Alle symptomen maar toch negatief testen

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MommyAries, 9 apr 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MommyAries

MommyAries Nieuw lid

9 apr 2014
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 MommyAries, 9 apr 2014
    Laatst bewerkt: 9 apr 2014
    hallo dames,

met een onregelmatige cyclus van tussen 22 dagen en 29 dagen zit ik nu op dag 30. Ben nog steeds niet ongesteld. voel van alles aan me lichaam wat me erg doet denken aan mijn eerdere zwangerschap (heb een meisje van 4 inmiddels). heb nu al 3x getest en steeds negatief. kan dit echt komen door te lage hcg gehalte of verbeeld ik me deze symptomen?

ik heb geen kinderwens, maar als ik zwanger blijk te zijn dan is het natuurlijk welkom.

ik word echt GEK van de onzekerheid en het wachten :(

2. Nephthys

Nephthys Fanatiek lid

9 aug 2013
    3.721
    3
    0
    Noord-Brabant
    Heel veel vrouwen voelen allerlei symptomen in de wachtweken. Helaas is het ZO vaak dat het lichaam je voor de gek houdt of je hyperalert bent op elk gevoel en het kwaaltjes worden omdat je het te graag wil.

Dag 30 is nog niet extreem laat dus ik zeg; wacht nog 2 dagen en doe dan weer een testje.

3. CherryBelly

CherryBelly Fanatiek lid

12 okt 2010
    1.421
    1
    38
    Randstad
    Je zit nog inderdaad net op het randje van eventueel een nieuwe cyclus. Ik zou het nog even 2 of 3 dagen aankijken en dan nog eens testen.

4. Jori

Jori Bekend lid

6 nov 2012
    864
    0
    16
    Hey Mommie ben je al ongi?

Ik ben al vier dagen overtijd en test ook nog negatief.... erg frustrerend! Als ik niet zwanger ben laat ik dan gewoon ongesteld worden.... Dan heb ik weer duidelijkheid

5. Micchan

Micchan VIP lid

24 jan 2012
    22.458
    2.258
    113
    Vrouw
    Wenen
    Je lichaam kan je (helaas) zo voor de gek houden.. Ben ook benieuwd of je al meer weet?

6. zeeuwsemeid

zeeuwsemeid Actief lid

26 okt 2013
    229
    0
    0
    Zeeland
    Ik zit ook 1 dag na NOD en vandaag negatief getest.
    Loop continu naar de wc en mn klieren in mn borsten zijn ontzettend opgezet en heb vollere borsten en lopen aders die ik duidelijk kan zien.
    Ik denk dat mijn HCG hormoon nog te laag is.
    Ga maandag pas weer testen denk ik.
    Lijkt me sterk dat ik een cyclus oversla, zit al 2 jaar zonder pil en heb altijd een duidelijke maandelijkse cyclus.
    Het is spannend..
    3 mislukte IUI's achter de rug, dus kan deze symptomen ook niet zomaar krijgen omdat ik er misschien te veel mee bezig zou zijn, want als je IUI doet, ben je er pas mee bezig door veel na het ZH te moeten..
    Dus ik heb goede hoop :)

7. Natasjee

Natasjee Fanatiek lid

13 dec 2013
    3.357
    678
    113
    Vrouw
    Haarlem
    Gezien je onregelmatige cyclus zou het ook zomaar kunnen dat je deze maand een uitschieter hebt. Hopelijk heb je snel zekerheid. Succes!

Deel Deze Pagina