Ja ik denk dat ik nu tegen NOD ook wel moeilijk krijg.. juist door die eerste ronde utrogestan heb je dan toch meer hoop Het wisselt idd, maar positief gevoel overheerst gelukkig.
@ spijkervrouwtje: Zie dat jij ook weer ongi bent geworden, wat onwijs balen meis! @ Kenia: Fijn dat je kerst wel geslaagd was (leuk dat je ook geschaatst hebt!). En wat lief van je moeder! De dokters kunnen helaas weinig met mijn hevige ongi. Maar er is een vermoeden dat ik mogelijk endometriose heb (hiervoor ben ik in juni al naar de gyn geweest, omdat ik elke dag wel buikpijnen heb, sinds het stoppen met de pil, en erg veel andere overeenkomende symptomen). Ik hoop maar niet dat dit de oorzaak is dat ik nog niet zwanger mag zijn.. Heel begrijpelijk hoor, ik voel me soms ook alleen omdat manlief er zo anders instaat. Het hoeft ook niet in hun lichaam te gebeuren he.. Spannend, wachtbankje voor jou! Ik ga voor je duimen! @ Lief: Ik vind het knap dat je zo positief kan zijn en niet elke maand instort ofzo Hier verschilt het echt per maand. Ene maand vind ik het heel moeilijk en twijfel ik aan mijn lichaam (ook over mogelijke endometriose, zie boven, dan kan de dokter toch niet zeggen dat alles goed is nu!!). Andere moment denk ik: ach, het kan nog steeds elke maand!! Het is een heel dubbel gevoel! Soms denk ik aan de kansen die de dokter ons heeft meegegeven, maar dan denk ik ook weer: dat zegt niks.. Het blijft afwachten bij welke procentjes we horen..
Weer even een berichtje van mij! Deze week weer veel te veel leuke dingen gedaan: sauna, musical 'soldaat van oranje' (= echt een aanrader!), 25 km geschaatst, uit eten geweest met vrienden... Echt een goede week om 2010 af te sluiten! Ik wens jullie een heel gelukkig en vooral vruchtbaar 2011. Mogen al onze dromen in het nieuwe jaar uit komen! Een goede jaarwisseling gewenst!
@ All: Iedereen de beste wensen voor het nieuwe jaar meiden! Ik duim voor een heeeel vruchtbaar jaar! Hebben jullie allemaal een fijne avond gehad? @ Kenia: Wat leuk joh, ik wil ook naar die musical En wat een leuke week heb je gehad! Fijn dat je even lekker afleiding hebt gevonden de laatste week van 2010. @ hier: Ik voel hier en daar alweer de rijping van mijn eitje (voelt als hele lichte eisprongpijn), voelt toch altijd goed! Ik ben sinds gister ook alweer druk aan de klus Ik rol echt van mijn ongi mijn vruchtbare week in altijd, maar gelukkig gaat die tijd dus lekker snel!
@ mamacharlotte: jij ook de beste wensen voor het nieuwe jaar! Opizch wel lekker dat je zo'n korte cyclus hebt! Hoef je in dat opzicht elke keer niet zo lang te wachten! Klus ze dan maar de komende tijd! Ik zit weer in de onzekere periode. Voel dat mijn lichaam weer wat anders is. Borsten iets voller enzo. Maar ik wil ook niet te voorbarig zijn, anders is de teleurstelling straks weer zo groot! Maar ik hoop wel dat het deze keer raak is!
ook allemaal de beste wensen! Zijn vandaag weer terug gekomen van een weekje in een vakantiehuis op de roompot met de vriendengroep. Hebben daar ook oud/nieuw gevoerd was super gezellig. Heb het zwanger worden even lekker van me af kunnen zetten! Eisprong voel ik nu wel weer aankomen dus probeer wat te klussen komende dagen maar wil het daarna weer proberen van me af te zetten. Ga wel de gyn bellen als ik al weer zo snel bloed verlies heb want dat is er afgelopn cyclus doro de feestdagen en de vakantie niet van gekomen. Lief hoe is het met jou werkt de progesteron? Kenia duimen joh. Wanneer is je NOD?
Leuk dat je er ff tussenuit bent geweest! Weten jullie vrienden ook van je kinderwens? Maar wel lekker dat je het even van je af kon zetten. Mijn NOD is alweer geweest. ben nu nog ongi. We mogen nu weer een afsraak maken met de arts, we zijn nu echt 2 jaar bezig. Maar...mijn man ziet het nog niet zo zitten. Hij vindt dat de eindstreep dan wel erg dichtbij komt...En ja, we moeten er wel allebei positief tegenover staan. Dus we wachten eerst maar weer totdat hij bijgedraaid is! (snap het soms ook niet meer )
Kenia, lastig als je niet op 1 lijn zit! Hopelijk door te praten (of tijd) dat jullie toch op 1 lijn komen... Utrogestan werkt hier... nog geen bruin gezien en ik zit nu op 13 dpo (normaal de dag dat de ongesteldheid ook echt doorzet). Nu maar afwachten vandaag nog, 3 mogelijkheden: de utrogestan houdt alles tegen (dus positief want het werkt!) of ik ben zwanger.. maar dat geloof ik niet óf ik heb mijn eisprong verkeerd bepaald daar ben ik nu wel bang voor, dat ik gewoon te vroeg begonnen ben. Ik wil een kijkluikje
Oh lief wat spannend. Ik hoop gewoon dat je lekker zwanger bent Heb je eisprong ergens mee bepaalt? temp/ ovu testen of zo? Kenia balen vanje ongi. Jammer dat je man er anders over denkt maar ik denk juist dat de stap naar de gyn nu weer een duwtje in de rug kan zijn!! Hopelijk kunnen jullie het snel samen eens worden.
Ja wel met ovutesten maar ik heb niet elke maand een knaltest daarmee helaas. Er was wel een duidelijke piek te zien hoor echt van licht naar donker en weer naar licht. Ik ga morgen testen als er dan nog niks is.. maar ik heb er geen positief gevoel over. Heb wel hoofdpijn enzo echt ongesteld kwaaltjes. maargoed dan doen de bolletjes in elk geval wel hun werk, weet ik dat voor de volgende ronde
@ Kenia: Wat balen dat je weer ongi bent geworden en dat jullie niet op 1 lijn zitten.. Ik hoop dat jullie er samen uitkomen en verder kunnen! Wat voor mogelijkheden zijn er nog voor jullie tot de 'eindstreep'? @ spijkervrouwtje: Lekker dat jullie even weg zijn geweest! Heb je inmiddels al je eisprong gehad? Klus-ze @ Lief: Wat spannend zeg! Ik wil ook een kijkluikje Laat je ons morgen even weten of je nog hebt kunnen testen? Ik duim heel hard voor je! @ hier: Hele week gezeik gehad met mijn ovulatietestjes (onduidelijkheden), echt nog nooit gehad! En daarnaast de druk van het 'moeten' klussen, damn, dat ben ik ook af en toe zo zat! Van de week echt een enorme dip hierdoor. Ik voelde op dag 7 mijn ei al rijpen en hij is nu nog niet gesprongen! Nu dag 15 en nog steeds aan de klus.. Ik heb ook nog nooit zo'n laat ei gehad. Zou het betekenen dat hij nu van extra goeie kwaliteit is?
@ Lief: ik duim voor je dat het deze keer raak is! Ja, hadden ze maar kijkluikjes, ik denk dat ze dan als warme broodjes over de toonbank verkocht worden! @ mamacharlotte: hoop dat jouw ei nu van superkwaliteit is! En dat er natuurlijk ook raak geschoten is Vraag: hoe voelen jullie je ei dan? Hoe voel je het rijpen, hoe voel je 'm springen? Ik heb er al eens vaker op proberen te letten, maar ik kan er geen pijl op trekken! @ Hier: ik denk dat als wij weer naat het ZH gaan, dat ons dan iui wordt voorgesteld. En als dat niet werkt, wordt het IVF denk ik. Maar goed, eerst mijn man maar es op een lijn krijgen. Vind het wel lastig om het er over te hebben, hij kan soms zo zwart wit zijn!
mamcharlotte hopen op een mooi super ei dan maar Hier denk ik net eisprong gehad of heb 'm vandaag. Bij mij voelt het als stekende pijn rechts of links onderin mijn buik houd halve tot hele dag aan. Of dat eht de pijn van het laate beetje rijpen is of van het springen kan ik niet precies zeggen. Ovu test van zaterdagochtend was positief, gisterenavond negatief en vandaag nog niet getest, zal ik zo nog even doen. maar ik verwacht negatief. heb ook geen ei-pijn meer. gisterenavond nog geklust en vanavond denk ik nog een keer voor de zekerheid. Dan kan het wachten weer beginnen. En zo'n kijkluikje ik wil ook wel alvast op de wachtlijst voor als ze er komen Fijne dag nog allemaal!
@ Kenia: Vervelend is dat he, dat zwart-witte van mannen.. Aan de andere kant kan het grijze van vrouwen ook weer heel vervelend zijn Maar in dit geval hoop ik dat jullie gewoon gauw op 1 lijn komen en dat je man inziet dat dit nog hele grote kansen voor jullie kan bieden! @ spijkervrouwtje: Jij dus ook weer op het wachtbankje! We gaan weer keihard duimen, ik heb mijn ei ook weer gehad! @ eisprongpijn: Ik voel het als een hele gespannen pijn (hele buik voelt dan ook opgeblazen), duidelijk 'drukkend' aan een kant. Het lijkt bij mij heel erg sterk op de spierpijn die je wel eens kan hebben in je milt (als je met een volle maag hard gaat lopen bijv., ken je vast wel). De pijn houdt een paar uur hevig aan (meestal kan ik dan even helemaal niks meer, dat is dan wel weer balen). Ik heb er nooit zo op gelet of ik de rijping ook echt voelde. Maar deze ronde is het me echt opgevallen, omdat ik al een week hele lichte eisprongpijn voel. Ik vermoed dat dat de rijping is Gisteravond heb ik deze pijn weer gehad, dus jeej, hij is eindelijk gesprongen! Druk geklust en nu nog aan het bijkomen van de laatste pijnvlaagjes (gelukkig trekt het weer weg). Laat de progesteron maar weer lekker zijn werk doen! Kom maar weer op met die grotere borsten enzo!
Ik heb er al eens op proberen te letten, maar ik heb nog niet echt het gevoel dat ik de 'pijn' van de eisprong voel. Deze kee maar weer es proberen te kijken of ik het voel. Nog minimaal een week geduld iig!
@ Kenia: Succes meid! Al druk aan de klus? Jammer dat dit topic niet zo leeft trouwens! Ik heb hem met dit berichtje weer even uit de diepte gehaald Overigens moet ik daar wel bij zeggen dat ik hier altijd heel druk ben met mijn eigen topic, dus af en toe schieten andere topics waar ik mee schrijf er nog wel eens bij in Hoe gaat het hier met iedereen? Lief, ben je al intens aan het genieten? Al klachtjes?
Goed gedaan mamacharlotte want voor je het wet staan e op pagina 10 Ik zit in de wachttijd dus weinig nieuws te melden. Lief hoe is het met jou? Doet de progesteron zijn werk goed? Iemand nog leuke vakantietips voor met kleine kids? Wel willen met nog een stel gaan in juni en hebben dan 3 kids bij (2 en 3 jr) ik zit te denken aan een camping in frankrijk. Wilde eigenlijk niet helamaal naar het zuiden maar wil aan de andere kant ook wel redelijke kans op mooi weer hebben aangezien we 2 wkn begin juni willen gaan.
Wij moeten dit weekend en komende week weer aan de klus. Pfff, vandaag weer van een goede vriend te horen gekregen dat ze over 6 maanden papa en mama worden. Ja ik weet het, ik zit precies in de fase dat er veel mensen inmiddels aan kinderen beginnen. Maar het is toch weer ff een klap in 't gezicht! Morgen ga ik met vriendinnen were es op stap. Dan ook maar weer es flink aan de borrel! @Spijkervrouwtje: tsja er zijn best veel leuke campings voor kids. Vooral als er aninamtie is natuurlijk! Maar willen jullie aan het strand? En jullie camperen vaker? In een eigen tent/ vouwwagen/ kant en klare tent etc? @Charlotte: ben je van zoveel topics lid dan? Tsja, het blijft ene klein groepje inderdaad. Nieuwe leden zijn altijd welkom!
Hey, ja ik kan het ook niet echt bijhouden, zeker momenteel niet, want ja.. de utrogestan heeft lijkt het zijn werk wel gedaan. Maar.. ik heb bruinverlies en het wordt steeds erger vooral sinds gisteravond. Even niet zo actief hier dus
Wow lief ik had al zo'n vorogeveol. Maar bruinvelies hoeft niets ergs te zijnmeid. Ik duim gewoon op een goede afloop met over 8 maanden een mooi babietje!! Hier is het roodverlies met afvegen al weer begonnen, precies op 7dpo zoals de laatste tijd iedere keer. Ik ben dinsdag vrij en moet dan toch naar het ziekenhuis met de jongste dan ga ik zelf denk ik ook maar even langs de af gyn en vragen of mijn gyn ook geen progesteron voor kan schrijven.