Nivon huis

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door aicirtap, 26 jan 2023.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.109
    3.377
    113
    Vrouw
    Ik zit te overwegen om met dochter eind juli/begin augustus naar een nivonhuis te gaan voor een paar nachtjes.

    Ik dacht aan het zeehuis in Bergen aan Zee of de Banjaert in Wijk aan Zee. Lekker naar strand. En misschien even langs familie.

    Iemand ervaring met een nivon huis?
     
  2. cowgirl80

    cowgirl80 VIP lid

    28 jul 2010
    7.502
    6.204
    113
    zuid-holland zuid
    Vlak achter mijn huis staat een Nivon-huis (een andere dan die jij noemt). Ik zie wel vaak dat er oudere mensen, echt van die ouderwetse “geitenharesok-types” zitten. Een enkele keer is er een groep of een familie of een kamp met kinderen. Terwijl het volgens mij wel een leuke plek is voor kinderen! Ik ben er weleens binnen geweest op een open dag en het zag er echt wel leuk uit. Als een simpele jeugdherberg. Ze hebben kamers maar ook blokhutten bij ons. Jammer dat ik er praktisch naast woon, want het is te dichtbij voor een vakantie:D
     
    aicirtap en owly vinden dit leuk.
  3. nelta

    nelta VIP lid

    28 apr 2009
    18.321
    8.798
    113
    Vrouw
    Rotterdam
    Wij willen er tijdens onze fietsvakantie in de meivakantie een keer overnachten. Ik ben ook benieuwd naar ervaringen. Met StayOkay hier goede ervaringen.
     
    aicirtap vindt dit leuk.
  4. aicirtap

    aicirtap VIP lid

    25 mei 2014
    9.109
    3.377
    113
    Vrouw
    Ja basic vind ik niet erg. Als bed maar goed ligt. Eten regel je zelf.
    Een trekkershut of tent is ook prima. Dit jaar zit kamperen er nog niet in.
     
    cowgirl80 vindt dit leuk.
  5. soovi

    soovi Fanatiek lid

    1 nov 2007
    2.455
    569
    113
    Bedden zijn prima bij Nivon. Eerlijk gezegd beter dan in veel hotels waar ik geweest ben.
    Er zijn ook genoeg gezinnen met kinderen die naar Nivon gaan. Als je lid bent zijn kinderen gratis.
    Wij gaan we weleens naar toe en we zijn verder niet echt geitenwollensokken types.
     

Deel Deze Pagina