Alle witte rompers en shirts naar de ballen

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Hummeltje 1, 7 jul 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bouwjaar1979

Bouwjaar1979 VIP lid

20 apr 2011
    8.087
    2
    36
    onderzoek in de gezondheidszorg
    Noord-Holland
    Soda proberen?

2. Edith1987

Edith1987 Fanatiek lid

22 jun 2013
    1.507
    202
    63
    Vrouw
    Zeeland
    Werkt tegen poepvlekken hier altijd heel goed! (nog) geen ervaring met zonnebrandcreme!

3. Hummeltje 1

Hummeltje 1 Fanatiek lid

6 dec 2011
    1.855
    2
    38
    NULL
    Thanks voor de vele reacties :)
    Helaas heeft bijna iedereen het zelfde probleem hier :(.
    Ik vind witte rompers juist zo makkelijk omdat die overal onder kunnen, ik heb geen rompers met streepjes, auto's of wat voor opdrukken dan ook.

Echt balen he die vlekken.
    In de bleek zou ik nog kunnen proberen (met de rompers) maar daar maak ik me het minste druk om, omdat die toch onder zijn kleding zitten :) vindt het zo zonde van die dure shirts.

Wat trekken jullie aan i.p.v witte shirts??? Neem aan dat je in die brandende zon geen donkere kleding bij je kind aantrekt toch??

4. Melief

Melief Niet meer actief

Ik smeer mijn dochter niet vaak in, alleen als ze echt in de zo'n speelt. Verder zo veel mogelijk zonnehoedje op en dunne linnen kleertjes aan. Veel smeren met zonnebrand is ook niet goed dus ik zoek een beetje een middenweg :)

5. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

15 nov 2009
    4.613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    Ik smeer de kinderen in voordat ik ze aankleed (op een dag waarvan ik weet dat de zon gaat schijnen) en trek hun kleren aan als het ingetrokken is. Hier nog geen zonnebrandvlekken kunnen ontdekken. Ik heb niet speciaal alleen witte dingen. En als de zon echt fel is dan speel ik met de kinderen binnen. Het is 9 van de 10x koeler binnen dan buiten :) En anders hun zwembroek en badpak en onder de parasol en/of zonnescherm en dan wel vaak smeren.

6. Bianca88

Bianca88 Fanatiek lid

17 feb 2011
    2.665
    8
    38
    Jurkjes :) en dunne luchtige kleding

7. owly

owly VIP lid

19 aug 2013
    22.373
    10.321
    113
    Veel vlekken gaan er ook uit met ossegalzeep.weet nog niet of het werkt met zonnebrandcreme vlekken.

8. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Jurkjes zal ze haar zoontje niet aan doen denk :D

9. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Hier ook smeren voor het aankleden en bij nog meer smeren proberen zo voorzichtig mogelijk.

10. speentje2012

speentje2012 Actief lid

3 okt 2012
    474
    0
    16
    zeeland
    Wat voor bleek gebruiken jullie ervoor? Ik heb namelijk heel veel witte kleding met vlekken die ik er niet uit krijg? Is dat bleek waar je ook mee kan schoonmaken?

11. Theeleutje

Theeleutje Fanatiek lid

5 apr 2011
    2.221
    3
    38
    NULL
    @Home
    Ik gebruik (zowel nu als vorig jaar) NoAd voor baby's, factor 50. Nog nooit vlekken gezien! En ik smeer het er nog dik op bij m'n dochter haha

Deel Deze Pagina