Ik heb wel Twitter maar snap er ook niet zo heel veel van,iemand eerst een duidelijke uitleg voor me?Wat ik toe nu toe er van snap,als ik het al goed heb, is dat je korte teksten er steeds op kan zetten,zelfde idee als wie wat waar van Hyves....toch??maar snap ook veel dingen niet,lijkt me wel leuk om mee te doen. Daarnaast ben ik op dit forum eigenlijk anoniem,dus wil niet mijn link hier openbaar plaatsen maar dat ik me gewoon toevoeg bij jullie ofzo? Liefs
Ja, voeg je gewoon maar toe bij ons. Dan komt het ook goed. Iemand vroeg hier iets van die lijsten. Dat weet ik ook niet, hoe dat werkt.
p.s Mijn partner wil zo veel mogelijk mensen op twitter maar ehm ik wil er meer lol, even hem vervelen dus klik mij allen please aan Twitter
Ik sta niet in de lijst, ik sta wel bij Roeltje,Bianca,Daan,Rianne enz maar ik wil hier niet in de lijst omdat ik met mijn eigen naam op twitter zit. Dus als je wil dat ik je volg moet je of je wil mij volgen kun je me ook even pben of bij de andere dames in de lijst kijken. Ik weet ook niet wie wie is precies hahaha