Alsof je buik op (heel veel) spanning staat, tenminste, zo ervaar ik het. Voelt ook niet echt lekker, doet geen pijn verder, is alleen heel vervelend. Groetjes!
Het voelt van buiten af echt aan als een hardopgepompte voetbal. En van binnen voelt het idd als queenbee beschrijft.
Dan denk ik dat ik hier ook last van heb dan. Gister gewerkt en kreeg reeds na een uur werken pijn in mijn rug en nadat ik vijf uur had gewerkt en naar huis ging toen was mijn buik heel gespannen en het gevoel krijgen dat ik niet kan ontspannen. Het voelt bij mij meest aan de zijkanten van mijn buik maar tevens aan de bovenkant. Ik krijg namelijk van veel buigen en lang staan pijn onderin mijn buik en elke keer als ik bijv mijn been optil dan voel ik het onderin mijn buik bij mijnschaambeen maar ook over de gehele breedte van mijn buik. Kan dit een harde buik zijn?
Ik vond het voelen, alsof je buik uit zichzelf buikspieroefeningen doet. (was dat maar waar ). Ik voelde gewoon alle buikspieren samentrekken, en dan krijg je inderdaad dat voetbal gevoel. Ik vond harde buiken niet onprettig, ze waren er, maar meer ook niet.
Ik vind het voelen of er aan de achterkant een elastiek heel mn baarmoeder samentrekt. Lijkt idd of je dan een harde voetbal in je buik hebt. Vind het ook geen prettig gevoel maar als ik ff kalm aan doe dan gaat het snel weer over
Ben het met iedereen eens. Een sterke spanning op je buik; net of ie uit elkaar wil springen Krijg meestal harde buiken als ik teveel inspanning op een dag gedaan heb dus een "seintje van 'even rustig aan doen". Silly