Zo, vandaag tweede IUI gehad. Vond het toch best wel weer spannend. De hele dag ovukatiepijn gehad. Moet zeggen dat ik nu bekaf ben. Ach, een kort weekje, nog 2 daagjes werken. lekker rustig aan doen dus!
spannend weer hoor! hier vandaag ook ovulatiepijn, gisteren en vanmorgen positieve test. Gisteren dus al geklust en vanavond denk ik ook nog even . Hier ook korte week morgen nog een half dagje werken en dan eind vd week op vakantie lekker naar frankrijk. Dus hopelijk bij terugkomst dat we allebei iets leuks te melden hebben Oja hier trouwens geen zh bezoekjes meer was er even helemaal klaar mee. ze volgen toch alleen maar m'n cyclus en doen verder niets. Ik heb wel de progesteron bolletjes nog die moet ik 2 wkn gebruiken na mijn eisprong. En die bepaal ik adhv ovulatietestjes en meestal voel ik wel wat buikpijn of rekbaar slijm. Dus dat zit wel goed
Hier weer negatief bericht. Ben weer ongesteld geworden. Dinsdag maar weer bellen voor een nieuwe ronde IUI...
Balen Kenia, Hier ook weer. We hebben wel een heerlijke vakantie gehad maar ipv een zwangerschapstest te kunnen doen was ik voortijdig al ongesteld. Balen dus. Vanaf 14 juni ben ik dus al weer de nieuwe ronde ingegaan.
Ahhh, balen! Maar weer hopen op geluk deze ronde! Waar zijn jullie naar toe geweest op vakantie? Ik ben alweer bijna de hele week aan het prikken. het staat me steeds meer tegen die naald in me te steken...Vanavond nog 1 keertje en morgen weer naar het ZH voor een folikelmeting. Hopen op een paar mooie eitjes, zodat we hopelijk woensdag dan weer de derde IUI kunnen doen. Maar toch, heb niet het idee dat wij deze ronde geluk zullen hebben. Heb de afgelopen 1,5 week zo slecht in mijn vel gezeten...Dat kan toch nooit een goed voorteken zijn?
we zijn 2 weken naar zuid frankrijk geweest. was heerlijk hadden een huisje gehuurd op een camping samen met vrienden en hun zoontje. Lekker weer gehad en heerlijk gerelaxed en wat in de omgeving rond gekeken. Nu nog een weekje thuis dus dat is ook wel lekker. Kan me voorstellen dat die naalden je tegen staan. Maar kom op hoor het is voor een goed doel! En ook deze ronde kan het nog gewoon lukken hoor! Jij dus woensdag al weer je eitje dat is al weer lekekr snel. Ik verwacht 'm hier zo rond volgend weekend. Maar ga vanaf dinsdag weer ovutesten gebruik ik en voor alle zekerheid temp bijhouden want ik wil 'm niet missen omdat ik deze ronde vroeg ongi was is mijn eitje misschien ook wel vroeger. Maar m'n duimen draaien voor je hoor!
ja het voordeel van zo'n behandeling is wel dat mijn cyclus korter is. Door de Pregnylspuit heb ik dan op de twaalfde dag mijn ei. En de cyclus daarna is ook korter. Maar goed, de nod moet natuurlijk het liefst uitblijven! Straks nog even prikken... Lekker, Zuid Frankrijk! Beter weer dan hier gehad, zo te lezen. Hebben jullie er ook nog wat gedaan? Dan zijn je dochtertjes dus ook nog niet ouder dan 3? Wij moeten nog even geduld hebben wat vakantie betreft. Eerst nog 5 weekjes werken, dan wel vakantie. Maar we gaan pas de laatste 3 weken van de zomervakantie. Ach, zo hebben we weer wat om naar toe te leven!
ja als die nod nou eens uit bleef, voor een maandje of 9.... Ja weer in frankrijk was heerlijk, eerste week afwisselend zon en bewolking, 2e week volop zon met zelfs 30 graden. Lekker gezwommen met de meiden in het grote zwembad en verder marktjes en dorpjes bezocht, grotten, nougat fabriekje met een kinderspeelhal erbij en een keer naar een soort mini madurodam geweest en de hoge berg mont ventoux beklommen (nou ja met de auto dan he ) Onze meisjes zijn ruim 2,5 en net 4 jaar. De oudste moet nu dus naar school maar omdat ze 1 juni jarig was mochten we zelf beslissen of ze dit jaar nog naar school ging of niet omdat de schoolvakanties hier al op 9 juli beginnen. En ze is pas vanaf 5 leerplichtig. We hebben dus besloten om eerst nog zelf op vakantie te gaan en nu gaat ze komende 3 weken nog een paar keer oefenen voor de grote vakantie en dan 22 augustus mag ze voor het echie Lekker vooruitzicht hoor dat jullie het nog te goed hebben. Gaan jullie weg?
Goh, als ik dat lees heb ik ook echt zin in vakantie! Maar ik moet nog even geduld hebben. Ach, heb ik ook wat leuks om naar uit te kijken! Wij boeken niks, maar we zijn van plan dit jaar richting Noorwegen te gaan. We zijn nog nooit in de Scandinavische landen geweest, dus we hebben geen idee hoe het er daar aan toe gaat. Maar de natuur moet er erg mooi zijn! Ligt wel een beetje aan het weer, anders besluiten we last minute misschien toch nog ergens anders heen te gaan. Morgen dus de derde IUI behnadeling. Als het deze keer niet raak is, dan moeten we een kijkoperatie. Gisteren heb ik gelezen wat dat inhoud, maar het is echt een dagopname. krijg 2 sneetjes in mijn buik...Bah, daar zit ik eigenlijk echt niet op te wachten! Maar ja, als het weer niet raak is...je doet er toch alles aan!
He hoe is het nu, je zit toch weer rond je NOD? Hier moet ik nog even geduld hebben. Mijn NOD is maandag. Ben benieuwd maar voel me op dit moment nog niet anders dan anders.
Daar ben ik weer! Heb het zow druk gehad deze week, had geen tijd om te posten! Dan maar op een zaterdag avond laat.... Helaas, op de 14e dag na de IUI (afgelopen woensdag) toch ongesteld geworden. Het duurt steeds langer na een IUI voordat ik ongesteld word, dus ik had echt weer hoop! Maar helaas, ook deze keer mocht het niet baten. Dinsdag heb ik een evaluatiegesprek met de arts en dan krijg ik ws de volgende cyclus een kijkoperatie. Even afwachten allemaal dus! Hoe is het bij jou? Nog geen tekenen van ongesteldheid! Ik hoop voor je dat het nu eindelijk raak is!
Helaas hier ook weer ongi. Had zaterdag al een negatieve test (12 dpo) en ben toen gestopt met de progesteron. En vanmorgen dus flink ongi. Pff balen maar goed we moeten hoop blijven houden. Weet je al wanneer je je kijkoperatie hebt? Gr Marielle
he balen! hoe lang blijf je de progesteron nog slikken? De kijkoperatie wordt gepland tussen de eerste dag van je cyclus en de eisprong. Deze ronde sla ik over, heb het te druk en wil even 'rust'. Volgende ronde dus, maar ik wete nit of ze morgen al een exacte datum gaan plannen.
Tja geen idee zolang we onze kinderwens nog voortzetten blijf ik het in ieder geval nog gebruiken. Heb nu nog voor 2 rondes liggen volgens mij en heb nog 1 herhalingsrecept dus dat is ook nog goed voor 4 rondes ongeveer. Dus kan er nog mee doorgaan tot einde vh jaar. Denk dat ik dan ook maar eens ga beslissen wat we dan doen. Meiden zijn dan al 3 en 4 en ikzelf dan bijna 35 tja en ben dan 2,5 jaar bezig... Pff wil er nog niet teveel over nadenken hoop zo dat het voor die tijd toch raak is. Succes morgen bij de gyn, lijkt me dat ze toch de operatie al wel gaan plannen toch, meestal worden die OK's al lang vooruit geboekt. Ik hoop zo voor je dat je de operatie af kunt bellen en dat je komende ronde ineens spontaan zwanger bent!! (neem aan dat jullie het namelijk zelf nog wel een kans geven )
Ik hoop ook voor jullie dat je die beslissing niet hoeft te nemen. Maar ja, wat je zegt. Op den duur zal je toch over die dingen een beslissing moeten nemen. Wij zijn nog niet uitbehandeld ofzo, maar soms denk ik ook wel eens, wat als het nou helemaal niet lukt, dat we geen kindertjes kunnen krijgen. Wat dan?... Ik krijg ws in week 32 de kijkoperatie. Echt iets vastleggen kunnen ze niet, maar ze hebben het wel genoteerd. Nu eventjes 'rust'. Tuurlijk proberen we nog wel op de natuurlijke weg zwanger te raken. ik moet echter wel zeggen dat het spontaan vrijen wle op een lager pitje is gekomen...
...Ik denk dat ik gisteren mijn ei weer gehad heb. Lekker aan de klus geweest dus. En nu maar weer wachten! Morgenmidag moet ik naar de anestesist. Hopen dat die afspraak, achteraf gezien, voor niets is! En anders over een kleine 3 weekjes de kijkoperatie. Bij jou verder nog nieuws?
Hoi kenia hoe staat het er nu voor je zit denk ik nu bijna aan je nod toch? Hier rond 25e mijn ei gehad dus vh weekend nod maar heb weinig goede hoop heb weer wat last van hoofdpijn, voor mij wel teken dat mijn ongi straks weer komt. Hopelijk is voor jou die kijkoperatie niet nodig. Mijn duimen draaien!!!!!
Mijn nod is morgen. Ondanks dat ik nog geen voortekenen heb van ongi denk ik ook niet dat het deze keer raak is. We wachten al ruim 2,5 jaar, dus waarom zou het nu wel spontaan lukken? Morgen maar even afwachten en ik denk dan ook maar het ZH bellen om de kijkoperatie te bevestigen. Ik kan er echt al tegen op zien. Zeker nu ik vakantie heb. Veel te veel tijd om na te denken. Ben wel druk bezig met opruimen/ schoonmaken/ andere klusjes doen, maar toch... Voor jou ook weer spannend dus. Ik krijg meestal ook lichte hoofdpijn voordat ik ongi word, maar die heb ik nog niet gehad. Alweer druk aan het werk, of heb je nu ook nog vakantie? Mag ik vragen wat voor werk je doet?
Ja heel herkenbaar dat gevoelv an zal wel weer niet raak zijn omdat het dat de afgelopen 2 jaar ook niet was. Ik begin het ook een beetje als falen van mijn lichaam te zien. Ik weet dat het kan, heb niet voor niks al 2 dochters en toch wil die derde keer niet lukken. Om gek van te worden! Ik ben ook aan het rommelen en opruimen de laatste tijd. Kinderspeelgoed en kleren uitzoeken en ben dingen aan het wegdoen. Heb nu zoiets van als het toch nog wil lukken dan koop ik wel weer paar dingen nu hoor. maar voor mij denk ik stiekum al een beetje afscheid nemen van die wens voor een derde. Hoe is het nu met je NOD? al nieuws? ga je nog testen? Hier zaterdag NOD maar heb niet zoveel hoop op een goede afloop. Hoop voor jou op een goed resultaat zodat de kijkoperatie niet door hoeft te gaan. Wat willen ze eigenlijk precies gaan onderzoeken? Ik heb trouwens geen vakantie meer (al gehad in juni) maar was gisteren wel lekker vrij met dat mooie weer heerlijk!. Ik werk als assistent accountmanager bij de Rabo op de afdeling Private banking (grote vermogen klanten en ondernemers) leuk werk wat me goed bvealt maar ik ga wel vanaf 1 sep ouderschapsverlof opnemen. werk dan nog 28 uur dus dat is meer dan genoeg En wat doe jij voor werk?
Vandaag mijn nod, maar tot nu toe nog niks te bekennen. Ze belden vanochtend al van het ZH om de kijkoperatie te bevestigen,maar dat kan pas als ik ongi ben geworden. Normaal ben ik niet van het testen, maar heb er vandaag toch maar een test tegenaan gegooid. negatief... dus zal binnenkort toch wel ongesteld worden. Nou, laat die rode duivels dan nu maar komen, dan kunnen we tenminste weer verder! Ja ik kan me voorstellen dat het frustrerend is. Je weet bij jou dat het kan, want het is al 2x gelukt! Dus waarom nu niet? Ik ben nog nooit zwanger geweest, dus ik weet ook niet of het bij ons wel kan. Toch is het frustrerend dat je weet dat ik gezond ben. Mijn man ook. Er is niks geconstateerd. Dus waarom dan niet? Tsja, die vragen, ik denk dat we daar nooit antwoord op kunnen krijgen. Ik ben leerkracht in het basisonderwijs. Heb helaas geen vast werk, omdat ik nog niet zo lang geleden afgestudeerd ben. Nu, met het teruglopen van het leerlingenaantal en de bezuiniginen, denk ik ook niet dat ik snel vast werk zal krijgen. Dus ook dat is allemaal onzeker.