Het is echt leuk zo! 't is in ene ook veel drukker op mijn twitter! Daardoor is het twitteren ook een stuk leuker!
Ik heb weer een paar toegevoegd. Il weet alleen niet wie wel en wie nog niet . Mijn twitter: http://twitter.com/#!/lisettukuh
Hallo meiden, ik heb inmiddels al heel wat followers en ik volg ook heel veel mensen. Nu zijn er een aantal die ik een request gestuurd heb, maar die ik nog steeds niet kan volgen! En die requesten zijn al sinds zaterdag verstuurd, dus niet dat jullie denken, goh ik volg haar wel maar zij mij niet haha . Geeeeeen idee waarom het zo lang duurt! Liefs
En ff weer up! Nog tweepettes op ZP te vinden? Hier ben ik te vinden; Bianca (BiancaM_1981) on Twitter !
Hebben jullie problemen met Twitter? Ik kom er met geen mogelijkheid meer op... alleen via mijn telefoon nog, maar niet meer via de laptop..
Potverdrie.. Oh, Tweetdeck wil wel? Zal ik dat ff kijken. Via de pc leest toch net wat makkelijker dan op mijn Android..
Hier ligt ie er ook nog steeds uit maar dan wel op mn BB ik probeer al de hele tijd een bericht te zetten maar hij pakt m niet..heb nog niet via t web gekeken maar vermoed dat dat ook niet zal gaan. Best irritant hahaha