Ik krijg iedere keer van die CID reclame op me laptop. Zo irritant. ik heb van alles al geprobeerd om het weg te krijgen mar krijg het niet voor elkaar. Weet iemand hoe ik dit weg krijg.
Sorry ik heb geen flauw idee. er staat eerst CID:http://www en dan de reclame van bijv. Telefoons of gefelicireed u bent de 100.000 bezoeker. enz enz wordt er gek van. ben ik aanhet typen dan krijg ik weer een reclame tussen door. en het is niet 1 keer nee het blijft komen.
Ik ben ff gaan googlen, Probeer dit eens: - Ga naar start - Configuratiescherm - Software - Zoek het programma 'Messenger plus! Live en klik op verwijderen - Dan verschijnt de keuze ; verwijder enkel sponser of het ganse programma - Klik op enkel sponser verwijderen
hallo, Dank je wel voor het mee zoeken. Wat jij nu zecht had ik al gedaan. en ik heb het ook verwijderd. maar het blijft zo.
ik heb het een jaar geleden ook gehad. en een vriend van mij zit in de elektronica en die had het zo weg. en toen heeft hij het mij ook uitgelegd. maar ik zou niet meer weten hoe.... dus aan mij heb je ook niks
je systeem terugzetten naar een datum dat je het nog niet had. Dan ist weg start --> programmas---> Bureau accessoires--> systeemwerkzet --> systeemherstel. Datum kiezen in het verleden waarop je computer een herstelpunt heeft gemaakt, en klaar
systeemherstel lukt niet. ik heb vista en ik heb er naar gekeken. en ik moet de herstel vanaf feb doen. maar alleen van maart kan ik het doen. ik snap er niets van. ben wel een computerzaak op.
je moet aanklikken bij vista: herstelpunten ouder dan 5 dagen weergeven, ik zie ze dan met Vista, tot 27 januari terug. Ik heb ook Vista
ik heb het systeemherstel gedaan. helaas blijft de reclame's terug komen. Ik kon zelf een datum in typen. bedankt voor het mee denken.