hoe oud waren jullie kinderen toen ze zonder zijwieltjes gingen fietsen? mijn dochter is vier jaar, maar durft niet te oefenen zonder zijwieltjes.
onze dochter wou met 4,5 ook niet oefenen. een maand na haar 5e verjaardag moesten van haar de zijwieltjes eraf, ze fietste toen zo weg!
hier ook een meid die al ruim 5 was. Maar toen fietse ook gelijk heel stabiel ik zou de boel ook niet dwingen, gewoon als ze er zelf aan toe zijn.
3,5 jaar. Ze probeerde het zo vaak op de fietsen van dr vriendjes dat ik dr maar eens heb laten oefenen. t Was zo gebeurd.
Hier ook 5 jaar. Op haar 3e en 4e even geprobeerd, maar werd niks. Ze pakte het niet op en was zelf ook niet enthousiast. Wij waren er vrij makkelijk in; dan maar weer met 5 jaar proberen. En ze kon inderdaad op haar 5e heel snel zonder zijwieltjes fietsen (paar avonden geoefend). Toen vond ze het ook leuk om oefenen. Scheelde ons weer hard meerennen en rugpijn!
We zijn druk aan het oefenen, maar zoonlief heeft nog niet zo heel veel zin...Hij is nu 4,5..ach we blijven gewoon door oefenen, het zal vanzelf wel een keer goed gaan hihi..
Mijn zoon fietst nu ongeveer 6 maand zonder zijwieltjes,hij was ongeveer 3 jaar en 3 maand, we zijn veel aan het oefenen geweest in de tuin op het gras en het duurde maar even en hij fietste weg haha echt leuk om te zien, hij wil ook steeds hier in de wijk fietsen maar dat vind ik nog veelste eng hij let niet echt op het verkeer maar dat komt allemaal vanzelf. Liefs Henriette
hier ook met 3.5 jaar en inderdaad gewoon het fietsje van zijn buurmeisje gepakt en is gewoon weggefietst alsof hij nooit anders heeft gedaan