Alle onderzoeken zijn goed dus nu weer zelf proberen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lief, 17 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Mooi Mamacharlotte, lekker een datum om naar uit te kijken en die eerste echo is zo bijzonder. Geniet er lekker van!

Kenia, spannend weer die wachtweken. Ik duim voor jullie.

Lief hoe is het nu met je meis, al iets meer bekend?

Vanmrogen een FM gehad in het ZH. BM slijmvlies was 5 mm dus nog dun en nog geen dominante eitjes te vinden. Had ik ook al wel verwacht en ook aangeven bij het maken vd afspraak maar ze wilden toch al op dag 8 een echo. Maar goed as vrijdag de 2e FM zit dan op dag 12 dus dan zou er al wel een dominant eitje zichtbaar moeten zijn.

2. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    @ Kenia: Ik ben 2 dagen bijna onafgebroken misselijk geweest, maar nu heb ik bijvoorbeeld weer de hele dag honger (snap er niks van! :p) Vandaag ook erge ongikrampen ervaren met vlagen, toch wel beangstigend hoor. Maar het schijnt normaal te zijn. Enorme borsten, maar niet heel pijnlijk ofzo. Dat zijn wel de belangrijkste klachtjes ;)

Jij weer op het wachtbankje! Toch altijd weer spannend he, en je gaat je er toch wel weer mee bezighouden. Ik ben benieuwd!

@ spijkervrouwtje: Op dag 8 al, dat is vroeg! Niet zo gek dat het dan allemaal nog niet zo op gang is toch? Op welke dag heb je meestal je eitje? Hopelijk is er vrijdag iets gegroeid!

3. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    klachtjes klinken goed :D
    en ongikrampen heb ik ook bij beide nog veel gehad hoor in het begin. Hoort er blijkbaar toch echt bij.

Ja eerste FM op dag 8 is ook vroeg. Normaal pas op dag 10 maar omdat ik een vrij korte cyclus heb wilden ze al eerder een echo doen. Terwijl ik mijn ei altijd pas op dag 15/16 heb (wat dus gelijk is aan een 'normale' cyclus) Maar goed daar wilde de telefoniste niet aan moest toch vandaag komen ;) Vrijdag zit ik op dag 12 dan zou er dus wel meer te zien moeten zijn.

4. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Vanmorgen naar het ZH geweest voor 2e FM maar nog geen dominante eitjes te zien, ze hebben nog geen haast denk ik ;)
    Volgende week vrijdag weer terugkomen. Heb al wel 4 doosjes utrogestan meegekregen. Dit zijn progesteronbolletjes die ik na de eisprong moet gaan inbrengen. Hopelijk gaat dit mijn cyclus verlengen (naar een maand of 9 ;))

Mamacharlotte hoe is het met de kwaaltjes?

Lief is het al doorgezet?

Kenia zit je al inde 2e wachtweek?

5. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    @Spijkervrouwtje: dus eigenlijk wat jij al verwachte, klopte vandaag ook. Nog geen dominant eitje dus. Maar als je volgende week vrijdag moet terug komen, zit je al op dag 15. Das best laat toch? Dan zou je eisprong zelfs al gewesst kunnen zijn? Ja, hoop ook dat je ongi een hele poos uitblijft vanaf nu! ;)

@ MamaCharlotte: Nog meer vreemde eetbuien gehad of alles er weer uitgegooid? Wat was nou het eerste waaraan je merkte dat je zwanger was?

@Lief: hoe ist nou?

Hier nog even geduld. Zou na het weekend mijn nod moeten hebben...Spannend dus!

6. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Zit nu al op dag 12 en voglende wek is het dus dag 19. Heb eigenlijk nooit zo laat mijn eisprong maar ik was deze keer ook supervroeg ongesteld dus misschien dat het dan toch wat langer duurt. Zou kunnen zijn dat volgende week inderdaad net rond mijn eisprong zit maar ik ga na het weekend gewoon ovutestjes gebruiken dus dan weet ik ook wel wanneer mijn ei is.
    Kan dus zijn dat de gyn net mijn ei mist maar dat verwachten ze niet want dan had er nu al wel iets aan het groeien moeten zijn. Verder moet ik die utrogestan dus gaan gebruiken na mijn eisprong maar goed dat zal wel niet ope en dag komen denk ik. Dat hoor ik dus volgende week wel.

Spannend Kenia heb je al voorgevoelens? Bij mijn eerste zwangerschap hield ik mijn temp bij en ging ik dan een flinke dip op dag 7 met ook nog bloedverlies weer omhoog en in combi met pijnlijke borsten (wat ik echt nooit heb) wist ik toen al bijna zeker dat het raak was.
    Bij mijn tweede had ik totaal geen voortekenen, 2 dagen bloedverlies gehad, dus dat dat ik ongi was maar toen het dus zo snel al weg was deed ik een paar dagen later een test en was dus zwanger. tja iedere keer is dus toch anders ;)

7. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Vannacht weer ongi geworden...Dus heb weer een flinke baaldag vandaag...

8. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Ho meid, balen joh, kom dan krijg je een knuffel want ik weet zo goed hoe kl*te dit is!!

9. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Nou, dat was echt wel even een flinke baaldag. Maar ja, daarna gaan we gewoon weer 'vrolijk' verder. Life goes on!

Maaarrrrr, waarschijnlijk heeft mijn man gezien dat ik er wel erg mee zat, want hij bood zomaar aan dat ik nu toch wel het ZH mocht gaan bellen! Heb dit ook al 2x gedaan, maar ja, door (onverwacht) werken belde ik elke keer op tijden dat je geen afspraak kan maken. Dat schiet ook nog niet echt op dus...

Hoe is het verder met iedereen?

10. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Nou, volgende week dinsdag eerste afspraak in het z'huis! Ben iig blij dat we nu een stapje verder kunnen!

11. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Wat is het stil hier! Hoe gaat het met iedereen?

12. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Kenia fijndat je nu toch naar het ZH gaat. Hopelijk gaat het balletje nu snel rollen en gaat eindelijk die wens in vervulling!

Hier vrijdag FM gehad en een eitje van 20 cm die vh weekend zou gaan springen. En ovutest liet dat ook zien. Dus vrijdag en zaterdag geklust en misschien vanavond nog een keer. Moet maandag beginnen met de utrogestan en dinsdag nog een keer terug naar het ZH om te kijken om mijn eitje echt weg is en dus gesprongen is. En dan 2 weken afwachten denk ik en duimen dat het werkt ;)

Nou ga zo ff lekker wandelen met kids en hond in het bos en dan vanmiddag nog 2 verjaardagen dus een druk programma! Fijne zondag allemaal!

13. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Wel mooi hoe je zo, via het ZH, je cyclus kan volgen. Dan kloptte de voorspellingen dus wel, dat je niet voor vrijdag je eisprong zou hebben. Nou, ik duim ook voor je, hoop echt dat dit werkt!

Ik heb gister de hele dag op de bank gehangen. Buikgriep...pfff wat voelde ik me beroerd. Gaat nu gelukkig weer wat beter, maar toch nog maar een dagje extra thuis gebleven.

14. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    pff buikgriep dat is vervelend joh. lekekr uitzieken dan maar.

Vandaag begonnen met de bolletjes utrogestan en morgen dus nog een controle echo. Hoop zo dat het gaat werken.
    Ik ga morgen ook even vragen hoe lang ik ze moet gebruiken. Ik denk 2 weken en dan testen. Zou dan 21-2 mijn NOD hebben. Maar he de 19e een feestje, mischien dat ik dan al wel test ;)

15. MC86

MC86 VIP lid

4 jan 2010
    5.333
    2
    0
    Hee meiden, ik ben hier alweer een tijdje niet geweest *schaam* :) Ik denk er niet altijd aan om alle topics te blijven volgen.. Maar was wel erg benieuwd hoe het met jullie gaat!

@ Kenia: Fijn om te lezen dat je toch een afspraak hebt bij het ZH! Ik hoop dat jullie daar gauw wat verder komen! Beterschap met je buikgriep, bah! Altijd naar!

@ spijkervrouwtje: Succes morgen in het ziekenhuis, ik hoop dat je eitje goed gesprongen is! Jullie hebben iig goed geklust :D

@ Lief: Ik hoop dat alles met jou ook goed gaat! Is je cyclus alweer op gang gekomen, en gebruik je de utrogestan weer?

@ hier: Hier gaat het wel goed. Op en top kwaaltjes, voel me lekker ziek :p Maar ja, ik mag er niet over klagen. Waaraan ik als eerste merkte dat ik zwanger was.. Tja, toch de test! Ik durfde niet te geloven dat de 'kwaaltjes' iets konden betekenen, daar was ik al vaak genoeg ingetrapt.. ;) Maar ik was toch al wel wat misselijk, en wat ik vooral merkte: jeukende tepels! Heel bizar! En geen bruinverlies, maar heel veel witte afscheiding.

Ik strooi wat hcg naar jullie hoor meiden! Ik hoop dat jullie er wat aan hebben!

16. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Thnx mamacharlotte, hoop dat we er iets aan hebben!
    Goed om te lezen dat het goed gaat. Ja ik denk dat het heel bijzonder is, wanneer je zwanger bent en je dus voelt hoe je lichaam verandert. Ik merk ook vaak 'kwaaltjes' vlak voor mijn nod, zoals stevigere borsten, sterkere geur en smaak. Maar ik durf daar niet meer in te geloven tot ik ooit eens een positieve test in handen heb!

@Spijkervrouwtje: hoe was het in het ZH vandaag?

Ik ben vandaag ook naar het ZH geweest. Ze heeft weer even gekeken of ik een eitje heb. En jawel, 15,2 groot. Dus dat zit wel goed. Vanaf volgende cyclus gaan we beginnen met iui.
    Morgen wel weer naar het ZH, dan krijg ik 'prikles'. Vind ik opzich al spannend genoeg!

17. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    He mamacharlotte fijn dat alles goed gaat, geniet er lekker van joh! En dat van die vele witte afscheiding herken ik van mijne erste zwangerschap ;)

Kenia hoe zijn de priklessen verlopen? Wat moet je dan gaan spuiten? Hoe ver zit je nu in je cyclus al weer bijna aan je NOD?
    Fijn dat je nu IUI krijg, worden je kansen toch misschien wat groter!!

Ik ben helaas weer een ronde verder. eitje was wel mooi gesprongen en heb 2 wkn utrogestan gebruikt. al die tijd geen drupje bloed of bruin verloeren,d us dat wel een openbaring voor me. Helaas afgelopen zaterdag en maandag een negatieve test dus toen gestopt met de utro en dinsdagavond ongi geworden. ZH wil nog een cylcus voglend dus ik moet 7 mrt weer voor de eerste FM.

18. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Hmmm, veel witte afscheiding en jeukende tepels? Ik heb al 2 weken gevoelige tepels en de afscheiding de afgelopen 2 weken was ook veel! Maar, ik durf niks te geloven, niks te hopen. Ben 2 weken geleden behoorlijk ziek geweest, dus ik denk niet dat het deze ronde raak is. Ik moet dit weekend weer ongi worden, dus het is weer even spannend hier!

Prikles: ik heb uitleg gekregen over hoe alles werkt. Echt orikken heb ik dus nog niet gedaan (mag ook niet). Dat zal dus vanaf volgende week wel beginnen!

@Spijkervrouwtje: balen, dat je weer een ronde verder bent, maar opzich wel fijn dat de utro wel lijkt te werken! Dus, voor jou de komende tijd ook weer veel ziekenhuisbezoekjes? En als de volgende ronde ook niet raak is, wat wil het zh dan gaan doen?

19. spijkervrouwtje

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    klinkt goed Kenia ik hoop dat je niet over hoeft te gaan op IUI! Wanneer wil je testen?

En dat prikken wat moet je dan gaan sputien? ik dacht dat IUi nl altijd in je eigen cyclus was dus dat je geen hormonen hoefde te spuiten.

Ja benw el blijdat de utro dus zijn werk doet. Nu moet alleen mijn ei dus nog blijven plakken ;) Geen idee wat het zh na deze ronde gaat doen. misschien weer wat rondes zelf proberen want wij willen neit voor IUI oid gaan . 't is voor ons toch de derde en dan ligt het toch anders als voor een eerste kindje. Maar hopen dat het zover niet komt en dat we gewoon snel zwanger zijn!

20. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    IUI houdt wel in dat alles in mijn lichaam gebeurt. Maar ik moet wel hormonen prikken. In mijn buik of bovenbeen. Het is ter bevordering van de eigroei (liefst 1 tot 3 eitjes) en een zo geleidelijk mogelijk laten groeien van de eitjes (hoewel mijn cyclus wel aardig stabiel is).

Je vertelde idd dat je niet de MMM in wil. Ik hoop dat het bij jullie ook snel lukt! Het moet toch kunnen, zou je zeggen. Je hebt immers al 2 kindjes!

Deel Deze Pagina