Alex (Elex) vind ik zowel stoer voor een jongen als voor een meisje. (De Nederlandse versie van Alex vind ik mooier voor een jongen).
Ja, ik vind Alex ook leuk. als het dan een meid wordt, hebben we alleen nog een Glover nodig (totally spice) haha! Of Lex, of Lexie.. Vind Alec leuker voor een jongen.. Maar manlief... grrrr
Ja, ik heb het ook van Totally Spies, haha. Maar het klinkt zo leuk samen. Dan alleen nog een Clover indd. Ik zei laatst ook voor de grap tegen mijn beste vriendin (die weet dat mijn vriend en ik proberen zwanger te worden): "Als het mag lukken en het wordt een meisje, dan noemen we haar Clover." Zij zo: "Wat een leuke naam, hoe kom je daar zo bij?" Ik: "Eh.. dat wil je niet weten. Haha." Het was trouwens ook niet heel erg serieus bedoeld, al dacht zij eerst van wel.