Hey dames, er zijn vast meiden die dit ook weleens hebben, en misschien weet iemand waarom! Ik ben 2-02 ongesteld geworden, helemaal goed na 25 dagen (had liever zwanger geweest) maar was al blij dat het 25 dagen was. Zondag en maandag totaal niets meer verloren, nog geen druppel. En gisterenavond ineens weer bloed verlies, en nu nog Dan zou je denken oud bloed, maar het is dun en mooi rood bloed. Waar komt dat vandaan Ik heb dat wel vaker 2 dagen niets, dan denk ik yes, en vervolgens alles eronder Heb voor de zekerheid geklust, want stel je voor een ovulatie bloeding want ik niet geloof na 6 dagen. Wie weet wat het is? en waarom?
je bent dus gewoon 4 dagen ongesteld geweest.. toen 2 dagen niet en nu weer wel.. Maar geen oud bloed. Poeh ik weet het niet.. ovulatie lijkt me sterk.. Ik zou het gewoon even aankijken.. mocht je blijven bloeden zou je contact met je ha op kunnen nemen.. Zelf ben ik bijna a;tijd 5 dagen ongesteld 1 licht 2 hevig 2 licht.. MAar afgelopen maand was ik langer ongi.. denk wel 9 dagen. bleef maar rose nadruppen.. (had wel een licht positest afgelopen maand) En op vakantie wijkt het bij mij ook wel eens af van het nromale..
Ja je zegt het precies goed! 2 dagen niets en nu weer wel, het is nu al gestopt gelukkig. Ik heb dit best vaak in een cyclus, heel vervelend. Ik gebruik deze maand geen ovu testen, maar elke 2 dagen los
ik heb het ook wel eens. zeker in het begin. 1 dag licht, 1 dag niks en daarna gewoon ongi. tja.. dus naar mijn idee kun je best tijdens je menstruatie een dag hebben dat er zo weinig bloeding is dat het niet uit je vagina komt. wat ik wel eens doe is gewoon met mijn vinger kijken of er intern nog wel bloed aanwezig is...