Hoi Meiden, Ik word er een beetje moedeloos van. Vorige cyclus ben ik voor het eerst gaan tempen om te zien wat mijn gem. T was en om te zien of ik een ovulatie had en hoe lang mijn LF zou zijn. Vorige keer was mijn ovulatie op dag 23 en duurde de LF 17 dagen. Nu gaat mijn temperatuurskaartje echter weer heel anders. Ovulatie is op dag 25 of 26 gebeurd en nu vandaag 11DPO is er een gigantische temp. daling tot zelfs onder het niveau wat hij heel deze maand geweest is. Houdt dit in, dat mijn LF deze cyclus VEEL korter wordt? En dat dus mijn menstruatie eraan zit te komen? Ik begrijp er niks meer van, want ik dacht, ook al is je cylus onregelmatig dat je dan toch WEL een regelmatige LF zou hebben? Iedereen die hier iets meer van weet: HELP
Als je ong. niet komt en je temp morgen stijgt, kan het ook best nog een innestelingsdip zijn. Maar ben bang dat je vandaag of morgen ong gaat worden.....
je LF zou eigenlijk elke maand wel gelijk moeten zijn. In dat geval is er nog hoop. Als ie nou morgen weer hoog is..... wie weet....
Dat is juist net hetgeen waar ik me dus zo over verbaas. Ik was er echt van overtuigd dat de LF vast zou zijn (bij mij dus 17 dagen). Oke misschien met 1 dag speling ofzo, maar toch niet met 5 dagen? In ieder geval is mijn temp. vandaag weer 0.3 hoger dan gisteren. Ongelofelijk hoe ik mezelf toch weer aan het twijfelen en hopen kan brengen.....ik ben benieuwd wat morgen mijn temp is!
Mijn LF wisselt ook maandelijks, maar dat je temperatuur vanmorgen weer gestegen is vind ik erg hoopvol. Je zit ook al op 13dpo. Wanneer wil je gaan testen?
Hoeveel wisselt jouw LF? Ik wil eerst nog even kijken wat de komende dagen mijn temp gaat doen en kijken of er toch geen aankomen. Mijn NOD zou uitgaande van LF 17 dagen zijn op 6 april, waarschijnlijk is het verstandig voor mij om pas een aantal dagen daarna pas te gaan testen. Ik wil niet weer teleurgesteld worden door zo'n negatieve test.... Ik hoop het niet testen dus nog even vol te houden tot in ieder geval volgende week.....*duimduimduim*
De maanden dat ik mijn temp heb bijgehouden waren mijn LF perioden als volgt: 10, 13, 23, 8, 14. Die van 23 was ik zwanger, maar is niet blijven zitten.
Nou bij mij was mijn LF deze ronde 12 ipv 17. De zijn gisteren gekomen, helaas. Ik heb het totaal niet aan komen voelen. Gelukkig heb ik er nu ook bijna geen last van. Behalve dan dat het helaas weer niet gelukt is, ondanks toch een goed kluspatroon.... misschien is het verstandig om een afspraak te maken bij de gynaecoloog, maar vind dat doodeng!
Wil je naar de gynaecoloog omdat je wisselende LF periodes hebt of omdat het helaas nog niet is gelukt om een kindje te krijgen/houden.
Ja ik denk beide wel. We hebben naar mijn idee wel redelijk goed geklust om de ei-sprong heen. Mijn cyclus is onregelmatig, maar wel altijd lang. Blijkbaar is mijn LF dus ook nog eens onregelmatig, daar had ik nog geen rekening mee gehouden. We zijn al langer dan 1 jaar bezig.
Dat is inderdaad al wel een tijdje! Eigenlijk ook minder kansen gehad vanwege je lange cyclussen. Maar dat is wel even een moeilijke stap om te maken denk ik, sterkte ermee. Mijn zus loopt inmiddels ook bij de huisarts omdat ze al langer dan een jaar bezig is. Jammer vind ik dat, zou het leuk vinden als zij eerst zwanger raakt omdat zij de oudste is en er al langer mee bezig is.