Ik heb request gestuurd naar (bijna?) iedereen in deze lijst. Dus als jullie denken wie is dat... that's me! Ik zet mijn linkje ook niet hier neer, maar is denk ik voor jullie redelijk duidelijk dat ik het ben.
Ik heb weer iedereen toegevoegd die ik er nog niet bij had staan! Wellicht dat ik vanavond eens even een lijst ga maken met wie wie is, want ik heb nu echt geen flauw benul meer
Ik geloof dat ik nu iedereen heb aangeklikt van de vorige pagina. Zouden jullie me terug willen volgen? Thnx en gezellig!!!
twitter.com/#!/TanteTammy dit ben ik,als ik de link goed neerzet. heb pas sinds gister twitter. moet het nog een beetje uitvogelen. zoals hoe ik bepaalde mensen moet zoeken.
vraagje he... hoe verwijder ik iemand. Heb een bekende BN in me lijst staan maar die heeft hekel aan kinderen en zeurt daar steeds om dus die mag er weer uit.dit is al gelukt hoe kan ik reageren op een twit van een ander? alvast bedankt
Gewoon ff naar het profiel gaan en dan zie je een balkje follow. Als je daar op klikt unfollow je iemand weer. Wie is het? Je kan reageren op iemand door op 'reply' te klikken. Dat is het makkelijkst. Dus je ziet een bericht van iemand (daar ga je op staan met je muis) en dan zie je staan: favourite en reply Je kan zien dat iemand je geaccepteerd heeft als diegene in je 'followers' lijstje staat. (of in je mailbox)
Ik heb veel mensen aangeklikt om te volgen maar zou het wel leuk vinden om een follow back te krijgen dus zouden degene die ik toegevoegd heb en mij nog niet volgen mij ook willen volgen?
Das een goeie hoor. Ik vergeet het wel eens. Dus ff je rijtje met followers afgaan of je ze allemaal wel terug volgt. Zo, en nu ga ik echt slapen. zzzzzzzzzzz
dus al er dit staat: You recently followed die volgen mij dan? Het is ferry doedens.die homo uit goede tijden...(kan zo even niet op gtst naam komen)hij woont in drachten en daar komen we best vaak en zien hem ook vaak..dacht lijkt me leuk om hem te volgen.. maar hij zeurt wat een rot kinderen in de tram wil ik rustig boodschappen doen in de ah zijn k*t kinderen der weer. en dat soort dingen twittert hij. niet echt gezellig.
Als er staat you followed betekend dat dat JIJ mensen volgt.. Ik zou me er niet zo aan storen dat iemand zulke dingen twittert, ik heb zelf een zoon maar kan me soms ook storen aan kinderen hoor