Hallo iedereen, Ik ben nummer zoveel-1000ste die deze vraag stelt, maar ik hoor graag wat jullie ervan denken;wel of niet zwanger. Mijn situatie. Na het verwijderen van mijn spiraal 1 volle cyclus gehad van 30 dagen. De laatste menstruatie op 20 dec. Gemeten dat ik mijn ei rond 6 jan had, uiteraard rond die tijd geklust. Op woensdag 15 jan wordt het spannend: smorgens sta ik op met een gevoel in mijn baarmoeder alsof iemand er veel lucht in heeft geblazen, en een paar uur daarna zinder waarschuwing(zelfs met mijn spiraal wist wanneer het die tijd van de maand had moeten zijn, door de usual pijntjes) een bloeding. Hoeveel heid als normaal en helder rood, de dag erna veel minder en die vrijdag is het te verwaarlozen. Ik ging ervanuit dat ik rond de 20 weer ongi zou moeten hebben, maar dit was 5 dagen eerder dus. (Lijkt dus nu een beetje op innestelingsbloeding?) Verder nu geen klachten, alleen vervelende "prikjes" soms in mn baarmoeder soms inmn rug, maar meestal zijn ze er gewoon niet. Als ze er zijn meestal met autorijden en tijdens/na het eten. 2 testen zijn nu negatief. Een vriendin zegt dat ik mogelijk volgende week positief test, maar bij mijn gebrek aan klachten twijfel ik heel erg of ikdie wel moet doen. Die lege testen zijn echt niet leuk. Wie zegt wel,wie zegt niet? Groetjes
Ik heb het sinds ik medicatie ben gaan gebruiken om zwanger te worden Lijkt bi mij wel een bijwerking ofzo.
Das wel vervelend voor jou, elke maand denken dat het iets betekend. Ik vond het gevoel niet onprettig ofzo, gewoon vreemd. Misschien ook een kleine toevoeging op mijn verhaal. Sinds vandaag al de hele dag hoofdpijn. (Ik heb NOOIT hoofdpijn, lucky ,e)
Het enige wat je kan vertellen dat je zwanger bent is een test doen, of een bloedtest aanvragen ( al geven ze die over het algemeen niet zomaar).. Ben bang dat wij dat hier niet kunnen beoordelen, klachtjes zeggen niets,het lichaam kan je heel erg goed voor de gek houden helaas
Ik sluit me aan bij de vorige reactie, ei op 06/01 zou toch rond 20/01 al een positieve test moeten gegeven hebben. En ja, er zijn vrouwen die blijkbaar pas later + testen, maar ik zou er van uitgaan dat je cyclus een beetje ontregeld is en je daarom 5d eerder je regels gehad hebt, zeker omdat je nog maar zo kort de spiraal eruit gehaald hebt (ik neem aan dat het een hormoonspiraal was).
Ik begin steeds meer te geloven dat op mijn gebrek aan symptomen af moet gaan, en niet op die 'innesteling'bloeding. Op naar de volgende ronde dan maar.