Ah wat fijn! Mwah, hier nog steeds het gedoe met vastplakken, en wanneer ik begin met kauwen... Dan is het na drie keer kauwen weer los.. Om gek van te worden.. Maar altijd blijven lachen he. Eerste week van september begin ik ook met het opnieuw happen.. Dan is het vanaf die tijd nog 'n maandje.. Dus nog even afzien. Hoop echt op verbetering. Verder gaat het herstel echt super goed, geen last gehad. Dus dat is fijn!
Hoi, Wat voor gebit heb je teruggekregen? Mijn partner heeft ivm erfelijke gebitsproblemen ook een ander gebit gekregen. Een prothese die je vast zet op knoppen. Hij heeft er even last van gehad maar echt, uiteindelijk ga je zo blij zijn! Drukplekken zijn idd normaal en bij de één heftiger dan bij de ander.
Je begint altijd met je noodgebit dus ik ook... Naar een jaar kan je normaal pas aanspraak maken op implantaten maar die heb ik nu al gekregen. Alleen voor boven niet, maar dat blijkt verzekeringstechnisch ook erg moeilijk. Maar onder heb ik het wel, maar ook daar hoort herstel bij, en daarvan heb ik de definitieve pas 9 oktober. Dus moet nog even geduld hebben!