Alleen dip?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lovelylonnes, 30 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lovelylonnes

Lovelylonnes Fanatiek lid

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Nagelstyliste en incassomedewerker.
    Hooi,

ik heb tot nu toe (dag 32) alleen een dip(je) gehad in mn temp, geen echte piek.....

Betekend dat geen eisprong? :(

2. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Hoi,

Heb je misschien een kaartje dat ik kan meekijken?

groeten,
    September

3. Lovelylonnes

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Helaas niet, is via menstruatiekalender.net...

4. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    hmm, dan is het moeilijk te zeggen.

ik meen dat je voor een eisprong zo'n minimale 3 tiende met je temp omhoog moet gaan en dan voor tenminste 3 dagen.

Hopelijk heb je hier wat aan.

5. Lovelylonnes

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Tja, hij is ongeveer 3 tiende gedipt, en toen weer 3 tiende omhoog, maar temp blijdt dan gelijk aan de rest van de maand.... kortgezegd zit ik de hele maand tussen de 36.2 en 36,5.....
    Zal wel niks zijn...

6. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    denk dat je ei dan nog niet geweest is. Je kan de dag voor je ei wel een dipje hebben, maar je temp moet daarna idd (min) 0.2 graad omhoog en min. 3 dagen hoog blijven. En met hoog wordt dan ook bedoelt hoger dan je gemiddelde temp van voor je ei.

7. september1909

september1909 Actief lid

27 mrt 2009
    453
    0
    0
    Ik denk dat je misschien pcos hebt. (een hormoonprobleem). Ik herken het namelijk van mezelf. Maar ik werd niet ongesteld. ik had op een gegeven moment een cyclus van ongeveer 60 dagen!
    Jij wordt wel gewoon goed ongesteld? dit betekent namelijk wel dat er een eisprong is geweest, ander menstrueer je niet.

8. gewoon Sanne

gewoon Sanne Actief lid

6 jan 2009
    438
    0
    0
    Breda
    Volgens mij kan je wel gewoon ongesteld worden als je geen eisprong hebt gehad, toch?

9. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Het lijkt idd op geen eisprong zoals je het beschrijft. Maar soms zie je het niet in je temp. Zou gewoon afwachten tot je ongesteld wordt en dan je volgende cyclus weer gewoon tempen en vergelijken.

10. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    ja kopt. Niet iedereen die menstueert heeft een eisprong.

11. Lovelylonnes

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    Ben vandaag ongesteld geworden en mn temp is ook gelijk veel lager als afgelopen weken...
    heb afgelopen maand ook nog niet serieus getempd en het kan goed dat ik het niet goed heb ingevuld.
    dus we houden het deze maand nog even in de gaten!

12. anniepannie

13 aug 2008
    95
    0
    0
    je zou natuurlijk al je temperaturen van menstruatiekalender.net over kunnen zetten in fertilityfriend om te zien of FF een kruis in je kaart zet. Als er geen kruis gezet wordt, wil dat zeggen dat FF hem niet kan vinden en dan zou het idd zo kunnen zijn dat je geen ovulatie gehad hebt. Je bent echter nog maar voor de 3e ronde bezig. Is het na stoppen met de pil? want ontpillen kan best een tijdje duren

13. Lovelylonnes

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    @ anniepannie, ben idd in december gestopt met de pil. Echter ben ik altijd heel regelmatig ongesteld geweest en had dit nog nooit zo meegemaakt. Ben er ook mee naar de huisarts geweest en die zegt dat als ik 2 a 3 maanden getempd heb en hij geen eisprong ziet in de tempcurve ik naar de gyn mag. hij zegt, als er geen eisprong is kan je vrijen tot je een ons weegt maar dan wor dje niet zwanger, of je nou 3 of 10 maanden bezig bent...

14. MyPrecious

MyPrecious Niet meer actief

Je hebt echt een goeie huisarts. Doe mij er ook zo 1 ;) . Succes met tempen en ik hoop dat je binnenkort toch een ei kunt vinden. Ben je trouwens wel normaal ongesteld enzo?

15. Lovelylonnes

3 jul 2007
    2.208
    1
    0
    word wel ongesteld, maar heel onregelmatig.
    ben vanmorgen alleen vergeten te tempen! SHIT!
    maar goed, ben ongesteld dus een piek hoef ik niet te verwachten....

16. M02

M02 Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.372
    0
    36
    Hoi,
    Ff vraagje;
    Gisteren laatste ongidag gehad. Vanmorgen getempt, was 37.3. Is dit niet wat hoog?!
    Gr Marlayne.

Deel Deze Pagina