alleen bruin bloed!!!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door vlindertjuhh, 12 mei 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Hoi Vlindertjuh

Ik heb hetzelfde als jij, alleen pas een paar maanden. Ik heb ook alleen maar bruin bloed, en daar is geen peil op te trekken qua timing. Ene keer 2 dagen achter elkaar, andere keer pas weken later 1 dag. Heb wel 2 keer een beetje rood bloed verloren en rekende dat eerst als menstruatie,maar dat mag pas als je 2 dagen helderrood bloed verliest lees ik overal.

Maar als jouw ha zegt dat het dan wel een menstruatie is zal het wel toch? Ben ik ook weer een beetje gerust gesteld, al vind ik het toch wel erg lang duren ;-(

2. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL

3. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Bedankt voor je reactie Vlindetjuh.
    Ik ben nu zo'n 3 maanden gestopt met de pil. Hoelang was jij gestopt voor je naar de dokter ging? Ik denk dat ik over een paar weken de ha eens bel...

Heeft jouw ha ook uitgelegd hoe het kan dat het bloed dat binnen blijft en waar het dan blijft? Maar als ik jou goed begrijp krijgt jij een paar dagen achter elkaar bruin bloed? Ik heb het soms 2 dagen achter elkaar en dan weer dagen of weken niet. Zal dat dan hetzelfde als bij jou kunnen zijn? Ook heb ik soms buikpijn en dan weer niet dus zit niet echt een lijn in.

Nou ja, heel veel vragen dus en wordt dat wachten ook een beetje zat! Als ik eens een keer ongesteld wordt kan weet ik iig dat ik een cyclus heb.
    Iig fijn dat jij iig wel een ei hebt en dat de ha dat kon voelen! Hopelijk lukt het gauw.

4. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    na 3 maanden stoppen kan het zijn dat je nog aan het ontpillen bent en duurd misschien even voor alles goed opgang is.
    ik ben nu 12 maanden gestopt met de pil en ben deze maand naar de huisarts geweest.
    het heeft gewoon weg even tijd nodig allemaal bij de 1 is alles snel weer regelmatig enz en de ander duurd het even.

hij heeft er wel wat over uitgelegd maar kan het zo niet meer precies herhalen (was zo blij na me inwendig onderzoek dat het goed was) sorry.
    ik heb alle maanden alleen maar bruin bloed en van die 11 maanden misschien 3 a 4 keer gehad dat er een beetje rood bij zat.
    en iedere maand kan het ook heel anders voelen he meis de ene keer veel buikpijn de andere keer niet.je let nu misschien meer op je lichaam wat je voelt omdat je zwanger wil worden ik merk aan mezelf dat ik dat erg deed.
    probeer je niet te druk te maken en wil je toch gerustgesteld worden ff lang je ha gaan dan weet je het zeker.
    hoop dat je snel een positieve test in handen hebt.
    laat je nog eens horen hoe het afloopt als je naar de ha gaat?

5. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Hoi Vlindertjuh

Hoe is het met jou, je ei nog gevoeld en al gesprongen??

Ik heb de ha nog niet gebeld. Heb sinds 2 dagen nu wisselend bruin en roodachtig bloed/of soort slijm ;-( maar wel de hele dag door wat.
    Zal dat betekenen dat ik nu eindelijk echt ongesteld ga worden? Heb jij dit misschien ook gehad? Ook wel wat buikpijn zo nu en dan, verder voel ik weinig. En of ik dit nu al als menstruatie kan rekenen? Dus veel vragen maar denk dat ik toch maar gewoon moet afwachten...!

6. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Meiden met alleen bruin bloed: toch even naar HA gaan en vragen om advies of doorverwijzing naar gyn.
    Het hoeft misschien niks ergs te zijn, maar alleen bruin bloed kan ook wat anders betekenen, wat niet gezegd is dat het dat ook is hoor, maar toch even na laten kijken.

7. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Ik had bij de mk en de zwangerschap van m'n zoontje allebei bruin verlies aan het begin.. Ook beetje rose.. Maar bij de mk bleef het tot 9 weken en toen brak het door en kwam de mk op gang en bij de zwangerschap van m'n zoontje stopte het na paar dagen..

8. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Wat zou het dan ook kunnen zijn Lynn77? Heb jij hier ervaring mee?
    Ik heb het nu al een paar maanden na het stoppen met de pil, en het lijkt alleen maar erger te worden. Had het eerst een paar keer per week of maand, nu elke dag wel. Ruim een week geleden (ruim week na NOD) voor het laatst getest, maar gaf echt negatief aan. Dus zwanger kan het niet zijn...

9. Lynn77

Lynn77 VIP lid

29 dec 2007
    10.546
    1
    0
    Zuid-Holland
    Uk: tja mijn ervaring is wel gebaseerd op bruin bloed ná een miskraam...ik heb na mijn eerste miskraam een curretage gehad en daarna had ik geen normale menstruaties meer, had ik alleen maar bruin verlies, en was heel weinig, tot niks...
    Hormonen hadden het moeten op wekken maar na die kuur gebeurde er nog niks.
    Ik bleek syndroom van Asherman te hebben (verklevingen in de baarmoeder) waardoor er geen slijmvlies meer werd aan gemaakt en door de verklevingen kon er ook geen bloed uit maar ook niks (sperma) in...
    Maar ik wil je niet laten schrikken want Asherman komt bijna alleen maar voor na curretages (en dan zelfs maar 1 op de 3000 dus het is nog zeldzaam ook)
    Overigens mocht je willen weten of je baarmoeder geen verklevingen heeft (wat ik ook echt niet denk hoor) dan kan je dat alleen zien met een hysteroscopie en NIET met een echo!! Dus als ze je een echo willen laten maken, prima, maar daar kan je verklevingen niet op zien.
    Maar goed het kan ook iets simpels zijn, misschien heeft je lijf even een zetje nodig om weer slijmvlies aan te moeten gaan maken en daarvoor heb je een hormoonkuur nodig, heel vaak helpt dat voldoende om de baarmoeder weer op gang te krijgen.

10. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Hoe is het inmiddels met je Vlindertjuh? Hopelijk heb je al wat gemerkt van het feit dat alles goed is vanbinnen en dat je snel (of nu al) zwanger bent!

Nou, ik heb de ha vandaag maar even gebeld voor de zekerheid. Maar de assistente gaf aan dat het allemaal heel normaal is, bruin bloed maar verder niet ongesteld. En dat als het in augustus nog zo is ik weer terug kan bellen.

Had niet anders verwacht, maar toch wel irritant dat er nix gebeurd daarbinnen! Nou ja, heb de afgelopen 6 dagen bruin en heel af en toe roodverlies gehad. Sinds 2 dagen niets meer.
    Voel sinds gister weer van alles, steekjes, buikpijn, niet lekker, moe, lichtgeraakt. Maar ja dat heb ik al wel vaker gevoeld haha, idd Vlindertjuh als je het graag wil ben je je veel bewuster van hoe je lichaam voelt en eruit ziet! Had ik echt niet van mezelf verwacht ;)
    Hoop dat dit alles maar een voorbode is op een echte menstruatie volgende maand of nog beter een zwangerschap...

11. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    uk1983 sorry dat ik nu pas reageer was op vakantie geweest en ben zondag pas terug gekomen.

helaas nog niet zwanger was 4 juni weer ongesteld geworden maar wel eens waar een keer rood bloed erbij dit keer ook niet hele erge buikpijn gehad dus was er erg blij mee (was liever niet ongesteld geworden maar je begrijpt wat ik bedoel)
    dus we gaan op naar ronde 12 hopen dat we dit keer geluk hebben.

goed dat je gebeld hebt dan weet je het zeker he en zit je je niet druk t maken en vertrouwde ze he niet dan hadden ze je laten komen.
    nou hoop dat je niet niet hoeft te bellen in augustus maar dat je dan zwanger bent:)
    ja dat klopt je word bewuster van je lichaam.
    wanneer is je nod weer?nou hoop voor je niet een voorbode op je menstruatie maar dat je zwanger mag zijn:)
    nou meis ik hoor je wel weer

12. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Hoi Vlindertjuhh,

Sorry, erg late reactie!!
    Inmiddels ben ik deze week naar de ha geweest omdat mn buikpijn steeds erger wordt en nog steeds niet ongesteld...
    Ze heeft me in - en uitwendig onderzocht wat erg gevoelig was bij mijn baarmoeder en eierstokken. Daarna bloed laten prikken voor schildklierstoornissen. Voor de zekerheid ook blaasontsteking (heb ik niet) en soatest (kan ik naar mijn idee ook niet hebben, vorig jaar meegdaan aan thuispilot voor chlamydia).

Woensdag moet ik terugkomen voor de uitslagen. Voel me intussen best belabberd, niet echt lekker in mn vel en lusteloos. Hoop niet dat het iets met mn schildklier is.
    Maar goed, even afwachten. Heb al wel gevraagd wat ze gaan doen als er niets uit de testen komt. Dan willen ze waarschijnlijk nog een paar maanden wachten tot ze me doorsturen. Maar de buikpijn is echt niet normaal, dus hoop dat ik mn poot stijf kan houden om toch doorverwezen te worden. Want heb toch echt het idee dat het niet helemaal goed zit. Maar dat is natuurlijk maar een gevoel.

Ik laat je weten wat de uitslagen zijn.
    Jammer dat jij ongesteld bent geworden. Hoe is het nu met je en wanneer is je NOD weer?

13. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    hey uk1983,

maakt niet uit.
    wat naar joh hoelang ben je nou dan al niet meer ongesteld geweest?
    zal voor je duimen dat je positief nieuws krijgt woensdag spannend.
    had de ha wel een verklaring of net wat of echt eerst de uitslag afwachten?
    ja moet je ook doen voet bij stuk houden als je het niet vertrouwd is toch ook raar als je al ff net ongesteld bent geworden kunnen ze beter alles ff goed nakijken ipv het maar afwachten en jij je maar onzeker voelen.
    ik ben benieuwd hoe het in de gaten meis.

ja was wel ff rot want je hoopt toch dat het raak is.
    2 juli is mijn nod dus vandaag over een week spannend.
    mocht het deze ronde niet raak zijn wil de ha mijn man zijn zaad onderzoeken of we moeten het in een potje brengen of een dag van te voren gemeenschap hebben en dan haalt hij het bij mij inwendig weg maar dat krijgen we dan te horen dus we wachten het rustig af.
    verder gaat het goed vandaag weer een jaar getrouwd :D

14. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Gefeliciteerd met je trouwdag!! Gaan jullie nog wat speciaals doen?

Oh, je NOD 'alweer' over een weekje, spannend! Want jullie zijn ook al wel een tijdje bezig toch? Hopelijk is het zaadonderzoek niet nodig en anders met een goeie uitslag!

De ha heeft verder niet echt iets gezegd, denkt toch in de richting van schildklier ivm kloppende symptomen. Ga iig moed verzamelen dat als het dat niet is, met een verwijsbriefje de deur uit te lopen! Pff hoelang ben ik nu niet ongesteld geworden? Lijkt al zoooo lang, maar nu een maand of 5.

We houden elkaar op de hoogte!

15. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    dankjewel:D we gaan lekker gourmetten samen en gewoon van elkaar genieten.
    zal toch een mooi verlaat huwelijks cadeautje zijn als het raak mocht zijn maar ga er niet vanuit nog ff met beiden beentjes op de grond zullen we maar zeggen.
    hoop ook niet dat het nodig het het onderzoek maar zowel hopen dat het positief uitpakt ja we zijn een jaar bezig ondertussen.

nou hoop het niet voor je dat het je schildklier is hoop dat je me goed nieuws brengt van de week.
    al 5 maanden niet meer ongesteld geweest??ja probeer de moed maar te verzamelen dat je met een brief naar buiten loopt ik zou dan ook wel willen weten wat er is en niet weer met het kluit het riet in worden gestuurd.
    ik duim voor je voor een positieve afloop leef met je mee meis als er wat is kun je me altijd privé bericht sturen als je ff je verhaal kwijt wil

16. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Hoi Vlinder

Ik ben inmiddels naar de ha terug geweest. Mn bloed is goed en ook geen soa (maar dat wist ik natuurlijk al...).
    De ha begon gelijk te vertellen dat ze overleg had gehad met de gynaecoloog en dat deze mij wil zien. Ze vinden het nu allemaal te lang duren. Ze verwachten, gezien mijn symptomen, dat ik een grote kans heb om PCOS te hebben. Dus daar zijn we best even van geschrokken. Een vriendin van mij heeft dat ook en is uiteindelijk 3 jaar bezig geweest om zwanger te worden. Maar goed, daar ga ik niet vanuit, eerst moet de diagnose nog gesteld worden. En misschien is het wel wat anders of helemaal niets (al lijkt dat me stug).

11 juli kan ik al terecht, dus nog anderhalve week wachten en dan krijg ik onderzoeken. Kan het nu wel redelijk van me afzetten, zolang ik bezig ben gaat het goed.

Hoe is het bij jou? Heb je inmiddels al kunnen testen of duurt dat nog even? Hoop dat het deze maand raak is, zodat je geen onderzoeken hoeft te ondergaan. Al weet je dan natuurlijk ook wel weer waar je aan toe bent.
    Ben beniewud hoe het met je is meis!

17. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    hey uk1983,

fijn te horen dat je bloed goed is en fijn dat je ha al heeft overleg heeft gehad.
    hoop voor je dat het geen pcos is maar je hebt gelijk eerst moeten ze kijken voordat je je daar zorgen om moet maken maar kan me wel heel goed voorstellen dat je er van schrok bent. duim voor je dat het goed uitpakt wel erg fijn dat ze gaan kijken hoe het zit dan weet je wel waar je aan toe bent meis.
    en erg fijn dat je de 11de al terecht kan.hoop op een goede afloop voor je.

morgen 2 juli is mijn nod dus vind het nu wel spannend durf nu nog niet te testen bang voor een teleurstelling heel miss dat ik het morgen of zondag een test doe mits ik niet ongesteld word.dus ja hoop dat we geluk hebben en anders positief blijven en alles na laten kijken op advies van de ha we wachten af.
    ik laat het je wel weten hoe het verloopt.
    hou je me op de hoogte?
    duim voor je meis.
    dikke knuffel voor je heb je hoop dat je het een beetje van je af kan zetten.

18. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Oh spannend morgen! Ik duim voor je dat je niet ongesteld wordt en snel positief mag testen! Snap het helemaal dat je niet zo goed durft. De hoop dat het wel zo is, is fijner dan negatief testen. En misschien test je wel later positief dan morgen. Wat dat betreft kun je het het beste wat langer uitstellen, maar dat is moeilijk he!

Nou, succes als het je het gaat doen en ik hoor het van je!

19. vlindertjuhh

vlindertjuhh Actief lid

6 apr 2011
    317
    0
    16
    NULL
    NULL
    @uk1983 zou je op de hoogte houden nou ben vandaag dus weer ongesteld geworden:(
    van de week ff de ha bellen hoe nu verder.
    hoe gaat het daar?

20. Uk1983

Uk1983 Bekend lid

22 mei 2011
    610
    0
    0
    Oh wat balen meis! Had je nog niet getest of al wel? Echt vervelend! Wel goed dat er nu onderzoeken komen, hopelijk geeft dat meer duidelijkheid...

Hier wel ok. Nog een weekje wachten. Zit wel snel op mn irritatie thuis, mn vriend ook maar we weten allebei dat we het gewoon spannend en niet leuk vinden. Maken het daarom ook snel weer goed en kunnen er goed over praten.
    Dus hier nog even afwachten en nog steeds hopen op dat het niets is... ga daarvoor voor jullie ook duimen en dat ze maar snel iets mogen vinden waardoor we snel zwanger zijn!

Ben benieuwd wat ze bij jullie gaan doen.

Deel Deze Pagina