Hoi allemaal, Wij hebben iemand die vast op past op onze zoon. Gemiddeld is dit 3x per maand een dag. Ze heeft met kerst een bedrag van ons gekregen en wil nu als vakantie extraatje ook iets geven. Wat zouden jullie doen? Ze doet het oppassen trouwens voor niks. Ik heb een bepaald bedrag in m'n hoofd maar ben wel benieuwd naar wat jullie zouden doen. Hebben jullie ook leuke knutsel ideeën om er bij te doen?
Normaal krijgt ze niets. Oei lastig is het dan als ze drie keer per maand komt Hoe oud is ze? onder de 16 zou ik 50 doen. Daarboven 75 ofzo Maar misschien zou ik ook wel niets doen en een bios bon geven
Het is een vrouw van 40 die het gewoon leuk vind om op te passen. Met kerst heeft ze 50 euro gekregen. Ik dacht nu wel aan een bedrag van 150 euro. Ze staat wel altijd voor ons klaar namelijk.. Wil niet te weinig geven. .
Als ze echt zo voor jullie klaar staat, is 150 euro toch een mooie gift.. Als je het kunt missen en je verder nooit wat betaald Super fijn om zo iemand in de buurt te hebben!
Ja daarom, wil niet dat ze het te weinig vind. Iemand nog een idee hoe ik het leuk kan geven? Alleen een enveloppe is zo saai
past ze voor niets op??? wauw dan zou ik idd 150 een mooi bedrag vinden, altijd fijn om zo iemand in je omgeving te hebben
ik zou 50 euro al geweldig vinden... Ik zou zelf 150 niet aan durven/willen nemen zelfs denk ik . Weinig zou ik het dus zeker sowieso niet vinden. 100 zou ook al súper zijn.
Vind 150 euro een netjes bedrag. Zou het niet in bonnen ofzo geven, gewoon contact. Kan ze zelf bepalen wat ze ermee wilt doen. Athina. Ook als je verder altijd een gratis oppas hebt? Ik vind dat best wel bijzonder hoor, dus zou er ook wel een flink bedrag tegenover zetten.