Dames, Ik heb misschien een hele domme vraag en hele vage symptomen, maar ik hoop dat jullie mij een beetje kunnen helpen. Sinds 7 maanden heb ik een hormoon spiraal heb hier nooit klachten mee gehad. Iedere maand ben ik wel netjes op tijd ongesteld geworden. Alleen heb ik sinds de laatste (halverwege vorige maand) menstruatie hele vage symptomen die duidden op een zwangerschap. Zal hier mijn symptomen verder toelichten; - Hele onrustige darmen. Het zou door het weer kunnen komen. Al is dit wel herkenbaar van de vorige zwangerschappen. - Misselijk/zuur gevoel in de maag, sinds iets langer dan een week sta ik iedere ochtend misselijk op en heb ik echt een heel zuur gevoel in mijn maag. Dit laatste kan ik moeilijk uitleggen, maar hopelijk snappen jullie wat ik bedoel. - Gevoelige borsten, spreekt voor zich. - Opgeblazen gevoel, - plopjes voelen in buik. - Ben erg prikkelbaar, maar ook dat kan door het warme weer komen natuurlijk. - Mega vermoeid, echt heel erg. Tijdens mijn vorige zwangerschappen moest ik vrijwel meteen vaker plassen, dat heb ik nu niet! En misschien het meest gekke van dit hele verhaal is dat ik een paar dagen terug na het afvegen wat bloed op het wc papiertje zat. Het was echt heel weinig, bijna te verwaarlozen. Maar misschien wel handig om te vermelden. Van de week lag ik met mijn oudste in het zwembad. Lag toen op mijn buik en leek ik, door de druk van het water, een soort bolling te voelen rond het schaambot. Herken dit helemaal niet. Is het mogelijk om zwanger te zijn? Herkent iemand die vreemde bolling rond het schaambot? En wanneer kan ik eigenlijk testen? Mijn "cyclus" met het spiraal is zeg maar erg regelmatig en ik had eigenlijk 3 dagen geleden ongesteld moeten worden.
Een vriendin van me Was onverwacht zwanger van haar 2e terwijl ze een spiraaltje Had. Ik zou een test doen dat geeft je het beste uitsluitsel... Succes en ik blijf even mee lezen.
Weet je ook toevallig wanneer zij getest heeft? En of zij van te voren ook wat vage klachten had? Als ik geen spiraal zou hebben, zou ik dus "overtijd" zijn. Weet niet of je hier ook van mag spreken wanneer je een spiraal hebt. Zou het zin hebben om straks te testen? Is het nodig om met ochtendurine te testen?
Als de klachten die jij hebt inderdaad door een zwangerschap worden veroorzaakt dan denk ik dat je nu al wel positief zal testen. Het HCG hormoon moet dan al flink hoog zijn en dat is dan weer terug te zien in je urine. Laat je het weten? Succes!
Je klachten klonken echt als een zwangerschap. Misschien toch de spiraal die het veroorzaakt? Als het blijft aanhouden kun je altijd even langs de huisarts. Vervelend zeg dat je nu nog geen echte oorzaak hebt.
Ja daarom. Nooit eerder dit soort symptomen gehad sinds het spiraal erin zit. En ineens uit het niets al die bekende zwangerschapsklachten. Als het volgende week nog steeds zo is, doe ik nog 1 test (want je weet maar nooit) als het dan weer negatief is moet dan inderdaad echt naar de huisarts. Laat het liever 1x extra controleren dan te weinig. Voel de touwtjes ook niet zitten. Maar dat kan misschien tegen de huid zijn aangegroeid.
Voelde je de touwtjes eerst wel ziten? Hier toen met spiraal ook zw symptomen gehad maar bleek niets te zijn.. kans dat je zwanger raakt met hormoon spiraal is 1 op 1000 geloof ik. Ook kan je menstruatie langer wegblijven en helemaal wegblijven met spiraal, hopelijk heb je gauw meer duidelijkheid