naam voor een tea/koffie huis

Discussie in 'De lounge' gestart door Joytje, 6 jun 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joytje

Joytje Actief lid

27 sep 2007
    259
    0
    0
    Wie heeft er een goed idee voor een thee/koffie huis, ik ga er waarschijnlijk een beginnen met mijn zus.

Het is de bedoeling dat je er kan high-tea-en, lekker een taartje eten, of koffie met een koek.

Alle het gebak en koek, hapjes willen we zelf maken...
    Je kan er ook thee en koffie en koek (gebak op bestellig) kopen

Op zondag high tea aan huis

We zaten zelf al wat te brainstormen voor de naam, maar wat vinden jullie echt hip leuk, en wat zou jullie naar binnen trekken?

Wij dachten zelf aan SISTERS, ZUSSEN, PER TUTTI (voor allen) ZOET, en zo nog wat...

Maar het is niet HET!

Wie komt er met een leuke, mooie en goede naam?!

2. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

KvK: Een bedrijfsnaam kiezen

Misschien heb hier iets aan.. Zou zelf eerst proberen naam te verzinnen.. Een naam verzin je niet in 1 min daar kunnen dagen weken overheen gaan.. Avondjes brainstormen alles opschrijven wat je te binnen schiet..

Het is zo makkelijk om een ander een naam te laten verzinnen maar niet orgineel en leuk. Ik persoonlijk zou het veel leuk vinden zelf iets te verzinnen daar begint namelijk het hele proces ook mee..

3. Triskele

Triskele Niet meer actief

de zoete zusjes hahaha

nee ik ben ook van mening dat dat juist de lol is je moet er meteen een gevoel bij hebben...

4. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Tea-time
    Sweety / sweetea / sweet-tea
    Zacht&Zoet
    De Thee Zusjes (ipv van de 2 zusjes :p)
    Zoetekauwen
    Thee & zo
    De tuttebellen :D

Zoete zusjes van triskele vind ik ook erg leuk...

5. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    I-theetje

6. Gijsje

Gijsje Fanatiek lid

29 okt 2008
    3.862
    0
    0
    Brabandse Land
    Hier ben ik het helemaal mee eens!
    Wij hebben een eigen winkel en zelf de naam verzonnen hebben we echt paar maanden over gedaan toen we dachten YES!
    Het klinkt mischien lullig maar zo bedoel ik het zeker niet,als je voor jezelf wil gaan werken maar je kan zelf geen naam bedenken vind ik wel wat knullig overkomen zeker in wat je wil gaan doen heb je wel creativiteit nodig.

Veel succes!

7. LittleMonsters

LittleMonsters Niet meer actief

Ik dacht het jij zegt het

8. Mango26

Mango26 Fanatiek lid

10 aug 2010
    4.220
    62
    48
    around the corner
    Maar soms helpt een brainstormsessie met buitenstaanders ook om tot een goed idee te komen toch... ;)
    Ik kan me voorstellen dat als je samen vastzit je ergens anders input zoekt om zo weer verder te gaan...

9. Booey

Booey VIP lid

6 dec 2006
    5.663
    0
    36
    Radiator Springs
    Ik krijg bij namen in de trend van ´de zoete zusjes´ enzo een beetje een bordeel idee ... met het kiezen van de juiste naam bepaal je ook meteen wat voor een publiek je aantrekt. Wil je ook de zakelijke markt meepakken (zakenlunches/brunches, vergaderingen op locatie ed) zul je een ietwat zakelijkere naam moeten kiezen.

maar zoiets opstarten in deze tijd... ik zou het je niet nadoen. Persoonlijk vind ik het een te groot risico. Als mensen moeten bezuinigen is cafebezoek en koffies buiten de deur het eerste waarmee gestopt wordt. Als je na gaat wat je ervoor moet betalen....
    Dus... heel veel succes, ik hoop dat ik er gruwelijk naastzit en dat jullie binnen nu en 10 jaar de grootste concurrent zijn van Starbucks!

10. sweet EnJoy

11. hoppala

hoppala Actief lid

10 mei 2012
    211
    0
    0
    NULL
    NULL
    "Tante theelepel",kwam bij mij het eerste op, ' ff tussenuit' lastif ben er niet goed in

12. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    TeaTimes

13. Triskele

leuk leuk en erg grappig!

14. Triskele

Two for Tea

2 voor Thee

15. Tess11

Tess11 Actief lid

12 jul 2008
    317
    1
    0
    you&tea

Sissy

16. Triskele

Dan de vrouwtjes theelepel (van de serie hihi) alleen dan ipv vrouwtje meervoud :p

17. wazigsnuitje

wazigsnuitje Bekend lid

12 dec 2011
    855
    3
    18
    NULL
    NULL
    biscotti zoals het koekje?

18. Does81

Does81 Bekend lid

26 mrt 2012
    813
    13
    18
    Coupeuse
    Engeland
    Hier in de buurt is een tearoom waar de naam is van de eigenaresse d'r twee katten, Louis and Oscar's. Is een hele leuke tearoom. :) Misschien is dat een idee? Iets met huisdiernamen of andere namen die speciaal is voor jullie?

19. bosi333

bosi333 VIP lid

1 aug 2006
    37.272
    6.801
    113
    Maartse Haas

20. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732