ik wil ooit een keer een tattoo ik dacht aan een simpel hartje op mijn buik bij mijn heup in de beurt (zie foto) op die plek ongeveer maar mijn vraag ik gaat het dan niet uitrekken bij de volgende zwangerschap ?? wil het anders na de zwangerschap doen als dit geen goede plek is weten jullie nog een plek ?
Het is zo ie zo af te raden tijden de zwangerschap en veel doen het ook niet.. Ik zou het niet doen ze zeggen wel eens ja daar zat een mooi dolfijntje nu is het walvis geworden.. Zou het lekker na de bevalling doen
Ik zou het ook na de zwangerschappen doen... je weet nooit hoe erg je huid zal uitrekken.. En ook niet hoe je buik/huid eruit ziet na je zwangerschap...Misschien vind je die plek dan juist daarna helemaal niet mooi meer...
Volgens word je ook niet getattoeerd als je zwanger bent. Ik vind op de schouder en de voet/enkel altijd mooi.
Ze tattoeeren niet als je zwanger bent, ik zou wachten tot na de zwangerschap en dan kijken of je het nog een mooie plek vindt. Ik weet niet hoe het bij een eventueel volgende zwangerschap er uit gaat zien.
Ik heb op die plek een tattoo,en daar is niks aan veranderd na de zwangerschap! Moet ook zeggen dat ik totaal geen straiie heb,en dat ik mijn buik dagelijks vet hield met olie!
oke nog even voor de duidelijkheid ik wil het niet tijdens de zwangerschap doen en er staat ook dat ik het erna wil doen en niet tijdens en verder ik vindt het juist zonde als het uitrekt ik kan atuurlijk afwachten wat er nu met mijn buik gebeurt want bij een 2de zwangerschap is alles al wat opgerekt ik had ook gedacht om het om mijn schouder te zien maar de tattoo zal gewoon veel voor mij betekenen omdat ik zoveel door staan heb
Ik zou eerst afwachten hoe jouw buik deze zwangerschap doorstaat en hoe hij "bijtrekt" na je zwangerschap. Sommige vrouwen houden ( hoe hard ze ook trainen) een buik over. Misschien vind je het dan niet de juiste plek meer.
ik wacht ook deze zwangerschap af maar het gaat niet om een mooie plek maar om wat het voor me betekent ik zie die plek als iets speciaals ( klinkt apart )
Ik heb precies op die plek een vlinder. Die is nu dus misvormd, tijdens mijn zwangerschap is hij gigantisch uitgerekt geweest. Dus die moet ik laten coveren. Opzich geen big deal maar als ik kon kiezen had ik hem daar nooit laten zetten. Het blijkt niet echt van proffesionaliteit als je een tattooeerder vind die een tattooage zet tijdens je zwangerschap. Dus dan zou ik sowieso een andere uitkiezen.