de navelstreng zit er een beetje voor waardoor ik niet zeker weet OF het de nub is die ik zie, maar als het hem is zeg ik een jongen. (niet met heeeel veel overtuiging dus)
@ Beertje,helemaal geen domme vraag hoor,ik wist het zelf ook niet tot ik ging googlen Dames dank jullie wel!! Leuk dat julie een gokje willen wagen!! Eigenlijk willen we het een verassing laten maar na het lezen wat de nub is,ben ik me toch nog nieuwschieriger geworden dat ik het niet kon laten om een mooi fototje te plaatsen !! Dacht er zelf ook een jongetje in te zien,dus dacht laat ik het aan de experts vragen We gaan het zien over 6 maanden. Groetjes
Oh, okee, dus het is een soort van raden wat het geslacht is? Leuk! Ik dacht hier namelijk een piemeltje te zien, maar volgens mij is het een handje?
Piemektje komt pas na de 14e week. Wat je ziet is de nub. die ziet er uit als een piemel maar is bij meiden en jongens tot de 14e week aanwezig. Aan de hand vd stand kan je tussen 12-14 weken een geslachtsvoorspelling hierop doen