kleertjes zooooooooooooooo duur! tips?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door mik25, 20 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    hey meisjes,

ik wil mijn meisje altijd leuk aankleden en om een of andere manier lukt me dit niet bij de zeeman of hans textiel.ik vind daar af en toe wel wat maar niet vaak.bij de hema vind ik wel eens leuke dingen maar onze hema heeft niet zoveel helaas!

de merkkleertjes vind ik toch het leukst. vooral name it (is ook niet zo erg duur) en noppies. maar ook imps & elfs etc etc

maar ja je bent nederlander of je bent het niet dus ik zoek sites die leuke kleertjes hebben voor minder geld. aanbiedingen of outlets etc etc

hebben jullie tips voor mij?

gr kim

2. Sneeuwwitje

Sneeuwwitje Actief lid

12 aug 2008
    308
    0
    0
    Ik koop voor mijn zoontje meestal kleertjes bij de Hema en de H&M. Erg leuk en niet duur.
    Handige van de H&M vind ik helemaal dat je gewoon online kan shoppen, ideaal.

3. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja maar ligt het aan mij of heeft de h&m erg weinig voor die hele kleintjes?

4. Samama

Samama Niet meer actief

V&D heeft ook leuke kleertjes voor weinig.

5. Sneeuwwitje

Sneeuwwitje Actief lid

12 aug 2008
    308
    0
    0
    De site van H&M is inderdaad niet zo uitgebreid als in de winkel. In de winkel hebben ze toch wel aardig wat vind ik. (Misschien ook wel afhankelijk per filiaal, dat weet ik niet)

6. Euhmzz

Euhmzz Actief lid

14 jun 2007
    465
    0
    0
    Bij H&M heb je toch best wel veel voor de kleintjes hoor.
    En ben je ooit al eens op tweedehands beurzen geweest, daar vind je ook wel leuke (merk)kleren voor weinig geld. Eens lekker uitwassen en zo goed als nieuw want kleine kindjes verslijten kleedjes niet of amper.

7. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nee we hebben wel een tweedehands kledingwinkeltje hier in het dorp. maar veel is of oud of gewoon niet mijn smaak. ook bijna geen merk. ja en bijvoorbeeld bij piraten en prinsessen kan ik altijd slagen maar ja dat zijn weer die merken!

8. Athina

Athina VIP lid

31 okt 2007
    23.850
    3.364
    113
    zwemjuf
    zuid-holland
    of marktplaats? als er toevallig iemand in je woonplaats zit die veel merkkleertjes doorverkoopt, kun je gewoon zelf kijken?
    Veel merkkleertjes zijn echt geoed voor een 2e ronde, zeker in die kleine maatjes..

9. Kissflower

Kissflower Fanatiek lid

19 mrt 2007
    2.575
    0
    0
    Enschede
    Ik ben helemaal fan van Prenatal en H&M. Name it kom ik ook wel eens, maar koop ik alleen goede spijkerbroekjes verder niets.

Misschien inderdaad via marktplaats.nl
    Succes!

10. valhalla

valhalla Niet meer actief

Of je abonneren op de nieuwsbrief van kleertjes.com en dergelijke. Dan krijg je een mailtje als bijv. de aanbiedingen beginnen enzo (soms 50 tot 70% afgeprijsd)

En Marktplaats of Ebay.

En dit forum bijvoorbeeld:

http://www.koopjesannie.nl/forum/viewfo ... 2a564196b8

11. Anna1978

Anna1978 Actief lid

7 okt 2007
    419
    0
    0
    Den Haag
    Ik koop el via ebay, daar hebben ze nieuw en tweedehands. Mijn meisje is vrij smal dus ik koop met name veel op de franse site van ebay.
    Maar haar ugg's heb ik bijvoorbeeld op de australische site gekocht. Scheelt veel geld en wanneer ik alleen voor mijn dochter koop zijn de pakketes klein en is e rminder kans dat het aangehouden wordt bij de grens en ik in voorrechten moet betalen.
    Vor mezelf ben ik al een paar keer de pineut geweest....

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Lang leve marktplaats.
    Daar heb ik al onwijs veel goede en gave kleertjes vandaan gehaald.
    Soms is het even zoeken, maar wachters worden beloond en ik laat het meestal ook verzenden want voor het pakket (daar ga ik voor) wat ik betaal kunnen de verzendkosten bij. Voor dat bedrag kan ik in de winkels geen kleding kast mee vullen

13. gerda

gerda Actief lid

15 nov 2005
    242
    0
    0
  14. moon85

moon85 VIP lid

5 jul 2006
    6.811
    0
    0
    Wij halen merk altijd van Ebay.
    Halen over de hele wereld en is super goedkoop.

15. Konijn

Konijn Niet meer actief

Ik heb nog wel veel merkkleertjes liggen waar mijn dochtertje uitgegroeid is. Ze is op 8 juni geboren... Dus loopt denk ik precies ongeveer een maat voor op jouw dochter. Alleen zit je een beetje met de seisoenswissel...

Op Marktplaats zetten is zo'n gedoe...

16. MamavEsmee

MamavEsmee Niet meer actief

i.d. marktplaats en dan nieuw met kaartje :D scheelt soms wel de helft..

Laatst een spijkerrokje van cakewalk gekocht.. bij kleertjes.com 35 euro.. ik heb 7,50 betaald excl verzenden 2,20 :D

17. janette

janette VIP lid

26 feb 2007
    5.113
    0
    0
    Ben op zoek naar de droombaan
    Heiloo
    kijk eens op www.kixx-online.nl wie weet staat daar wat tussen ze hebben ook outlet...

en H&M in alkmaar heeft grote keus baby hoor...vooral voor meisjes...jongensbaby niet zo veel vond ik....

18. Ma2Be

Ma2Be Bekend lid

13 okt 2006
    994
    0
    0
    ik koop het meest bij de hema, ook wel online (handig, wordt gewoon lekker thuisbezorgd) en H&M, en krijg veel van een vriendin die een dochter heeft van 6 mnd ouder..

19. Yuntje

Yuntje Bekend lid

16 mrt 2007
    629
    0
    0
    Verpleegkundige
    Haarlem
    E-bay is dus ook wel wat?
    Ik heb daar volgens mij wel een account...
    kan iemand even in het kort uitleggen hoe dat werkt? (via een pb ofzo)

En ik koop ook geregeld bij de Wibra, die kleertjes zijn leuker (en in mijn geval stoerder) dan zeeman of hans textiel.

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ja vertel want ik heb een keer wat op e bay gekocht dacht ik betaald en nooit gekregen!

vertellen jullie eens hoe ebay werkt!

Deel Deze Pagina