Ja dat heb ik ook wel vaker maar dan krijg ik een melding daarvan. Nu krijg ik zeg maar alles in beeld bovenin maar de tweets kan ik niet zien. Onderin mijn scherm staat dan 'gereed' maar met een geel driehoekje ervoor en als ik erop ga staan zegt hij 'fout op de pagina' Echt raar
Twitter Mijn Twitter recent lid geworden. wil iemand mij toevoegen aan het lijstje? Ik geloof dat ik iedereen heb #geklikt
He, vraagje he, kun je lijsten maken dat wanneer je erop klikt, enkel de tweets ziet van die personen in de lijst?
Ik begin het door te krijgen! Vind het alleen wel jammer dat ik niks bij bn-ers achter kan laten. Want zij lezen dat niet toch?
Ze lezen het alleen als ze op de mentions knop klikken. Ik zie toch vaak wel retweets, dus denk wel dat ze het lezen. @eenjurk en @henkjansmits ook.
Toegevoegd Zal de rest zo ook even doorlezen, nu eerst even relaxen op de bank.. Heb al een hele tijd niet getwitterd aangezien niemand in mijn omgeving aan twitteren doet Maar nu wordt het een stuk leuker
Lieselot heb je toegevoegd snap ook weinig van twitter eigenlijk Ik zet een tweet neer en vind het wel prima
Heb mezelf ook maar op de lijst gezet.. Handig als ik de volgende keer meteen het topic doorlees i.p.v. eerst te reageren
Ik ga zp echt niet volgen. Dan weet iedereen die niet van zp is die me volgt dat ik daar schrijf dan ben ik zo te traceren. Dat zou ik echt niet willen...
Aaliyah jou heb ik geloof ik nog niet.. Begreep dat je anoniem bent.. bij wie kan ik je vinden? Ik was ZP aan het volgen, maar je hebt er eigenlijk weinig aan, er word niks geschreven