hoi dames ik heb een vraag bij mn dochtertje heb ik 4 maanden bv gegeven en werd toen nadat ik stopte omdat ik niet genoeg melk meer had ongi.. dat was ongeveer 2 weken later... ik geef nu ook bv aan mn zoontje en ben van plan dat ook nog lang te geven maar nu si mijn vraag wanneer werden julllie ongesteld met bv voor t eerst bedoel ik dan.. ( rede van de vraag ga in juli naar cancun en hoop natuurlijk dat ik dan niet ongi wordt ) alvast bedankt
Na 7 weken alweer! Maar ik ben slechts 3x ongesteld geweest en nu sinds de kerst al niet meer! Hoop dat het nu zo blijft tot ik stop met bv!
ooh dus dat kan ook nog dat je niet ongesteld wordt nadat je wel ongesteld bent geweest.. raar hoe je lchaam werkt eigenlijk he.
Ik kan je poll nog niet invullen. Het duurt in ieder geval langer dan 5 maanden, want ik ben nog steeds niet ongesteld geworden. Ben best wel nieuwsgierig wanneer het komt.
Langer dan 5 maanden. Ik werd na 14 maanden voor het eerst weer ongesteld. Ben toch een beetje blij dat ik weet dat alles het weer gewoon doet, hoe vreemd dat dan ook mag klinken, haha!
Vandaag voor het eerst weer ongesteld geworden bij volledige borstvoeding, dat is na 4,5 week, dat vind ik best snel eigenlijk, ik hoopte dat het langer weg zou blijven. Mag je eigenlijk gelijk bij je eerste ongesteldheid weer tampons gebruiken?
Ik was na 6 weken alweer ongesteld Angelina is nu ruim 5 maanden en ben nu voor de 4e keer ongesteld, cyclus is nog niet bepaald regelmatig, ene keer zat er 18 dagen tussen, maar dit keer 50.