Heb een gordijn dilemma wij willen rolgordijnen en lange overgordijnen. Het kamertje (behang) is zoet roze. De meubels zijn wit. Wit en roze zijn dus de basis kleuren. Welke kleuren gordijnen zullen er dan mooi bij staan? Ik wil liever geen roze, word denk ik tè roze. Kom maar op met julllie meningen ... 8)
Zowel bij rose als wit vind ik een roodtint heel mooi. Afhankelijk van de kleur van je kozijnen (ws wit?) zou ik witte rolgordijnen nemen en rode overgordijnen..
Je hebt van Eiffinger hele mooie gordijnstof met verticale strepen in verschillende kleuren. Wij hebben bijvoorbeeld een witte en een blauwe muur en witte meubels. De gordijnen worden blauw, wit, lime, roze en rood gestreept. Als je kind dan op 3 jaar een heel eigen mening heeft en geen roze muur meer wil maar een blauwe, dan passen de gordijnen er in ieder geval gewoon bij
Ja de kozijnen , deuren enzv zijn allemaal wit ... Wil idd wel gordijnen die wat langer kunnen hangen als het kamertje eens veranderd word idd ...
ik zal in ieder geval een neutrale kleur nemen. dan hoef je later geen nieuwe rolgordijnen meer aan te schaffen, die dingen zijn nl. nog best wel prijzig. succes. groetjes suanne