Hi Ik heb een tijd geleden een spiraal laten plaatsen en bleef hierna vloeien. Om gek van te worden. Dat is een andere manier van anticonceptie Na een echo bij de gyneacoloog bleek ik een cyste in een eierstok te hebben en heeft zij een kuur van provera 10mg gegeven van 1 week. Maar het bleef dus weer een afspraak gemaakt. Dat had ze gezegd en nu heb ik 2 cystes in de andere eierstok van 2 cm. Geen idee wat het precies in houd. Maar verklaard misschien mijn buien. Nu kuur van 30 dgn gekregen van Provera 100mg. Na 4 weken weer een echo om te kijken. Nu zag ik dat het ook een middel is om zwanger te worden volgens mij Maar ik ben benieuwd of iemand dit geslikt heeft en waarvoor en wat de evt bijwerkingen waren. Edit Moderator: Goed kijken waar je een onderwerp neerzet! alvast bedankt!
Is idd middel om ongi op te wekken... ik heb provera gekregen omdat ik na 140 ! dagen na pilstop mijn ongi ni doorkreeg en 2 dagen na kuurjte van 5 dagen provera, kwamen ze dan toch Gr, Evita
Huh wat raar. Ik ben juist al heel lang ongi. Dan is het gewoon om schoon te maken denk ik. Want bij mij moeten de cystes weg
Maar heeft iemand er rare klachten bij gekregen? Bv extreem moe, trek in chocola en niet te genieten?
het is idd om je cyclus af te breken. klachten: ik was heel moe en chaggie van de aankomende ongi waarschijnlijk