Hallo Dames, Ik heb soms erg veel twijfels aan mijn kaartje 2a90bc Ovulation Charts Ik vraag mij dan wel eens af ziet hij er wel goed uit? en is hij een beetje gelijk aan andere kaartjes. Kortom veel vragen dus, ik dacht mischien kunnen we elkaar helpen door de kaartjes te gaan showen zodat we allemaal kunnen zien hoe de tempraturen het doen. En natuurlijk kun je al je vragen stellen, iedereen voeld zich zo mischien iets zekerder, en als dit topic niks is gewoon deleten hoor! Liefs Wilma26
hoi Wilma, goed idee dit topic! Eerst gaf mij nkaartje ei aan op dag 11. had ook steekjes en vruchtbaar slijm, temp steeg langzaam, en toen....naar beneden. Wie wet wilde ei springen en probeerti e t opnieuw ofzo. nou ja, in ieder geval gister knalpositieve ovu test, temp nog niet omhoog, volgene dagen zal het uitwijzen. Als je mij nkaartje nu ziet , zou het naar mijn idee nog steeds ook cd11 geweest kunnen zijn, met 2 dips op cd 16 en 18. maargoed, zal wel niet enige wat ik kan doen is afwachten,. Wat vinden jullie hiervan? x Helena
Helena het gaat nu wel de goede kant uit temp morgen nog hoog dan zal hij zeker een eisprong aan gaan geven. Wilma goed idee hier ook een kaartje met de nodige twijfel eerst ei op dag 15 toen naar dag 18 nu op dag 23 geen flauw idee dus wanneer mijn nod is.
Hoi, Willen jullie ook even naar die van mij kijken?? Die doet deze maand helemaal raar..tot op heden nog geen ei waargenomen. Temp vanmorgen was 36,7, heb ik nog niet ingevoerd.. Ben een beetje bang dat het deze maand een eiloos maandje word ;>((
Heb deze maand (vergeleken met voorgaande maanden) ook een heel raar kaartje. Temp lijkt niet te willen stijgen. Wel 2x een piek te zien. Bij de eerste piek (CD12) was ik verkouden en de tweede piek heeft te maken met het drinken van alcohol de avond ervoor (CD18 ). Normaliter heb ik mijn eisprong rond CD19. Nu nog geen spoor van te bekennen terwijl ik rond deze dag wel een paar dagen ovulatiepijn heb gehad. Ik snap er niks meer van deze maand... In mijn fotoalbum kun je de kaartjes van september en oktober terugzien, bijgaand de link naar het kaartje van november. http://www.zwangerschapspagina.nl/members/33939-albums2064-picture12885.html
T kan nog toch?? test je er ook bij....?? Dacht hier ook even dat het eiloos werd.. na paar rare strepen op persona en rare temstijgingen en dalingen... maar nu gaf persona ei aan..... en alle tekenen wijzen erop dat (denk gisteravond mn ei geweest is..) had trouwens ook twee dagen een zelfde temp.. en lijkt nu weer wat gestegen..
hey meiden, mijn kaartje blijft de goede richting in gaan... lets hope so... wilmaatje we lopen weer bijna gelijk volgens mij !!! helena, komt wel goed hé ???
Mijn temp is eindelijk aan het stijgen. Zaterdag op verjaardag kreeg ik het extreem warm, opvliegers. dag erna temp hoger, vandaag 37. denk dat mij nei is geweest. @ minimuis, ik zou dag 18 aanhouden en daar 14 dagen bij op tellen voor je nod. @Nbroen, hoop dat je temp dgaat stijgen de komnde dagen, wie weet heb je wel een laat ei..als jhet zo een zaagtand blijft weet ik het ook niet. HEb dit zelf twee keer gehad en werd toen aan het eind vd maand ook ibjna niet ongi, alleen beetje bruinverlies. HEb deze helaas als ei-loos moeten bestempelen. Ik duim voor je! @Wilma, fijn dat t goed gaat! @Hitchke ook goed met jou! @Nina 76, denk dat je misschien een laat eitje hebt? X Helena