Hoe is de inseminatie gegaan? Leuk trouwens lopen we deze ronde beetje gelijk. Ik heb nl waarschijnlijk afgelopen woensdag mijn eisprong gehad. had maandag nl een FM en eitje was 19 mm dus stond op springen. Hopelijk hebben we genoeg ons best gedaan. Zit nu weer aan de progesterong bolletjes. Heb jij verder nog medicatie gehad? en hoe was het spuiten gegaan?
Nou, afgelopen week was het voor mij inderdaad ook zover. Disndag follikelmeting gehad. Had 2 eitjes aan de linkerkant en 1 eitje aan de rechterkant die groot genoeg waren (en nog 2 eitjes die niet mee doen). Dus het spuiten heeft goed geholpen! Ging eigenlijk best goed, geen trauma's aan over gehouden. Dinsdagavond mocht ik bij de eerste hulp in het ZH de Pregnylspuit laten zetten (en die doe ik ook echt niet zelf, wat een naald ) En op donderdag, dag 11 van mijn cyclus, kreeg ik de inseminatie. Niks bijzonders verder, maar toch wel spannend. Donderdagmiddag de hele middag krampen in mijn buik gehad. Ik denk dat ik toen voor het eerst, bewust, mijn eisprong heb gevoeld. En nu dus hopen dat het resultaat heeft! Nu eerst 2 weekjes geduld! Hoe lang moet je de protesteron nu slikken? Ja, en naast het klussen natuurlijk ook een dosis geluk, dat is wat we nodig hebben! We gaan ervoor deze ronde!
Nou goed gegaan dus, hopen dat het beetje hulp vd iui zijn werk doet. Moet je nu je ongi gewoon afwachten of moet je op een bepaalde dag testen? Mijn NOD is volgende week woensdag, ik moet dan testen want door de progesteron (moet ik vaginaal inbrengen 3 x p/d) wordt ik niet ongi. Bij een negatieve test stoppen met de bolletjes en dan weer wachten tot mijn ongi. Heb eigenlijk niet afgesproken met de fert arts wat ik nu weer moet doen als het negatief is. Of ik dan weer een fm krijg of zelf met ovulatietestjes bij ga houden Maar goed eerst dus nog een week wachten
Goh, dat is ook wel een rare gewaarwoording, om niet ongesteld te worden en dan alsnog niet zeker weet of je zwanger bent! Had je al eerder Ovutesten geprobeerd? Hier dus ook nog een week wachten. Mijn nod is de 24ste, dus de donderdag na jouw nod. Dan kan ik testen, of gewoon wachten of wel wel of niet ongi word. Ik weet niet wanneer ik ga testen, mocht ik niet ongi worden. Ik denk zaterdag ofzo. Eerst maar gewoon afwachten.
He Kenia hoe is het nu? Hier gisteren negatief getest maar heb dan ook totaal geen verschijnselen dus was te verwachten. Morgen voor de vorm nog een test maar verwacht geen wondereren. Dan dus weer stoppen met de pillenen weer nieuwe wonde in. hopelijk jij meer geluk!
Nou hier ook geen geluk. Vandaag weer ongi geworden. Had ergens wel hoop natuurlijk, maar dat komt vast door de hormonen. Zal vandaag ws dus even bellen voor een nieuwe afspraak. Maar zit met een probleem. Mijn man zit momenteel op de vrachtwagen en is de hele week van huis. Dus weet niet zo goed wat we moeten... Balen dat het bij jullie ook weer niet raak is. Jullie gaan dus voorlopig op deze manier door, met het slikken van progesteron?
balen kenia. maar dat je man deze week op de vw zit is toch niet zo erg, of moet hij deze week al mee naar het zh? Ja ik ga wel doro met de progesteron want zonder is de fase na mijn eisprong veels te kort. eerst morgen nog maar eens testen en dan ongi afwachten en weer zh bellen denk ik.
Ja ik baal behoorlijk, maar ik heb mijn hoofd gelukkig aardig leeg kunnen maken tijdens een heerlijke boswandeling. Vandaag naar het ZH gebeld en kan morgen weer heen voor een eerste echo. Nieuwe ronde, nieuwe kansen... Nee, mijn man hoeft deze week niet mee naar het ZH. Maar hij moet de komende weken elke week van huis, dus dat is wel lastig!
Nog meer negatief nieuws...vandaag naar het ziekenhuis geweest. Een van mijn eitjes is niet gesprongen en is nu dus een kyste. Nag niet beginnen met een nieuwe ronde IUI. Moet eerst weer een periode wachten en hopen bij de volgende keer dat de kyste weg is...
Hoi Kenia, hoe is het nu? Ben je nog op controle gweest omt e kijken of de cycste weg is? Hier noge en weekje tot aan mijn nod. Heb nergens last van dus ben benieuwd deze ronde al heb ik al wel weer het idee dat het niks zal worden, maar ja begin zo af en toe de hoop wel op te geven na zoveel rondes proberen Wanneer is jouw nod?
Kan me voorstellen dat de hoop weg is! Hier precies hetzelfde! Mijn nod is waarschijnlijk aanstaande maandag. Ik weet niet precies wanneer ik mijn eisprong heb gehad, maar mijn gewone cyslus duurt meestal 28 dagen. Ik kan dan weer een nieuwe afspraak maken voor een echo en eventuele start van een nieuwe IUI behandeling. Maar ik denk dat het de komende maand niks wordt, aangezien we een weekje op vakantie gaan.
Hoi Kenia en hoe is het nu? hopelijk ben je lekker zwanger.... Hier niet het idee dat het raak is voel niks, ja beetje zeurderige rugpijn dus ik zal woensdag wel negatief testen ben ik bang. Maar goed het wordt lekker weer dus ga mijn goede zin niet laten verpesten (al mag even balen natuurlijk best )
Wanneer verwacht jij je nod? Woensdag dus? Ik had mijn nod gisteren, maar nog niks roods... Af en toe last van mijn onderbuik, af en toe licht misselijkheidsgevoel. Ik kan het maar moeilijk plaatsen! Maar ik verwacht wel ongi te worden, heb daar wel de symptomen van: beetje zweterig gevoel (of komt dat door de warmte in het klaslokaal?), geen pijlijke borsten...Het wachten is echt killing! Ben ik morgen nog niet ongi, dan toch maar even testen! En donderdag lekker op vakantie! Even bijkomen en genieten van het weer en de andere omgeving!
Hoi Kenia, nou hopelijk heb jij meer geluk. Hier vanmorgen weer een negatieve test. DUs gestopt met de progesteron en dan zal ik vrijdag wel ongi zijn, pff heb ff een baaldagje.
...hier ook een baaldag hoor! Was op t werk en dacht nog: goh, als ik thuis ben toch maar even een testje ertegen aan gooien. Maar met dat ik dit dacht en ik naar de wc ging, bleek het toch mis. Dus wederom op naar de volgende ronde...
He Kenia hoe is het nu? weer begonnen met een nieuwe IUI of gaat dat niet lukken ivm jullie vakantie? Hier zit ik al weer rond eisprong. gisteren pos ovutest, vanmorgen nog wel 2 streepjes maar weer iest lichter. Dus ik denk vandaag eisprong. gisteren nog wel geklust. Weet alleen of dat vandaag nog een keer gaat lukken. Manlief moest nl al om 3.15 uur naar zijn werk vanmorgen en morgen moet hij er ook rond 4 uur uit. Maar goed misschien kan ik hem vanavond nog een keer verleiden om vroeg naar bed te gaan Hoop dat jullie ok geluk hebben deze ronde! Het wordt wel eens tijd he
Ja, het wordt zeker wel eens tijd! Het blijft zo raar, van mensen waarvan je een aantal maanden hoorde dat ze zwanger waren en die nu alweer bevallen blijken te zijn. Dan denk je echt: waar blijft de tijd! Wij zijn inderdaad niet met een nieuwe iui begonnen i.v.m. de vakantie. Wij hebben gisterochtend ook geklust, ik denk dat ik ook gisteren of vandaag de eisprong heb (gehad). Wellicht vandaag ook nog even aan de klus en ik denk dat het dan weer 2 weekjes wachten wordt. Lopen we dus weer mooi gelijk op!
ja waar blijft de tijd denk ik wel eens. Ik weet nog heel goed dat een collega vertelde dat zijn vriendin zwanger was. Wij zaten toen net in de tweede ronde, ik dacht nog leuk dan lopen we misschien beetje gelijk op... inmiddels is hun kleintje al weer 1 jaar!!! Kun je nagaan hoe anders het er uit had gezien als het meteen raak was geweest wat je helaas bij zo heel veel andere vrouwen hoort Nou ik hoop voor jou ook dat deze keer het klussen tot een mooi resultaat leidt en dat jullie niet verder hoeven voor een nieuwe iui.
he hoe is ie nu? weet je al wanneer je je IUI krijgt? Hier ook weer komende week eisprong dus hopelijk nu meer geluk he!!
Ik wilde gister een berichtje sturen, maar drukdrukdruk! Zie dat jij inmiddels alweer gereageerd hebt. Toch fijn om elkaar zo op de hoogte te houden! Ik ben inmiddels ruim een week geleden ingesteld geworden, zoals verwacht ook. Die vrijdag weer naar het ZH geweest en gelukkig waren de cystes weg. Dus we zijn een nieuwe ronde IUI begonnen. De hele week weer puregon gespoten. Gisteren weer naar het ZH geweest. Een mooi baarmoederslijmvlies en 2 eitjes: 1 rechts en 1 links. Beide rond de 16,5 mm. Vanavond naar de eerste hulp om de pregnyl te laten spuiten en maandag de tweede IUI. Best spannend weer! Maken jullie nog bezoekjes aan het ZH? of zijn jullie daar nu mee gestopt? En je bent nog wel met de ovutesten bezig? Nou, klus ze dan maar deze week