Alle testen positief maar niet zwanger ?!?!?!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Yv86, 14 feb 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bruisje

Bruisje Fanatiek lid

17 okt 2008
    2.780
    0
    0
    preceis.. dan hadden ze het wel op de echo gezien. de meest logische verklaring is dat ze minder ver is.. en dat bm slijmvlies verschilt per persoon dus de gyn is gewoon een hork zoals trees al zei..

niks van aantrekken.. GAAN GENIETEN...en straks bij de vk je wondertje gaan bewonderen...

2. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Ik heb over 2 weken weer een echo, maar mijn buurvrouw (die de echo's doet) vertelde mij precies het zelfde, dat ik dan niet zo ver ben.
    maar over 2 weken zou ze meer moeten zien.
    ik maak me niet meer druk, ik heb ook de klachten (misselijk en humeurig) dus ja spannend wat er te zien is op de echo over 2 weekjes.

ik vind het wel spannend hihi,

3. vonnie79

vonnie79 Actief lid

11 feb 2009
    208
    0
    0
    Hallo ik ben yvonne ik heb hetzelfde meegemaakt als Yv bij mij waren mijn testen ook allemaal positief en ook bij de echo niets te zien maar ook echt niets te zien ik kreeg ook te horen sorry mevrouw u bent Niet Zwanger. Maar ja ik ben nogal eigenwijs en zei nou ik weet heet zeker dat ik WEL ZWANGER bent tot 3x toe heb ik dat gezegt. Dit was mijn derde zwangerschap al dus wist wel wat ik ongeveer moest voelen. Toen hebben ze in het ziekenhuis ook een test gedaan die wees ook ZWANGER uit ze begrepen er niets van wel ZWANGER maar niet te zien ik moest een week later terug komen om weer een inwendige echo te maken en ja hoor piepklein (maar dan ook miniscuul klein) geplakt aan de baarmoederwand het had zich verstopt en ik was 6 weken zwanger. Misschien dat het van Yv ook heel dicht tegen de baarmoederwand geplakt zit en het daarom nog niet te zien is met de echt. Als de gyn niet alle wanden nakijkt zal ze het dan ook idd niet vinden. Mijn dochter was ook enorm klein met haar geboorte 39 cm en ze was 3 dagen over tijd geboren inmiddels is het een grote meid van bijna 8 maar ook haar konden ze in het vroege stadium niet vinden terwijl alle testen Positief waren.

Dus Yv ga er maar gewoon van uit dat je zwanger bent

Groetjes Vonnie

4. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    Ik was 17 en had een positieve test, moest door omstandigheden naar de gyn, echo-je bent niet zwanger, er zit vocht in je buik, je kan misschien nooit meer kinderen krijgen !

kijkoperatie gehad, achteraf bleek ik 6 weken zwanger van mijn oudste, ze word volgende week 12 :D

Dus wacht nog maar even af, je moet wel een heel zeldzaam geval zijn door positief te testen zonder zwanger te zijn ;)

5. vonnie79

vonnie79 Actief lid

11 feb 2009
    208
    0
    0
    majkuh

ik was ook 17 toen ik zwanger was van mijn oudste en hij word in july 13!
    inmiddels 3 kinderen verder en willen we nog 1tje bij maar deze wil niet echt vlotten :(

6. Majkuh

Majkuh Fanatiek lid

1 jun 2008
    2.545
    1
    0
    jammer Vonnie, kan me voorstellen dat je daar niet blij van word :( Ik heb de mazzel zo vruchtbaar te zijn als een konijntje *bloos* mijn eerste was meteen raak, tweede in de tweede ronde en de derde nu meteen in ronde 1, maar i lees dat dat best uitzonderlijk is..

7. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Ja ik maak me er ook niet druk om, alle testen geven positief aan, en alle kwaaltjes die ik heb, die heb ik ook gehad tijdens mijn eerste :D

Donderdag komt ook moeders voor moeders, en ik laat me door die GYN niks meer wijsmaken!
    en weet zeker dat na de echo van 1 maart er gewoon wat te zien is!

dus ben nu lekker aan het genieten en aan het rondkijken voor babyspullen ;)

8. lynn83

lynn83 Lid

9 dec 2008
    73
    0
    0
    leidster kinderdagverblijf
    Wat raar dat je wel positief test. ik hoop voor je dat je snel wat meer zekerheid krijgt.

Liefs Lynn

9. nedjla

nedjla Fanatiek lid

16 jun 2008
    1.773
    40
    48
    hoi yv86
    ik had precies het zelfde als jij en maak je niet druk je ben gewoon zwanger toen ik zwanger was van me eerste was ik net zo ver als jij en ook een echo gehad maar dat was eigelijk te vroeg ze zagen bij mij ook een verdiking en ik moest met 8 weken weer terug en ja hoor toen was er een vruchtje te zien met 5 weken zie je eigelijk nog niks aleen een verdikking dus geniet gewoon lekker van je zwangerschap

gr patricia

10. Trees

Trees Niet meer actief

is helemaal niet raar. Ze hebben de echo veels te vroeg gemaakt en dan zie je vaak helemaal niets.

Yv veel plezier met de echo op 1 maart!

11. Deurtje

Deurtje Fanatiek lid

8 mei 2008
    4.332
    0
    0
    Als je zoveel positief test ben je gewoon zwanger hoor. Hoezo ben je trouwens al bij een gyn geweest? Liep je daar al eerder? Meestal krijg je pas een intake bij een vk met een week of 8 en een eerste echo met een week of 10. Met 4 weken is er vaak nog niks te zien, dus een echo heeft dan niet eens zoveel zin lijkt me.

Geniet van je zwangerschap!

12. Yv86

Yv86 Bekend lid

14 dec 2008
    524
    32
    28
    Mama van 2
    Ik ging naar de gyn om de verdenking van een BBZ.

De reden daarvan is dat mijn buurvrouw graag wilde weten hoever ik zwanger was, en een echo had gemaakt (maar ze zag niks zitten in mijn baarmoeder) maar wel iets in mijn eileider.
    Maar ze wist niet zeker wat het was.

Van daar uit ben ik naar de HA geweest, en die heeft me toch maar door verwezen naar de Gyn in het ziekenhuis, om er zeker van te zijn dat het niet een BBZ was.

bij mij is de kans iets groter wegens litteken weefsel door de keizersnede, dus vandaar dat men het zeker wou weten.
    En inderdaad volgens mij was het gewoon te vroeg om nog wat te zien.

heb vanmiddag weer een test gedaan (meer doordat ik nerveus was)
    Want morgen komt MvM en was bang dat de test dan misschien wel negatief zou zijn :oops: maar ja vanmiddag nog positief getest dus ja hihi geen zorgen meer daarom.

EN zal wel spannend worden die echo van 1 maart :D

Deel Deze Pagina