woensdag inleiden

Discussie in 'De bevalling' gestart door fleur79, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fleur79

fleur79 Lid

30 nov 2007
    75
    0
    0
    Ik was 13 augustus uitgerekend, maar tot op heden nog geen kleintje, afgelopen woensdag naar ziekenhuis geweest en alles was nog goed (vruchtwater en geen ontsluiting) nu wordt ik volgende week woensdag ingeleid als de baby er voor die tijd nog niet is dus daar reken ik nu maar op.
    Ze gaan dan een gel inbrengen om de weeen op gang te krijgen dus volgende week hebben we ons kindje zoiezo..... :D

2. booky

booky Fanatiek lid

26 aug 2007
    4.924
    0
    0
    docent lichamelijke opvoeding (VMBO)
    achterhoek
    Spannend! Ik ben ook ingeleid. Je weet dan idd 1 ding zeker. Die dag kun je in ieder geval je kleine in je armen sluiten!
    Spannend!

3. kims

kims Actief lid

7 jan 2007
    352
    1
    0
    Succes hoor! Lijkt me een fijn gevoel om dan eindelijk na zo lang wachten naar een datum toe te leven.
    Ik hoop voor je dat de baby alsnog vanzelf komt, wie weet!

4. Migga

Migga Fanatiek lid

12 okt 2006
    1.005
    4
    38
    veel succes!

Ik ben zelf ook ingeleid na 42 weken zwangerschap.

Bij mij is ook begonnen met een gel (een infuus lukte niet, omdat ik nog nul-komma-nul ontsluiting had) en dat sloeg aan als een bom! Na een paar uurtjes hard werken was mijn lieve schat al geboren! Viel me allemaal heel erg mee!

5. charissa 2

4 aug 2008
    72
    0
    0
    huisvrouw
    rotterdam
    Hier nog een.
    Aanstaande dinsdag moet ik om 8:30 uur op de verloskamers zijn.
    Dan gaan ze mij ook inleiden.
    maar bij mij gaan ze een pil vaginaal in brengen.
    Ik heb ook al 1 1/2 cm ontsluiting en mijn baarmoedermond is al verstreken en een kleinscheurtje in me vliezen.
    Dus ik hoop dat het dinsdag gauw gebeurt is.
    Heel veel succes woensdag.
    Groetjes.

6. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    dit is niet waar. Bij mij hebben ze donderdag 29 mei gel ingebracht, twee keer. Geen weeen. volgende dag een rustdag gegeven en uiteindelijk zaterdag 31 mei de vliezen gebroken met een vingertopje ontsluiting. daarna weenopwekkers gekregen. Dus het is niet per definitie zo dat je de dag van inleiding ook je kindje hebt hoor. :(

7. Krokus

Krokus Fanatiek lid

5 okt 2007
    3.080
    0
    0
    Grubbenvorst
    dit is trouwens wel een voordeel. Als je al ontsluiting hebt en je baarmoedermond is verstreken dan gaat het sneller. Maar bij was er nog niks, helemaal niks, potdicht. Daarom duurde het gewoon langer.

8. charissa 2

4 aug 2008
    72
    0
    0
    huisvrouw
    rotterdam
    @krokus;Ja dat is minder.
    Maar ik hoop dat het bij mij snel zal gaan.
    Ik neem aan dat het niet zo lang gaat duren aangezien het al open is.
    Hopelijk breken een van deze dagen me vleizen van zelf helemaal door zodat ze het niet hoeven optewekken.
    En zo wel dan hoop ik maar dat het gauw zover is die 10cm.
    En dat ik dinsdag die kleine eindelijk in me aremen kan sluiten.
    Groetjes

9. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.194
    35.901
    113
    Succes! Ik ben ook met 42 weken ingeleid. Ik kreeg een infuus. Ben uiteindelijk wel met kz bevallen, maar dat was omdat mijn kleine te groot was.

10. bulldog

bulldog Fanatiek lid

2 okt 2007
    4.378
    0
    0
    NB
    ik ben ook ingeleid met 41+5 had smorgens in 1x 2cm onsluiting toen hebben ze me vliezen gebroken maar ik kreeg geen weeen toen infuus gehad na 8 uur zat ik op de 4,5 cm en toen een ks gehad!

veel succes en hoop dat je snel je kindje mag hebben!

11. fleur79

fleur79 Lid

30 nov 2007
    75
    0
    0
    Donderdag 28 aug ben ik bevallen van onze kleine Mees, het inleiden was zwaar en de bevalling duurde in totaal 15 uur, uiteindelijk is hij gehaald met de vacuumpomp, een zware bevalling maar het is het allemaal waard!

12. laatje

laatje Fanatiek lid

5 nov 2006
    1.058
    0
    0
    Schoonhoven
    Proficiat! Geniet van je kleine manneke..

Deel Deze Pagina