alleen buiten. raar?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door Mamzie, 28 jul 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamajanneke

mamajanneke Fanatiek lid

22 mei 2007
    2.688
    4
    38
    Vrouw
    Ik vind het niet raar! Ik ben ook 1 van een ons kent ons dorp en mijn manneke speelt ook voor. Hij is dan 3 en half, maar had ik hier gewoond toen hij 2 en half was had ik dat ook gedaan!. Mijn bank staat bij het voorraam en ik heb 3 grote ramen dus altijd in zicht. En hij maakt lawaai genoeg zodat ik weet dat hij er is.
    En om de zo veel tijd loop ik ff naar buiten om te zien wat hij uitvreet.

2. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

9 aug 2006
    3.051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    Hier ook een klein dorp maar ik zou het ook niet doen... overal heb je gekken. Buitenspelen gebeurt hier gewoon achter en anders ben ik erbij.

3. kikker2

kikker2 Bekend lid

8 jun 2009
    760
    0
    0
    somewhere
    Hoi, ik zou het geloof ik wel doen, mijn dochter van 4 is heel veel buiten te vinden,op straat. (een rustige buurt, met veel kinderen)ze zegt wel altijd wel altijd waar ze heen gaat, en verder geef ik het ook over, want er zijn inderdaad veel gekken te vinden, maar dan kunnen ze toch niets meer, hoe willen we onze kinderen dan voor bereiden op later? ik zou mijn kindje wel buiten laten spelen, er zit toch een hek om heen en hij heeft genoeg dingen om mee te spelen?en het scheelt denk ik heel erg waar je woont(hartje rotterdam of een rustig dorp scheelt nogal, vind ik)Weet je ook waarom je man het niet fijn vind?

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mijn man is sowieso een tobber hoor. Over alles maakt ie zich zorgen. Op zijn werk denkt ie de hele tijd aan onze kleine en of hem niks overkomt. Dat ie niet valt of zich verslikt in zijn eten enzo.
    Hij is echt heeel erg bezorgd over alles!

5. Thirza02

Thirza02 Fanatiek lid

20 jun 2007
    3.703
    0
    0
    Leeuwarden
    Ik woon in Leeuwarden, geen klein knus dorpje en geen enorme stad. Maar als mijn voortuin er geschikt voor zou zijn, dus met een afgesloten hek erom heen en veilig voor kindjes (dus geen vijver of plantjes e.d.). Dan vind ik het geen enkel probleem om mijn zoontje van 1,5 jaar (Dus een jaar jonger) alleen in de voortuin te laten spelen. Vooral als ik hem door het voorraam kan zien en anders kan horen spelen!
    Het laatste waar ik me druk om maak is of mijn kind gestolen wordt uit mijn voortuin!!

6. veertje

veertje Fanatiek lid

Stijn is nu 2,5 en speelt niet alleen buiten, dit omdat mijn achtertuin niet helemaal afgesloten is en als Stijn buiten is dan is de hond ook buiten en die 2 samen laat ik nooit alleen en de hond binnen houden is geen optie want dan jankt ze alles bij elkaar.
    Volgend jaar gaan we de tuin doen en zetten we een hekje tussen het terras en het gedeelte waar de kids kunnen spelen en dan kan ik Stijn wel even alleen laten buiten.

7. Tinkerbell81

Tinkerbell81 Fanatiek lid

20 dec 2005
    3.152
    0
    36
    ist in de voor tuin of achtertuin dat begreep ik ff niet zo goed...
    ik zou als iedereen de tuin zo in kan lopen (als t een voortuin is met zon laag hekje) niet zo gauw doen; zou bang zijn dat iemand em meeneemt ...
    als t de achtertuin is dus met groot hek en niemand dus komt; hem lekker zijn gang laten gaan....mits hij ook echt de tuinhek niet open kan maken...en lekker de tuindeur open laten zodat hij steeds heen - en weer kan rennen...

Deel Deze Pagina