Alle onderzoeken zijn goed dus nu weer zelf proberen

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Lief, 17 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spijkervrouwtje

spijkervrouwtje Fanatiek lid

28 apr 2006
    2.084
    0
    0
    Noord Brabant
    Balen van je negatieve test alvast dikke knuffel. Ik duim voor je dat de kijkoperatie mee zal vallen en dat voor je helpt om snelzwanger te worden!

2. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Vanochtend idd ongesteld geworden. Dus mag me woensdagochtend om 7.00 uur in het ZH melden. Mooi op tijd, niet?

3. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    En? Al ongi geworden?

Ik hoorde laatst trouwens, de schoonzus van een vriendin, 37 jaar en ook al 2 kindjes (7 en 5 jaar), hadden wel een aantal behandeingen gedaan, maar dit was de laatste en dan zouden ze ook een punt achter hun kinderwens gezet. En ja hoor, nu toch zwanger. De wonderen zijn de wereld nog niet uit dus.

4. Kenia

Kenia Bekend lid

8 okt 2010
    528
    0
    0
    lerares basisonderwijs
    NULL
    Ik heb vanochtend de kijkoperatie gehad. Ging allemaal best vlot gelukkig, alleen het wachten tot ik naar huis mocht duurde mij te lang.
    Er is niks gevonden wat een zwangerschap in de weg kan zitten. Wel wat verklevingen van blijkbaar een eerder infectie (?) maar dat is geen belemmering. Alles is doorgespoeld. Nu dus weer een nieuwe ronde IUI in.
    Lig/zit nu lekker op de bank. Hechtingen trekken nog wel. Beetje suf nog, dus lekker veel slapen. Was ook een beetje misselijk, maar ook dat wordt gelukkig beter!

Deel Deze Pagina