Ik heb wel twitter, maar niet persoonlijk Ik beheer de twitter van de Within Temptation fanclub Dus als iemand interesse heeft, zet ik de link neer.
Ik wel *bescheiden fan*. Dus kom maar op. (of ik kijk even bij mijn nichtje, die blipt er op los met Within Temptation haha )
Snap er nog niet veel van! Probeerde bij Thirza te reageren op een tweet, maar ik zie mijn reactie niet terug...
Hmm zie jou reactie ook niet en dat zou toch moeten kunnen. Aangezien ik jullie beiden volg. Neem aan dat je bij Thirza gewoon op Reply hebt gedrukt?
Pff snap er niks van hoor.. Je kan dus zelf tweets plaatsen (zoals de www op hyves) Maar wat kun je verder bij anderen doen? Kun je reageren op tweets van anderen? Of plaats je dan een nieuwe tweet bij iemand?
Als je een tweet van anderen ziet en je gaat daar over heen met je cursor dan zie je bijv. 'reply' staan. Als je op 'reply' klikt dan reageer je automatisch op diegene. Als je op 'retweet' klikt dan vind je deze tweet zo interessant dat je vindt dat anderen dat ook moeten weten/lezen. (deze krijg je zelf in je timeline' niet te zien) Je kan bijv. ook zoeken. De zogenaamde 'hashtags' --> # zorgen ervoor dat je bijv. kan zoeken op #tvoh (the voice of holland) #sytycd (so you think you can dance) #bntm (benelux next top model) etc. Dus als jij wil dat anderen, die geïnteresseerd zijn in bovenstaande, jouw tweet lezen, gebruik je een hashtag --> # Is dat een beetje duidelijk?
Wat ook belangrijk is om te weten: Als jij iemand volgt, en diegene volgt jou niet (bijv. een bn'er) dan ziet diegene jou tweets niet (behalve als hij/zij op zijn eigen naam zoekt). Mocht deze wel reageren, dan moet je even kijken bij 'mentions'.