Alle symtomen plots WEG

Discussion in 'Zwanger worden' started by Remember, Aug 30, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Nemo

Nemo Niet meer actief

Ik sluit me helemaal aan bij Anouk.

2. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    2,074
    0
    0
    JOEPIEEEEEE dat je weer wat terug voelt.... nou ja joepie... je begrijpt het wel he?

Verder ga ik idd wachten tot maandag, aangezien ik het weekend weg ben en ik een campingplee geen goed idee vind om te testen als de :evil: niet zijn gekomen... dus voor mij wordt het wel makkelijk om tot maandag te wachten... ga ook anders ff een weekendje kamperen...

3. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    hhaahhahahahah, tja als ik vrij zou zijn zou het een optie zijn ;)
    maar helaas moet ik werken, dus ik niet....

Ik ben er ook wel een beetje blij mee hoor,...maar as het nou een nega is dan komt het weer wat harder aan :( .......tis oook nooit goed he...
    ik weet iig wel dat als het zo is dat deze beeb niet van appelsap houd ...want van een slok ga ik al bijna over me nek...het water loopt me in de mond en me ogen beginnen te tranen............

vraag me echt af wat het is....
    mocht ik ongi worden ga ik echt geen test doen, zoals iemand schreef om te kijken of het een MK is, want ik denk dat ik dat echt niet wil weten...ik voel me namelijk steeds raarder...

ik weet dat iedre vrouw minstens enkele MK mee maakt in der leven , maar ik weet lver niet waneer :oops:

Wel petje af dat jij zolang kan en wil w88........duimen maar ;)

4. Ninetje

Ninetje Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,868
    0
    0
    Die iemand was ik... :oops:

Dat komt gewoon omdat ik wilde weten of mijn lijf me dan zo bedondert had...het was niet persee om te kijken of t een mk was hoor...zo bedoelde ik dat niet.

*gelukkig* was de test negatief...zodat ik nu weet dat als ik toch ongie ga worden dat t gewoon niet zo was maar puur dat mijn lijf me voor de gek hield...

snappie?

appelsappie?? :)

5. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    hahhaha ok....enne nee dank je appelsappie...ik nie.. ;)

Maar ninetje.....vertel wat was je temp?????????
    Ik kon het niet laten en heb net getest........ :oops:
    en negatiefffffffffffffffffffffffffffffffffff.....ach ja nieuwe rondes nieuwe kansen......voel nu ook accuut mijn ongi pijnen opkomen en me boob;s pijn weer afzakken.................

dus ik ben dr nu helemaal van overtuigd dat me lichaam maar een lullige streek heeft uitgehaald deze maand...............

6. liefzonnetje

liefzonnetje Fanatiek lid

Aug 17, 2006
    2,074
    0
    0
    Sh.. Remember... zie aan je banner dat vandaag de :evil: gekomen zijn...... :cry: STERKTE!!! en heeeeeeel veeeeeeel succes volgende ronde!!!!!!

Hier is alles nog het zelfde..... niets veranderd, al 1,5 week raar.... maar zelf blijf ik er een negatief gevoel over houden, terwijl vriendlief het tegengestelde beweert....
    Mochten morgen de :evil: nog steeds niet gekomen zijn, dan ga ik toch maar eens testen.... ben benieuwd wie van ons twee thuis gelijk heeft.... :D

ohja en de tent is weer goed door de storm en wateroverlast gekomen..... pffff modder zooi, maar wel erg gezellig en leuk!!! (en goede tijdverdrijf ;) )

7. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    Liefzonnetje...ja idd helaas is deze ronde niet voor mij weggelegd...maar ik ben er heel nuchter onder....vorige wmaand was dat wel anders...nu voelt het zo van het komt wel....

Ik heb wel een goed gevoel bij jou hoor...lekker relaxed...komt helemaal goed , ik hoop zo dat je mannetje gelijk heb...zou toppie zijn......suc7

het vage is alleen dat me boob's wel veeeeeel minder pijnlijk voelen maare me misselijkheid is niet weg....daar baal ik flink van want zo start ik niet echt lekker met de volgende ronde :(
    Als je in je wacht weken zit weet je waardoor het eventueel kan komen , maar nu is het gewoon me lichaam wat een spelletje speelt en daar kan ik natuurlijk niks mee :(
    Maar ja ik ga der maar vanuit dat dat ook wel weg zal zijn als me ongi over is...wat bij mij altijd met 3 dagen zo is.....dus als dat het geval is zing ik het nog wel "lachend" uit ;)

Share This Page