Gaan we ons onderscheiden in geloven? ( ) Moslims? Moeten de katholieken, protestanten en joden enz ook maar een eigen topic? Ik vind het raar dat er een aparte topics komen. Ik heb moeite met het onderscheiden namelijk. waarom? leg het mij eens uit waarom!
Ik snap het aan een kant wel maar ik vind het ook een beetje onnodig, ben bang dat ik dan met mijn levensovertuiging as enige in een topic blijf
Pfff, deze was te verwachten ! Sofaan was waarschijnlijk gewoon maar benieuwd of er nog meer moslim meiden op dit soort fora komen. En (zonder te veroordelen of iemand tegen de schenen te trappen) bij Moslims maakt het geloof over het algemeen een groter deel uit van het dagelijks leven dan bij de christenen-van-nu en dan doel ik specifiek op meiden van mijn eigen leeftijd. Ik hoop dat ik mezelf goed heb kunnen verwoorden. Liefs Ilja
ik ben ook dagelijks met mijn levensovertuiging bezig maar heb niet de behoefte om er een topic over te starten, ik vind de mensen vanzelf wel. Ach ik stoor me e rniet aan, als maar idd geen hokjes gaan komen nu, zo begon het ook met de provincies nameljk.
heb ik verplaatst naar even voorstellen ten eerste stond hij niet goed in de lounge maar moet dit topic nu ? het is vast niet zo bedoeld dat ze hokjes wilt plaatsen
Klopt, het is vast niet bedoeld om hokjes te creeeren ! Ik zie dus het nut van DEZE topic niet, maar zo blijven we discussieren !
Das ook niet helemaal waar! Ken zat christenen die vol overgave achter hun geloof staan. Misschien komt dat omdat ik zelf Christen ben en die mensen veel om me heen heb. En jij dus meer met moslims hebt.
Dat het niet helemaal zo is, heb ik ook proberen aan te geven, maar eerlijk is eerlijk...over het algemeen is het wel zo !
wat maakt het nu uit wat voor geloof we hebben of welke kleur de topic is zeker weten niet zo bedoeld , had net zo goed kunnen zijn zoals we al hebben gehad wie komt er allemaal uit noord-holland ik denk dat we niet zo doordenkend moeten lezen
Ik stoor me er soms gewoon aan. Elke dag probeer ik juist geen onderscheid te maken, maar blijkbaar is dat ook niet gewenst Ik vraag me daarom gewoon af waarom moslima's het fijn vinden om elkaar op te zoeken. Ik heb dat namelijk niet met mijn tak van geloof. Dus deb, niet negatief bedoelt, maar gewoon puur uit nieuwsgierigheid. Of mag dat niet!
tuurlijk mag dat meis maar zoals het nu overkomt lijkt het dat het je stoort en dat wilde ik even benadrukken misschien een wat ongemakkelijke topic naam wat ze gekozen heeft maar na mijn idee steekt er niets achter
Ik geloof niet dat ik in deze discussie ga stappen....... Wellicht gaan anderen nog reageren, maar ik even niet meer.
Geen idee ken niet veel moslims zo goed dat ik daar zicht op heb... maar wel een heleboel overtuigde christenen. Dus ik heb dat beeld niet. Misschien geldt het omgekeerde voor jou? Net zoals Deb zag ik het topic in de lijn van 'wie komt er uit Brabant' en dat soort dingen...
Ik ben het wel met bosi333 eens. Uiteindelijk doen we met zijn allen zoveel mogelijk ons best om met elkaar om te gaan, welk geloof dan ook. De tijd van de verzuiling is toch al een tijdje achter ons, en ik vind het dan ook vreemd dat er topics per geloof zijn.