ik heb nick en simon en roel van velzen en angela groothuizen en jan smit ... nick en simon tweeten wel elke dag veel roel van velzen is ook leuk die is trouwens getrouwd op 1 januari om 00.01 uur foto stond op twitter
Hee die zijn idd leuk om te volgen! Ik ga Roel en Nick en Simon ook volgen! Bedankt! #Edit# Leuke foto zo met dat vuurwerk op de achtergrond! Wel heel speciaal! Bedankt voor de tip!
heb ook sinds kort twitter. erg leuk om te doen. zal jullie gaan volgen. volg mij op twitter via Twitter
Een # dan kan je zoeken op wat er achter staat bijv #tvoh dan zie je wie er allemaal wat over zeggen. RevRun is heel leuk om te volgen die volg ik ook. Verder volg ik The Opposites, Peter vd Vorst,Jan de Hoop, Alicia Keys, Aaliyah en dan een hoop van hier
Ik twitter ook wel eens. Ik kan er nog niet echt mee overweg... Ben niet zo trouw. Heb vanavond voor het eerst een tweet verzonden met foto.. Vind het al erg knap van mijzelf
ik twiter ook. dit is mijn naam brienaatje dus wie wil me volgen dat kan en ik ben het ok nog aan het uitzoeken al gaat het al beter vandaag zelfs een twit met foto
Ik heb mijn link inmiddels even in mijn onderschrift staan dus als mensen me nog niet volgen: Kom er gezellig bij, er is ruimte genoeg
@Joekie, heb je een follow request gestuurd. Voor de rest, je kan me volgen op itsmedaan. Sorry, hou het hier niet meer bij. Ik kan niet garanderen dat ik jullie allemaal onthoud hoor. De mensen die ik nu heb wel, maar die heb/ken ik al langer. Stuur anders via twitter een pb dat ik je via zp ken haha. Greetz