Je hebt me weer helemaal wakker geschud. Zodra er geld is ga ik weer een weekend of wat langer weg ... Bilbao ook al zo iets wat veel te lang op mijn to do lijstje staat. Moet ook maar eens geschrapt worden!!!
Ja heerlijk. Een paar dagen weg en voor jezelf. Zo goed voor een mens. Ik hebeen keer een 2 daagse mindfulness training gedaan en daar ook blijven slapen. Dit is zo goed voor mij geweest. Hierna heb ik nog wel een aantal keer een stiltedag gedaan en dan ook 2 nachten blijven slapen op een plek waar verder niets is. Geen tv, geen internet, geen telefoon, behalve natuurlijk mijn eigen mobiel die uit stond. En dan wel lekker in de watten gelegd worden door de eigenaresse van het complex. Wat ik dolgraag een keer wil doen is een week naar een kuuroord in het buitenland en dat combineren met sauna, sapvasten overdag en in de avond eten, beetje luieren, boek lezen , zonnen aan het zwembad, meditatie en vooral alles in stilte. Proberen een week lang mijn mond te houden. Dat wil ik heel graag en ga ik zeker een keer doen. Ik kan echt genieten van de stiltedagen namelijk. Vroeger een maand alleen naar Parijs geweest, 5 maanden in Madrid geweest, lekker alleen naar door Londen. Nu hoef ik echter geen stedenreis meer alleen. Dat vind ik samen nu gezelliger. Alleen dan vooral voor mijn rust.
Hihi, wat zul jij alvast een voorpret hebben. Wat een sterk idee van je, het moet voor je man ook fijn zijn om te weten dat zijn vrouw haarzelf weer wil vinden. Je leven, ook samen met hem en je kindje, zal er alleen maar beter op worden. En tja, waar hou je van? Wil je kunst en cultuur en een actieve vakantie, dan zal ik iets als Rome, Parijs of Londen aanbevelen. Misschien een weekeindje in een kuuroord waarbij je je gedachten kunt verzetten onder het genot van een hot stone massage of chocoladeverpakking? (En dan jezelf ongans winkelen aan al die lekkere productjes.) Of juist lekker een weekje aan zee. Niets lekerder dan de wind die door je haren waait en het geruis van de golven op de achtergrond. Wat je ook gaat doen, ik wens je heel erg veel plezier. ik hoop dat de reis je kunt geven wat je nodig hebt.