We wensen iedereen hele gezellige feestdagen en een heel gezellig en gezond 2007!!!! filmpje; http://mouschy.hyves.nl/fotos/38747328/0/qHwT/
Wat een schatje! Bijdeze wens ik ook iedereen fijne feestdagen en een goed,gezond en vruchtbaar 2007!
Als de kans zich dan toch voor doet, wil ik bij deze ook iedereen een heel fijn kerstfeest toewensen en een voorspoedig 2007.
Ook namens ons ... Sprookjes zijn ze waar ? Warm waar mensen houden v elkaar ! Sprookjes zijn ze echt ? Teder als een kind zijn handje in de jouwe legt ! Sprookjes vol met avontuur Spannend, iedere dag en ieder uur ! Neem een kijkje door de ogen van een kind Dat is waar het mooiste sprookje begint !
Wat een schatjes zeg Bij deze ook van mij fijne kerst en een gigantisch mooi en vruchtbaar 2007 voor iedereen ! Stientje, wat een mooi gedichtje . Groetjes Joyce
iedereen hele fijne dagen en hopelijk wordt het voor iedereen een heel vruchtbaar jaar. En voor degene die dit al achter de rug hebben: een heel gelukkig jaar met jullie nieuw gezinnetje!
Ik wens ook iedereen een hele fijne kerst toe, en zeker allemaal een gelukkig en zeer vruchtbare nieuwjaar.
geniet allemaal van de gezellige en warme tijd van kerst en oud en nieuw laat 2007 voor iedereen een fantastisch jaar worden met veel gezondheid liefde en geluk! liefs bianca
En wij natuurlijk ook... Hele fijne feestdagen en een gelukkig, vruchtbaar, gezond en spetterend 2007!
Wij wensen iedereen hele fijne kerstdagen en een knallend goed begin van het nieuwe jaar. Voor iedereen een heel vruchtbaar, gezond en gelukkig 2007! Michael en Ingrid
Een heel vruchtbaar 2007 en dat onze wensen uit mogen komen. Gezellige dagen, veel liefs en geluk, Sophie